mboost-dp1

B-one ...

Gå til bund
Gravatar #1 - Xill
7. jan. 2005 23:04
Fandt dette på det danske WoW community
http://www.wowi.dk

Prøv at læse hvad de skriver her:
http://www2.b-one.net/support/show_thread.php?lang...

Vil gerne høre jeres meninger om B-One's Service i dette tilfælde.

Jeg synes det er under alt kritik, men selvfølgelig har manden jo skrevet under på at det er sådan...
Gravatar #2 - BurningShadow
8. jan. 2005 00:50
Det er under alt kritik, og de burde ikke have lov at have betalende kunder (dette gælder også web10.dk).
Gravatar #3 - Acro
8. jan. 2005 14:12
#1 Xill, #2 BurningShadow:
Forventer I selv, at I får alt uden at betale noget særligt? Der er netop tale om et lavprisprodukt, hvor man ikke kan være sikker på noget, så det er selvforskyldt. Nu kunne han jo have læst forretningsbetingelserne inden oprettelse, så havde der slet ikke været opstået nogle driftsgener.
Gravatar #4 - Xill
8. jan. 2005 15:14
nej men nu kunne de da svare lidt mindre flabet

og så er det nok ikke så smart at sige at siden ikke kommer op før han sletter nogle ting han har der på ... men på samme tid har de nægtet ham adgan til siden over FTP ..
Gravatar #5 - Wolly
8. jan. 2005 15:25
JEg synes det er fair nok at hans side er blevet lukket, man kan sq ikke få alt for 9 kroner om måneden. Dog synes jeg det er dårlig service at supporteren adskillige gange blot har svaret med en standart tekst!
Gravatar #6 - The-Lone-Gunman
8. jan. 2005 17:21

Hvad er der galt med web10?

Jeg bruger dem personligt, og de har en lav nedetid og deres servere gør som de skal.

Jeg har self mine ting på unix server, skal ikke kunne fortælle om det er værre med deres Windows server, men hvme køber også det.
Gravatar #7 - The-Lone-Gunman
8. jan. 2005 17:24
Desuden er det da 100% fair at B-One har gjort hvad de har gjort.

Altså, det står direkte i deres regler, så hvordan kan han tro andet.

Hvis han ikke har læst betingelserne, så er han da en nar.

Men ellers har jeg hørt mange andre dårlige ting om B-One, som var vel argumenteret.
Gravatar #8 - BurningShadow
9. jan. 2005 20:02

Kalder du 4,78% for "lav nedetid"??? Vi lever helt klart ikke i samme verden!

Jeg havde mit på web06, som er en *NIX server.
Gravatar #9 - NFX
9. jan. 2005 20:56
#8:
Jeg ved ikke præcist hvor du får tallet fra, og jeg vil også mene at de har en lige lovlig høj nedetid, men 4,78% svarer altså til en time og 9 minutter hver eneste dag (eller hver hele 24. dag + 2½ time), og så ofte er det jeg har oplevet nu alligevel ikke (jeg bruger dem heller ikke selv).
Gravatar #10 - NFX
9. jan. 2005 20:57
#8:
Jeg ved ikke præcist hvor du får tallet fra, og jeg vil også mene at de har en lige lovlig høj nedetid, men 4,78% svarer altså til en time og 9 minutter hver eneste dag (eller hver hele 24. dag + 2½ time), og så ofte er det jeg har oplevet nu alligevel ikke (jeg bruger dem heller ikke selv).
Gravatar #11 - BurningShadow
9. jan. 2005 21:18

En anden af deres brugere benytter InternetSeer til at overvæge et af hans sites.
Gravatar #13 - DUdsen
10. jan. 2005 17:42
32Problemet med løsninger som web10 og tilsvarende er at de egentligt kommer med løfter de aldrig har i sinde at holde.
Det er typisk den der med at love 100mb og ubegrenset trafik, men stille så mange krav at et site på 100mb der generere trafik, simpelt hen ikke kan operere inden for de rammer.
På den anden side betaler folk heller ikke et beløb der modsvarer omkostningerne ved at holde sådant et site i luften.

Jeg syntest det er lidt et problem at web10 i virkeligheden ikke tilbyder 100mb webhosting med fri trafik når det er det der er blikfanget.
Gravatar #14 - Redhack
28. sep. 2005 08:23
Er der nogle af jer som kan anbefale en god hosting side hvor jeg kan have filmklip osv. til at ligge? Jeg har nok ca. den samme mængde "Ulovlig" data som fyren fra wow i.dk har (dog på Web10). Jeg kunne forestille mig at de også begyndte at pive på et tidspunkt. :D

link til warcraft-world.dk

Wow i.dk er foresten nede, så B-one har nok lukket forever nu.. :(
Gravatar #15 - Kisbye
28. sep. 2005 09:41
Jeg mener at vi var flere der engang på hans forum advarede ham mod at bruge b-one.
Men han mente det var fint nok.

Som det også bliver sagt, kan man heller ikke forvente meget for 9 kr om måneden.
At tro at man kan kører et stort community site på det, er ihvertfald naivt.
Gravatar #16 - buch
28. sep. 2005 11:26
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login