mboost-dp1
Caek of Doom mod NioBe
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Kris (101) skrev:#100
Du er nødt til at forstå at de fleste mænd automatisk antager at kvinder brokker sig, lige meget hvad de siger. :P
Sandt. En af mine kvindelige kollegaer indrømmede det endda selv.
Der var sendt en mail ud omkring et eller andet, hvor folk var lidt utilfredse. Jeg sendte så en mail tilbage og spurgte lidt indtil det, om det kunne passe det der stod. Det var hun glad for, for hvis det kom fra en af kvinderne her, ville det bare være typisk kvindebrok. Men hvis det kom fra mig, ville der være noget substans i det :D
Kris (101) skrev:#100
Du er nødt til at forstå at de fleste mænd automatisk antager at kvinder brokker sig, lige meget hvad de siger. :P
NioBe (102) skrev:#101
Ja det er ikke engang løgn! Siger vi noget så er det brok... Og mænd brokker sig ALDRIG! :P
Snøft ja, mænd er bare sååååå dumme altzå!!!!! :´(
NioBe (102) skrev:#101
Ja det er ikke engang løgn! Siger vi noget så er det brok... Og mænd brokker sig ALDRIG! :P
Personligt brokker jeg mig aldrig, enhver utilfredshed fra min side af, udmunder som regel i vold, trusler om vold eller hærværk.
Desuden lagrer de samtlige kritiske punkter ved dig i en evighed, så hver gang du dummer dig, skal du høre på hele historien fra din fødsel.
Desuden lagrer de samtlige kritiske punkter ved dig i en evighed, så hver gang du dummer dig, skal du høre på hele historien fra din fødsel.
XorpiZ (115) skrev:#114
Så hvis en kvinde spørger dig: "Skal vi ikke tage hjem til mig og kneppe hele natten?", så er det brok? :D
Magten (116) skrev:#115
Den kan accepteres, da man højst sandsynligt har drukket hende fuld inden, og dermed sagt skål :D
Desuden skal hun slet ikke spørge.. Bare gøre det! :)
er der nogen af jer to der rent faktisk har set en kvinde i virkeligheden, udover jeres mor og evt søstre?? :D
NioBe (88) skrev:Tsk! At I kun tror at det kun er Caek og mig der er her.
Jeg er skuffet, dybt skuffet!!
http://newz.dk/~ipwn
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.