mboost-dp1
dansk it messe
nogen der før har været til denne her messe http://www.midtdata.dk/messe/index.html ?
hvis du har, så fortæl lige lidt om messen og om det er noget der er v ærd at bruge tid på :)
hvis du har, så fortæl lige lidt om messen og om det er noget der er v ærd at bruge tid på :)
Bare de ikke skyder efter hinanden, så er jeg fløjtende ligeglad. Hvis der er flere messer, den dag jeg er dernede, så kan jeg da sikkert finde på at stikke forbi de andre også :-)
Bare de ikke skyder efter hinanden, så er jeg fløjtende ligeglad. Hvis der er flere messer, den dag jeg er dernede, så kan jeg da sikkert finde på at stikke forbi de andre også :-)
Det er en messe der startede sidste år.
Selve messen er god for os alm. brugere. Men lidt tynd, hvis man er mere business minded.
Enkelte af sælgerne vidste ikke meget om de produkter de solgte, en enkelt opgav helt at hjælpe os og begyndte at tilbyde slushice....
God lille dansk messe for nørder, vil være min konklusion for sidste års messe.
Selve messen er god for os alm. brugere. Men lidt tynd, hvis man er mere business minded.
Enkelte af sælgerne vidste ikke meget om de produkter de solgte, en enkelt opgav helt at hjælpe os og begyndte at tilbyde slushice....
God lille dansk messe for nørder, vil være min konklusion for sidste års messe.
ja mener det er gratis, jeg betalte ikke noget for at komme ind sidste år.
Med mindre du vil til deres BattleIT lan party, så koster det 295,-
Med mindre du vil til deres BattleIT lan party, så koster det 295,-
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund