mboost-dp1

Darth Vader er spooky

Gå til bund
Gravatar #1 - warren
4. feb. 2006 20:19
Prøv at se denne hjemmeside http://www.sithsense.com/flash.htm - øv, hvor er jeg nem at narre !!!
Gravatar #2 - Mort
5. feb. 2006 08:07
Den var faktisk ret fed. Det må have taget lang tid at lave alle de muligheder.
Gravatar #3 - Svindleren
5. feb. 2006 15:29
han gættede ikke mit :D eller så var det fordi jegi kke helt forstod nogle af de ord :D men jeg narrede ham
Gravatar #4 - übermench
5. feb. 2006 15:42
Darth Vader vil bare altid være "The Man"
Gravatar #5 - demiurgos
5. feb. 2006 18:27
Meget underholdende. Han er nem at narre hvis man bevæger sig over i abstrakte størrelser som f.eks. "ideer," "rum" og den slags. I øvrigt skulle det ikke undre mig om han var designet til at lære af ens svar, og derved opnå en højere og højere grad af præcision.
Gravatar #6 - Gruesome
5. feb. 2006 18:58
Den gættede både Platypus og Okapi hos mig, men kunne ikke gætte Mica. Dog stod Mica i listen efter han havde givet fortabt. Har altid godt kunne li' den slags spil... Der er flere af dem på nettet som ikke er flashbaserede så det går lidt hurtigere at komme igennem de 20 spørgsmål. Har også prøvet en afart af det hvor programmet skulle gætte hvilken sitcom karakter eller diktator(!) man tænkte på. Det var ganske sjovt, men har desværre ikke lige et link.
Gravatar #7 - m_abs
5. feb. 2006 19:08
Jah, jeg slog ham *g* Han kunne ikke gætte Trold :)
Gravatar #8 - amokk
6. feb. 2006 01:17
LOL... jeg tænkte på en tøs, og efter 21 forsøg gættede han på girlfriend
Gravatar #9 - amokk
6. feb. 2006 01:22
"is it an electro-mechanical device?" YES
"can you get milk from it?"

LOL, en elektrisk malke-ko?
Gravatar #10 - mrmorris
6. feb. 2006 03:40
Fedt. Jeg tænkte på platin (platinum), tog ham 29 spørgsmål hvorefter han sagde. "I am surpriced it took that long. The force is strong with you, you would make a valuable asset to the dark side!" lmao
Gravatar #11 - The-Lone-Gunman
6. feb. 2006 14:28
Det er jo bare en bloat version af http://q.20q.net/ - og den er ikke engang så god
Gravatar #12 - Viperaberus
6. feb. 2006 14:44
Men til gengæld kunne Darth gætte en drage ;)
Det kunne 20q ikke (efter 30 spørgsmål og diverse gæt)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login