mboost-dp1

Billigere internet

Gå til bund
Gravatar #1 - ZeroCrash
19. mar. 2006 14:34
Hey folks... Smut forbi

---> http://www.adsl.skrivunder.dk/ <---

- og sæt jeres underskrift - så kan det da være vi får noget billigere internet her i DANMARK - som de har i sverige også!

Der skal 50.000 underskrifter til - så send linket rundt på jeres msn - og sæt jeres "kradser" for billigere internet!

Tak for hjælpen!
Gravatar #2 - BurningShadow
19. mar. 2006 14:48
Der skal 50.000 underskrifter til

Øhh, Nej... Der er ingen der har lovet at de vil levere billigere bredbånd hvis der bliver indsamlet 50.000 underskrifter.

Er der nogle eksempler på at online underskriftsindsamlinger hjælper?
Gravatar #3 - jeldtoft
19. mar. 2006 15:55
Det er så åndsvagt sådan noget her... Der sidder en random 13-årig popdreng bag sin skærm og tror han er sej.. woohoo jeg starter lige en petition.. woohoo
Gravatar #4 - mELIeha
19. mar. 2006 20:36
Ufatteligt at det link kommer så mange steder, der er jo en helt naturlig grund til at det er dyrere her i DK, og IMO er prisen ganske fair kontra det arbejde TDC skal lave for at så godt som hele DK kan få adgang til telefoni og internet.

De fleste steder jeg har set det link har jeg skrevet en større smøre, og det samme har mange andre, hvorfor indser folk ikke at der med garanti ikke sker noget om så der kom de 50k ONLINE UNDERSKRIFTER (Hvilket jeg har lidt svært ved at tage seriøst, der bliver satme skrevet under for alt, og folk skriver under uden overhovedet at tage stilling til hvad de skriver under på).
Tror simpelthen ikke på at topicstarter ikke har læst nogle af grundene til at TDC kan gøre det så meget billigere i Sverige, skulle da næsten mene at det har været på forsiden her på newz.dk
Gravatar #5 - NFX
20. mar. 2006 07:23
Jeg må hellere starte en indsamling om at det er snyd at amerikanerne kan købe benzin til 4 kr literen!!111one-shift+1osv
Det kan da slet ikke passe at der skal være så stor forskel! Det er alt sammen Shells skyld!
Gravatar #6 - BurningShadow
20. mar. 2006 12:04
...eller hvad med en online underskriftsindsamling mod online underskriftsindsamlinger?

Så kan vi få sat en stopper for, én gang for alle.
Gravatar #7 - MiniatureZeus
20. mar. 2006 12:11
hmm er der ikke noget med at der lige er blevet afleveret en dvdskive med lidt over 50.000 online underskrifter mod noget sexsag halløj?? er ikke helt sikker, men syntes jeg glimtede det i nyherne en eller dag i sidste uge..
Gravatar #8 - bjerh
20. mar. 2006 12:50
#7 Hvorfor dog en dvd-skive? Altså.. Hvis de skal tages seriøst, så skal de da lade være med at overdimentionere i den grad. Hvor meget kan 50k underskrifter lige fylde? Tvivler på det er for meget for en enkelt 650 mb cd. :)
Gravatar #9 - MiniatureZeus
20. mar. 2006 13:37
#8 Argh styr dig dog!! Så kald det en CD skive, en floppy, en USB-flash disk, en ekstern HDD, en Blueray skive, en HD-DVD eller at det var printet ud på ægte egyptisk papyrus papir!! Pointen var at nogen havde brugt de onlineunderskrifter til at fremlægge et lovforslag eller noget i den retning...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login