mboost-dp1

Computer/skrivebord ?!?

Gå til bund
Gravatar #1 - Chronos
27. jan. 2006 15:32
Jeg er på jagt efter et sted hvor jeg kan få et billigt ganske almindeligt bord til at have min pc osv på..

har ledt længe nu, alle de computer borde jeg har set har irriterende "forhøjninger" eller for små plader under til ditten og datten..

det jeg vil have er nok mere et alm. skrivebord, uden noget gejl på, måske plads til en printer, men ikker påkrævet.

Hvilke forretninger kan man finde det jeg leder efter? :o

På forhånd tak.
Gravatar #2 - drbravo
27. jan. 2006 15:32
Gravatar #3 - Chronos
27. jan. 2006 15:57
har set derinde, men det eneste skrivebord de har jeg vil have er for langt til at postdk kan levere, og deres fragtservice er alt for dyr.
Gravatar #4 - drbravo
27. jan. 2006 16:11
Så bor du godt nok langt ude på landet! det koster ~ 200kr for mig at få det kørt hjem! 350 hvis jeg vil med i bilen og de skal bære det op!
Gravatar #5 - Chronos
27. jan. 2006 16:16
Nogle varer overholder ikke Post Danmarks standard mål og kan derfor ikke sendes med posten selvom de vejer under 35 kg. Sådanne pakker vil blive leveret med IKEAs fragtservice, se nedenfor.

Pakker over 35 kg. leveres med IKEAs fragtservice. Efter ordreafgivelsen vil du modtage en ordrebekræftelse med leveringsdato og et tidsrum for leveringen.

Leveringsomkostninger fragtbil:

0-149,99 kg: 875.-
150-499,99 kg: 1.025.-
over 500 kg: 1.225.-
Gravatar #6 - Bjørn
27. jan. 2006 16:53
Er ikke helt sikker på hvad det er du gerne vil have...
Et bord kun til computeren og tilbehør, eller generelt et skrivebord.

Køb en træplade hos en forhandler i et bestemt mål, og køb fire bordben. Billigt og du kan selv vælge hvilken farve/træsort bordpladen skal have. Slib evt. med rystepusser og ekscentersliber og behandl med olie eller lak. Ja det er selvfølgelig ikke nogen butik.

Men der må da være en eller anden form for møbelbutik i nærheden. Nu er Ikea jo ikke den eneste butik der handler med møbler. Ellers måske noget brugt eller find på noget en online auktion, fx lauritz.com
Gravatar #7 - m_abs
27. jan. 2006 21:52
Jeg har købt mit store skrivebord i en af Red Barnets (genbrugs)butikker, der kan man finde mange godt tilbud af den slags. Lækkert når man er studerende eller arbejdsløs.

Gav 200 kr. for selve bordet og 50 kr. for levering inden for Odense.
Gravatar #8 - drbravo
27. jan. 2006 23:17
#5 Tag et kig på hjemtransportsservice. Meeget billigere - men bedst hvis du ikke bor alt for langt ude på landet..
Gravatar #9 - hgul
29. jan. 2006 11:02
www.ide.dk
www.biva.dk

Og ellers findes der vel også møbelforhandlere der hvor du bor.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login