mboost-dp1

Clearwire.dk

Gå til bund
Gravatar #1 - elimar.net
31. okt. 2005 07:09
Er der nogen der har kendskab / erfaringer med Clearwire.dk's produkter?

Altså om det fungere, om der er nogenlunde svartider osv?
Gravatar #2 - m_abs
31. okt. 2005 12:44
Gravatar #3 - warren
31. okt. 2005 16:30
I første omgang troede jeg det var noget fup, ligesom http://newz.dk/forum/item/59562/#first - men den side du henviser til er nok meget mere troværdigt, især når man kan se at historien har været her på newz.dk.

Personligt vil jeg ihvertfald vente lidt, og se hvor godt det kører, og så bare ellers holde øje med diverse nørde-forum, for at se om der kommer for meget kritik eller sådan noget...
Gravatar #4 - buch
31. okt. 2005 17:33
#4 Hvis vi alle venter, sker der jo aldrig noget.

Synes at hvis man godt kunne bruge denne form for internet adgang, skal man da tage og give det en chance.
Gravatar #5 - elimar.net
1. nov. 2005 08:48
Ja, det var også derfor jeg ville hører om der var nogen der havde erfaring med det.

Eftersom jeg ikke har adgang til et telefon stik der hvor jeg bor, er det for mig, et godt alternativ til en ADSL linie.

Jeg skrev ind til deres kunde service i fredags, godt nok fredag eftermiddag, så jeg kan forstå at der ikke er kommet svar fra dem i weekenden, men det er tirsdag idag, og stadig ingen lyd fra dem. Det er ikke just det jeg forbinder med seriøsitet... Men prøver da at skrive en mail mere til dem. Det kan jo være den er blevet væk i farten.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login