mboost-dp1

Artikling omkring det nye hukommelse system i Amiga OS 4

Gå til bund
Gravatar #1 - BurningShadow
20. dec. 2005 00:38
Den kom ikke på som WNZ, og den er endnu ikke kommet på som Nyhed, så vil eller anden ikke godt sende en PM med et link, for jeg ville sindssygt gerne læse den artikel...
Gravatar #3 - IT-ekspert Kejser
20. dec. 2005 20:12
Damn. Det kalder jeg en oplysende artikel. Man lærer squ noget hver dag. BTW vil det ikke være en ide at lave et slags "old-newz-but-nice-to-now-anyway-newz"-tag til sådanne nyheder, så kan de vel også komme på forsiden. Og alligevel blive sorteret fra hvis man ikke vil læse dem. Ved dog bare ikke lige hvad forkortelsen skulle være.. Synes Onbuntnan lyder for underligt. :P.

Anyway bare et forslag, for synes den artikel fortjener at blive læst
Gravatar #4 - ZOPTIKEREN
20. dec. 2005 21:52
Du skal være velkommen til at skrive nyheden og indsende den, så skal den nok komme på forsiden.
Gravatar #5 - BurningShadow
21. dec. 2005 00:55

Takker :-)

Jeg tror bare at jeg læser det når jeg er stået op... :-D
Gravatar #6 - svappe
21. dec. 2005 10:12
Sådan som jeg læser det er det i bund og grund en segmentering(slap) af memory, så i stedet for den gamle bulking på samme segment, så har den nu en alokerings funktion der fordeler det blandt flere segmenteringer(slaps). - hvilket mindsker den problematik som de opstiller i første sektion..

Er jeg den eneste der forstår det sådan?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login