mboost-dp1
Band in a box
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Der kører en reklame pt. på tvet om Rock Band 2 instrumenter til kun 399 kr. - >http://www.ebgames.dk/pdf/RB%20wallbanner_ALL.pdf
Nogen der evt. ved om det er inkl. spil eller bare instrumenter?
Det er jo en noget bedre pris end de 1100 kr jeg gav for det sidste jul. - Mon de er ved at rydde op til et rock band 3?
Nogen der evt. ved om det er inkl. spil eller bare instrumenter?
Det er jo en noget bedre pris end de 1100 kr jeg gav for det sidste jul. - Mon de er ved at rydde op til et rock band 3?
Er det ikke RB Special Edition, der er på tilbud? Det ligner det hvertfald. Og det er vel 1'eren, der er tale om i så fald.
Men ifølge IGN skulle selve spillet også være med:
This Special Edition box includes the Rock Band game, a wireless Fender Stratocaster Rock Band guitar controller, a Rock Band drum set and a microphone -- everything you need to get in the game and rock out
Men ifølge IGN skulle selve spillet også være med:
This Special Edition box includes the Rock Band game, a wireless Fender Stratocaster Rock Band guitar controller, a Rock Band drum set and a microphone -- everything you need to get in the game and rock out
#4 det har jeg ikke lige undersøgt. Og deres hjemmeside er utrolig dårligt opbygget. Det er svært at få nogen som helst information om produkter.
Men jeg overvejer da kraftigt at købe den box til xboxen, et ekstra sæt instrumenter kan jo aldrig skade. Så skal jeg nok lige spørge mig frem i butikken om det også kan fås til de andre konsoller til den pris. :)
Men jeg overvejer da kraftigt at købe den box til xboxen, et ekstra sæt instrumenter kan jo aldrig skade. Så skal jeg nok lige spørge mig frem i butikken om det også kan fås til de andre konsoller til den pris. :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.