mboost-dp1
Dansk Folkeparti
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Anders Feder (48) skrev:Jeg mener bare at DF altid farer i flint omkring ytringsfrihed når det gælder deres ret til at nedgøre fremmede kulturer i almindelighed, men jeg hører dem aldrig være indædte forkæmpere for min ret til udtalelser
Som når Pia bliver forarget over AFR med undertitlen "I sandhed en utrolig løgn"?
http://www.danskfolkeparti.dk/Fuskpulation_.asp skrev:Det er i sig selv langt, langt ude at lave en film om mordet på en siddende, levende statsminister! I mine øjne direkte smagløst og uanstændigt. Det her er jo en ikke en satiretegning af en gammel ørkenkriger med en bombe i hatten. Det er spinderier om mordet på en nulevende statsminister.
Må indrømme at tråden udviklede sig en del værre end jeg havde forestillet mig. På det her site i forhold til de fleste andre anyway.
Det er sgu lidt skræmmende. Den gennemsnitslige holdning er tilsyneladende at man ikke kan tænke over tingende uden at være gennemført menneskehader og gigant racist af grad.
Det er ligesom at se en frådende samling af terracides uden omtanke.
Det er sgu lidt skræmmende. Den gennemsnitslige holdning er tilsyneladende at man ikke kan tænke over tingende uden at være gennemført menneskehader og gigant racist af grad.
Smiley (52) skrev:Må indrømme at tråden udviklede sig en del værre end jeg havde forestillet mig. På det her site i forhold til de fleste andre anyway.
Nah. Det er nok nærmere fordi det er et kedeligt emne. Vi kan alle sammen alle argumenterne og synspunkterne. At du gentager dem ændrer ikke det store. Man kan derfor ligeså godt prøve at få det bedste ud af det og benytte lejligheden til at urinere lidt på DF.
Epic kombination af tekst og billede. Jeg håber, at denne her understreger det:
http://peecee.dk/uploads/052010/motivatorb5863175a...
Epic kombination af tekst og billede. Jeg håber, at denne her understreger det:
http://peecee.dk/uploads/052010/motivatorb5863175a...
qw_freak (56) skrev:hvilket parti (som virkelig kan) skal man stemme på hvis man gerne vi have indvandrene til at tilpasse sig det danske samfund, i stedet for at føle sig forhadt?
Meget god formulering af problemet. Men har du nogen forslag til hvordan man løser det? Det er nok nærmere der skillelinjen går i mellem de forskellige partier.
Smiley (52) skrev:Må indrømme at tråden udviklede sig en del værre end jeg havde forestillet mig. På det her site i forhold til de fleste andre anyway.
lrn2read past the trolls
Du har ret i at folk tit er for hurtige til at dømme DF.
For at afslutte diskussionen:
Selvom man måske synes at DF gør mange dårlige ting, så kan DF altså også gøre noget godt en gang i mellem. Lidt ligesom nazisterne (incl. Hitler) i Nazytyskland. De gjorde altså også noget godt en gang i mellem, på trods af at de stod for holocaust etc.
onetreehell (61) skrev:For at afslutte diskussionen:
Selvom man måske synes at DF gør mange dårlige ting, så kan DF altså også gøre noget godt en gang i mellem.
For åbne diskussionen igen:
Det ændrer jo ikke på at det trækker en masse skidt med sig at have dem med i det parlamentariske grundlag.
Hvis #52 har noget konstruktivt at bidrage med er jeg personligt meget interesseret. "Jeres holdning er ikke fresh" er IMO ikke noget godt argument for at jeg skulle skifte holdning.
Jeg gider ikke læse 60+ posts nu:
Jeg kan godt li' (og stemmer) DF, bl.a., fordi de vil tage penge fra U-landene og folk der ikke er danske statsborgere og bruge dem på Danmark og danske statsborgere.
Jeg synes det er hul i hovedet at forære penge til div. U-lande, samtidigt med at vi har gæld til andre lande.
Hvis du skylder penge i banken forærer du vel heller ikke penge til de igler der samler ind for div. støtteorganisationer?
Jeg gør ikke. Det gør jeg aldrig, og det er ikke fordi jeg skylder penge i banken, eller andre steder. Det er egentlig bare fordi jeg ikke gider støttefolk røvhuller som Jørgen Poulsen.
Jeg synes at det er rimeligt at den danske stat bruger penge på Danmark og danske statsborgere frem for folk der ikke er danske statsborgere og div. U-lande, om ikke andet, så bruger færre penge på andre lande, indtil vi har styr på vores egne problemer.
Jeg hørte om en 90-årig dame der ikke længere kunne få hjemmehjælp til støvsugning, men hun blev tilbudt et kursus i støvsugning. WTF!?!
Jeg har det fint med at vi skruer U-landsbistanden ned, for at vi kan få styr på tingene her hjemme.
Hvis i snæversynede, intolerante og venstreorientere "jeg-vil-redde-hele-verden-ved-at-skrue-skatten-op"-individer mener at det gør mig til racist, så skal I godt nok spænde læderhjelmen og bede jeres støttepædagog om at hjælpe jer lidt på vej.
Jeg væmmes ved folk der sidder og finder sammen ved at svine DF, når det eneste det drejer sig om er forskellige holdninger (og ikke regulær racisme).
Det er så tyndt og slidt at kalde DF'ere for racister, bare fordi man tror det er "in". Det var moderne da DF var et nystartet parti og da Poul "blyfod" Rasmussen sagde at DF ikke var stuerene, men en stor del af den danske befolkning har fattet at DF ikke handler om racisme, nu mangler vi bare at newz.dk følger trop.
Jeg kan godt li' (og stemmer) DF, bl.a., fordi de vil tage penge fra U-landene og folk der ikke er danske statsborgere og bruge dem på Danmark og danske statsborgere.
Jeg synes det er hul i hovedet at forære penge til div. U-lande, samtidigt med at vi har gæld til andre lande.
Hvis du skylder penge i banken forærer du vel heller ikke penge til de igler der samler ind for div. støtteorganisationer?
Jeg gør ikke. Det gør jeg aldrig, og det er ikke fordi jeg skylder penge i banken, eller andre steder. Det er egentlig bare fordi jeg ikke gider støtte
Jeg synes at det er rimeligt at den danske stat bruger penge på Danmark og danske statsborgere frem for folk der ikke er danske statsborgere og div. U-lande, om ikke andet, så bruger færre penge på andre lande, indtil vi har styr på vores egne problemer.
Jeg hørte om en 90-årig dame der ikke længere kunne få hjemmehjælp til støvsugning, men hun blev tilbudt et kursus i støvsugning. WTF!?!
Jeg har det fint med at vi skruer U-landsbistanden ned, for at vi kan få styr på tingene her hjemme.
Hvis i snæversynede, intolerante og venstreorientere "jeg-vil-redde-hele-verden-ved-at-skrue-skatten-op"-individer mener at det gør mig til racist, så skal I godt nok spænde læderhjelmen og bede jeres støttepædagog om at hjælpe jer lidt på vej.
Jeg væmmes ved folk der sidder og finder sammen ved at svine DF, når det eneste det drejer sig om er forskellige holdninger (og ikke regulær racisme).
Det er så tyndt og slidt at kalde DF'ere for racister, bare fordi man tror det er "in". Det var moderne da DF var et nystartet parti og da Poul "blyfod" Rasmussen sagde at DF ikke var stuerene, men en stor del af den danske befolkning har fattet at DF ikke handler om racisme, nu mangler vi bare at newz.dk følger trop.
#68 Tilykke med at du synes det. Skal vi nu gentage for dig ligesom du har gentaget for os? Eller er det kun hipt når du gør det?
holmen (68) skrev:Det er så tyndt og slidt at kalde DF'ere for racister, bare fordi man tror det er "in". Det var moderne da DF var et nystartet parti og da Poul "blyfod" Rasmussen sagde at DF ikke var stuerene, men en stor del af den danske befolkning har fattet at DF ikke handler om racisme, nu mangler vi bare at newz.dk følger trop.
say wut
[url= Citater[/url]
cyandk (71) skrev:say wut
[url= Citater[/url]
Du kan finde tåbelige citater fra medlemmer af samtlige partier i folketinget, men heldigvis behøver enkeltstående medlemmer ikke definere hele partiets holdning.
Men hvis man mener at enkelte medlemmer skal være facitliste for et partis holdninger, så er det meget nemt at afskrive partier, eller stemple dem som det ene eller det andet.
Anders Feder (69) skrev:#68 Tilykke med at du synes det. Skal vi nu gentage for dig ligesom du har gentaget for os? Eller er det kun hipt når du gør det?
har lige læst et par af dine tidligere indlæg, og kan konkludere at du ville være til mest gavn hvis du havde cementsko på og sprang ud fra 5-meteren.
holmen (68) skrev:Jeg hørte om en 90-årig dame der ikke længere kunne få hjemmehjælp til støvsugning, men hun blev tilbudt et kursus i støvsugning. WTF!?!
Støvsug en mands hjem og han har et rent hjem i ~en uge. Giv en mand et kursus i støvsugning og han har et rent hjem resten af hans liv.
Jeg væmmes ved folk der sidder og skriver lange seriøse indlæg, når det eneste det drejer sig om er trolls der troller folk.
Det er så tyndt og slidt at fodre trolls, bare fordi man er uenig. Det var moderne da internettet var nyt og man troede alle de andre var lige så seriøse, men en stor del af internettet har fattet at man ikke skal fodre trolls, nu mangler vi bare at newz.dk følger trop.
snesman (70) skrev:#68: Alletiders. Jeg kan ikke nævne 5 ting jeg er enig med DF i. Hvis vi skal holde det sagligt... Jeg er enig i dyrevelfærdsdelen og øhm, ja
Jamen tillykke med det? Jeg tror at Villy Søvndal ville have større succes som stand-up'er end politiker, so what?
Hvis det var de eneste grunde, så kan du godt have ret i det. Men så er hele venstre-fløjen vel også protestpartier, da de nærmest går til valg på at få DF væk fra magten?snesman (72) skrev:#68: Du nævner Ulandsbistand og penge til ikke-danskere, som grunde til at stemme på DF. (Og hende den 90 årige, men hende tror jeg alle partier vil hjælpe). Det bekræfter vel egentlig bare at DF i virkeligheden stadig er et protestparti?
og jeg bed bare på, fordi du har ramt noget af det rigtige.LinguaIgnota (79) skrev:themuss (63) skrev:Er du helt væk? Nej selvfølgelig ikke.
Partilinie FTW!
Jeg trollede jo bare.
Tror vi er helt enige, når alle lagene af sarkasme er skrællet af (hvilket kan være svært at gøre med et par lystige svende som os to).
cyandk (71) skrev:say wut
[url= Citater[/url]
"muslimer skal bo i muslimland"
Fair. dårlig måde at sige det på. men fair. Det behøver ikke at være racisme at man godt vil se forskellige kulture adskilt.
"send mændende hjem"
Hvis du tænker over det er det netop mændende der er problemet, de er vant til at være voldsomt dominerende i deres hjemland. Kvinde undertrykkelse, bla bla bla.
"Det er frø af ugræs"
Jeg tror nu den her er taget ud af kontekst i en eller anden debat hvor stemningen er nået til kritisk.
Måske står hun med en planche og et diagram over hvor meget ballade de gurkere laver?
"alle muslimer..."
Relegion = retardet, det kan vi alle være enige om. at Messerschmidt havde boller nok til at sige det er sku fint. At han møntede den på islam alene er knap så godt, men hey igen, måske var det en debat om netop islam?
"vi vil frydes"
evt fordi dem der bliver sendt tilbage typisk er nogen ballademagere? ( ok dårlig forsøg på at redde den... i got nothing )
"skik følge eller land fly"
fatter kage af det citat. "følg vores regler og skikke, eller smut" gætter jeg på.
Det er da kun fair.
"islam bør bekæmpes"
Ok hvis man ikke er enig i den her burde man selv totureres.
"kvinde bliver voldtaget, kvinde får dødsstraf" :S
"jeg vil betragte det som provokation"
well.. det er vel fair at sige når man nu kigger tilbage på hvad de lige har sagt :P
fuck klokken O.o ... gtgbaikthxbai
Men der er sikkert en masse der hellere vil hen hvor tingene hedder "friheds fritter" og "afrikanske danskere".
Hvilket i øvrigt er så uendelig typisk amerikansk.. "African Americans", det eneste det betyder er at de stadig singler hudfarven ud, men på en lidt pænere måde. Men hey, det er politisk vedtaget som værende "korrekt", så derfor er det okay :D
Hvilket i øvrigt er så uendelig typisk amerikansk.. "African Americans", det eneste det betyder er at de stadig singler hudfarven ud, men på en lidt pænere måde. Men hey, det er politisk vedtaget som værende "korrekt", så derfor er det okay :D
SlettetBruger (82) skrev:
"islam bør bekæmpes"
Ok hvis man ikke er enig i den her burde man selv totureres.
"kvinde bliver voldtaget, kvinde får dødsstraf" :S
hmm, ikke fordi jeg skal lege white knight for islam, men lige netop det der er ikke islam, det er religiøs extremistisk lovgivning som udspringer af nogen imamer der mener at overdrivelse gør al ting bedre.
Men det er jo klart den slags ideer opstår, når opfattelsen af hvor god/frelst en person er gøres op i hvor mange point man kan få! (kys stenene på KaaBaa'en, besøg mekka, besøg medina(nej themuss, ikke sangerinden! :D), bær en imams kiste på vej til grave, hav en perlekæde hængende i bilen, bed 3 gange om dagen!)
Og befolkningen bider jo på, for de aner ikke en rygende skid om noget, de gør jo bare hvad der bliver sagt!
Anders Feder (60) skrev:Meget god formulering af problemet. Men har du nogen forslag til hvordan man løser det?
Jeg ved det!!!!
Uddannelse og opløsning af ghettoer!
Man kan være enig eller uenig med Dansk Folkepartis indvandrer og integrations politik, men problemet er vel også at de stort set ikke har andet end det. Hvis man ser på resten af deres synspunkter, så er de enten så langt ude i skoven eller også bare direkte idiotiske. De kommer konstant med latterlige forslag, som man kun kan grine af. F.eks. har vi jo lige haft en nyhed på Newz, omkring blokeringen af hjemmesider, hvor de var det eneste parti som var enige i at skide på vores rettigheder. Deres økonomi politik ville desuden køre Danmark i sænk med det samme...
Det er mig ubegribeligt hvordan man kan stemme på et parti som Dansk Folkeparti, som er fuldstændig ligeglade med vores rettigheder.
Det er mig ubegribeligt hvordan man kan stemme på et parti som Dansk Folkeparti, som er fuldstændig ligeglade med vores rettigheder.
Daniel-Dane (89) skrev:Enhedslisten har en realistisk økonomisk plan, såfremt "de rige" ikke smutter.
Siger du om et parti, som har som erklæret mål ALDRIG at skære ned på de offentlige udgifter?!
Tankeeksperiment: Hvis EL kom til magten, så ville vi i sidste ende have en offentlig sektor, der forbrugte 100 % (snarere 100-130 %) af BNP.
... at folk overhovedet overvejer at stemme på sådanne idioter, går mit hoved forbi.
Har jeg nogensinde nævnt sf? For begge partier kan skam sagtens fejle med deres økonomi politik og det gør de skam også. Stort set samtlige partier udover LA, fejler groft, det er vist kun liberal alliance og tildels de Radikale som kan påstå at de fører fornuftig økonomipolitik. Alle andre partier er alt for bange for at skære i de offentlige udgifter og gennemføre de reformer som vi har brug for.
Danmark er en synkende skude...
Danmark er en synkende skude...
Og hvor forsvinder de offentligt udgifter hen? Jeg kan ikke huske en eneste gang, hvor jeg skulle have noget at gøre med det offentlige, hvor jeg bare har fået en nogenlunde acceptabel service, så til at hjælpe dig og mig, det er i hvert fald ikke der pengene bruges.
snesman (95) skrev:Det er i hvert fald et omfattende spørgsmål. "Redegør lige for det offentlige budget" :)
Finansministeriet gør det hvert år, og det er sjældent kønt. Eksempelvis kan jeg fortælle, at vi har nogle brandhamrende gode soldater i Afghanistan, der ikke laver andet end at skyde sandnegere og grave brønde.
Det er sgu da bang for the buckssss.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.