mboost-dp1
Billede af dit rigtige skrivebord pt. 2
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Systran (103) skrev:Jeg er flyttet til København. Dvs. nye omgivelser at spamme fra.
Flot guitar på væggen :P
Fornuftigt Heegaarden glas.. Hvor meget kan der være deri?Systran (103) skrev:Jeg er flyttet til København. Dvs. nye omgivelser at spamme fra.
Magten (108) skrev:Fornuftigt Heegaarden glas.. Hvor meget kan der være deri?
5 liter. Vi havde engang 14 dåseøl deri - de bliver dog rimelig hurtigt dovne... :)
Men den er praktisk til at have sjatter i næste dag, når man skal rydde op. Og så er det ren lir. Men det bliver da taget i brug fra tid til anden.
Ja jeg er god til at rode :)
De skuffer er altid fyldte til randen, men jeg ved da nogenlunde hvad der er i dem :)
De skuffer er altid fyldte til randen, men jeg ved da nogenlunde hvad der er i dem :)
Tumleren (113) skrev:Kan godt lide din blæser i vindueskarmen (er det Noctua de hedder?)
Ja.
Den siger ikke ret meget, men har været rigeligt til at cirkulere luften i rummet hele sommeren.
Emmoss65 (117) skrev:et lille macbook setup... der kommer dog snart en 22" ind...
Farligt med den der on off knap på din stikdåse... især når den er under bordet ved fødderne ^^ føj hvor har jeg mistet meget på den måde.
Sidder du godt? (inb4 Jakobs vise ord.)qw_freak (116) skrev:this is my kingdom, for now!
Jakob Jakobsen (112) skrev:#111
Hvis du nu flytter det hele op på bordet kan du sikkert overskue det bedre.
Jeg personligt har en bunke affald bag skærmen og resten er bare ting der ikke er nået tilbage på deres rigtige pladser men jeg kan overskue det fordi det ikke er findes i en kæmpe bunke i en skuffe. Alle mine skuffer er så også fyldt med rod...
Påstand:
NEWS-NØRD: koder >= 3 dage/uge | har >= 3 skærme/skrivebord.
Jeg er med Windcape on this one: Clean desk.
NEWS-NØRD: koder >= 3 dage/uge | har >= 3 skærme/skrivebord.
Jeg er med Windcape on this one: Clean desk.
Skrivebord... og her passer #124 meget godt...
ikke rigtig de 3 monitors er på samme pc
det er kun den 4 monitor der er til serveren ikke er
så jeg kan se tv og film uden at have min desktop tændt
ikke rigtig de 3 monitors er på samme pc
det er kun den 4 monitor der er til serveren ikke er
så jeg kan se tv og film uden at have min desktop tændt
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.