mboost-dp1

Band in a box

Gå til bund
Gravatar #1 - Kris
31. aug. 2009 08:44
Der kører en reklame pt. på tvet om Rock Band 2 instrumenter til kun 399 kr. - >http://www.ebgames.dk/pdf/RB%20wallbanner_ALL.pdf

Nogen der evt. ved om det er inkl. spil eller bare instrumenter?

Det er jo en noget bedre pris end de 1100 kr jeg gav for det sidste jul. - Mon de er ved at rydde op til et rock band 3?
Gravatar #2 - XorpiZ
31. aug. 2009 08:50
Er det ikke RB Special Edition, der er på tilbud? Det ligner det hvertfald. Og det er vel 1'eren, der er tale om i så fald.

Men ifølge IGN skulle selve spillet også være med:

This Special Edition box includes the Rock Band game, a wireless Fender Stratocaster Rock Band guitar controller, a Rock Band drum set and a microphone -- everything you need to get in the game and rock out
Gravatar #3 - XorpiZ
31. aug. 2009 08:51
Gravatar #4 - Hrandersen
31. aug. 2009 09:40
Nu er jeg lidt lost, kan det også fåes til Wii, til den pris ?
Gravatar #5 - Kris
31. aug. 2009 09:44
#4 det har jeg ikke lige undersøgt. Og deres hjemmeside er utrolig dårligt opbygget. Det er svært at få nogen som helst information om produkter.

Men jeg overvejer da kraftigt at købe den box til xboxen, et ekstra sæt instrumenter kan jo aldrig skade. Så skal jeg nok lige spørge mig frem i butikken om det også kan fås til de andre konsoller til den pris. :)
Gravatar #6 - Kris
7. sep. 2009 07:54
En lille update til dem der overvejede at købe tilbudet fra gamestop.

Der er intet spil med, til gengæld er der alle instrumenter til rockband og de fåes til samtlige konsoller og det er samme pris hele vejen rundt (399 kr).
Gravatar #7 - Hrandersen
7. sep. 2009 08:20
tak for info :)
Ikke det vilde tilbud når spillet ikke er med :/
Gravatar #8 - Kris
7. sep. 2009 08:51
I forhold til at jeg gav 1100 kr for instrumenterne sidste år til jul, så synes jeg nu det er pænt billigt. :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login