mboost-dp1
Billigere internet
Hey folks... Smut forbi
---> http://www.adsl.skrivunder.dk/ <---
- og sæt jeres underskrift - så kan det da være vi får noget billigere internet her i DANMARK - som de har i sverige også!
Der skal 50.000 underskrifter til - så send linket rundt på jeres msn - og sæt jeres "kradser" for billigere internet!
Tak for hjælpen!
---> http://www.adsl.skrivunder.dk/ <---
- og sæt jeres underskrift - så kan det da være vi får noget billigere internet her i DANMARK - som de har i sverige også!
Der skal 50.000 underskrifter til - så send linket rundt på jeres msn - og sæt jeres "kradser" for billigere internet!
Tak for hjælpen!
Der skal 50.000 underskrifter til
Øhh, Nej... Der er ingen der har lovet at de vil levere billigere bredbånd hvis der bliver indsamlet 50.000 underskrifter.
Er der nogle eksempler på at online underskriftsindsamlinger hjælper?
Ufatteligt at det link kommer så mange steder, der er jo en helt naturlig grund til at det er dyrere her i DK, og IMO er prisen ganske fair kontra det arbejde TDC skal lave for at så godt som hele DK kan få adgang til telefoni og internet.
De fleste steder jeg har set det link har jeg skrevet en større smøre, og det samme har mange andre, hvorfor indser folk ikke at der med garanti ikke sker noget om så der kom de 50k ONLINE UNDERSKRIFTER (Hvilket jeg har lidt svært ved at tage seriøst, der bliver satme skrevet under for alt, og folk skriver under uden overhovedet at tage stilling til hvad de skriver under på).
Tror simpelthen ikke på at topicstarter ikke har læst nogle af grundene til at TDC kan gøre det så meget billigere i Sverige, skulle da næsten mene at det har været på forsiden her på newz.dk
De fleste steder jeg har set det link har jeg skrevet en større smøre, og det samme har mange andre, hvorfor indser folk ikke at der med garanti ikke sker noget om så der kom de 50k ONLINE UNDERSKRIFTER (Hvilket jeg har lidt svært ved at tage seriøst, der bliver satme skrevet under for alt, og folk skriver under uden overhovedet at tage stilling til hvad de skriver under på).
Tror simpelthen ikke på at topicstarter ikke har læst nogle af grundene til at TDC kan gøre det så meget billigere i Sverige, skulle da næsten mene at det har været på forsiden her på newz.dk
...eller hvad med en online underskriftsindsamling mod online underskriftsindsamlinger?
Så kan vi få sat en stopper for, én gang for alle.
Så kan vi få sat en stopper for, én gang for alle.
hmm er der ikke noget med at der lige er blevet afleveret en dvdskive med lidt over 50.000 online underskrifter mod noget sexsag halløj?? er ikke helt sikker, men syntes jeg glimtede det i nyherne en eller dag i sidste uge..
#8 Argh styr dig dog!! Så kald det en CD skive, en floppy, en USB-flash disk, en ekstern HDD, en Blueray skive, en HD-DVD eller at det var printet ud på ægte egyptisk papyrus papir!! Pointen var at nogen havde brugt de onlineunderskrifter til at fremlægge et lovforslag eller noget i den retning...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund