mboost-dp1
Betaling af told, hvordan?
Har vundet lidt aktioner på ebay, hvor jeg kan risikere at komme til at betale told af varen. Det gør ikke mig noget at skulle gøre det, men er der noget krav om at man skal være 18 eller ligende for at kunne betale told?
Hvis man bliver snuppet i tolden, og skal betale det, hvordan foregår det så, er det mit fragtselskab (ups) der ligger ud for mig, og opkræver det når de aflevere varen. Eller bliver varen "konfiskeret" indtil jeg har betalt staten?
Vil der evt. være et gebyr hvis man ikke har betalt told på forhånd og så bliver snuppet?
Hvis man bliver snuppet i tolden, og skal betale det, hvordan foregår det så, er det mit fragtselskab (ups) der ligger ud for mig, og opkræver det når de aflevere varen. Eller bliver varen "konfiskeret" indtil jeg har betalt staten?
Vil der evt. være et gebyr hvis man ikke har betalt told på forhånd og så bliver snuppet?
Jeg ved ikke om UPS køre på samme måde som DHL. Men det er nok meget sandsynligt. Da jeg skulle betale told igennem dem, lagde de ud og sendte regningen videre til mig + et gebyr. Kan ikke huske hvad det var dog. Hvis vi snakker post Danmark så kommer pakken ud med almindelig pakkepost. Men du kan ikke få den udleveret før du betaler told, gebyr og evt. moms. Sidst jeg tjekkede lå gebyret på ca. 60-65kr.
Grænsen for hvornår du skal betale told er ca. 80kr. og grænsen for at betale moms er 22 EURO.
Her er et link til en told lommeregner. Den bruger dog toldsatsen for DVD/CD. hvilket er på 3,5%.
Grænsen for hvornår du skal betale told er ca. 80kr. og grænsen for at betale moms er 22 EURO.
Her er et link til en told lommeregner. Den bruger dog toldsatsen for DVD/CD. hvilket er på 3,5%.
Produktet jeg skal købe er http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&...
Kan jo så forstå der er forskellig toldsats for hvilke produkter, man køber. Nogen der kan give mig en toldsats, og en måde hvorpå jeg selv kan udregne den.
Kan jo så forstå der er forskellig toldsats for hvilke produkter, man køber. Nogen der kan give mig en toldsats, og en måde hvorpå jeg selv kan udregne den.
Nu ska' du da ik' grine af buch, bare fordi han er i kontakt med hans feminine side. Det er skam moderne, det hedder metrosexuel :-D
Nu ska' du da ik' grine af buch, bare fordi han er i kontakt med hans feminine side. Det er skam moderne, det hedder metrosexuel :-D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund