mboost-dp1

Dinglebærrene

Gå til bund
Gravatar #1 - Ronson ⅍
21. jul. 2005 22:19
Hvis der er nogen der ligger inde med Dinglebærrene mp3 og video (de nåede at lave 3-4 videoklip) kan de så ikke lokkes til at smide det op på FTP'en
Host: Yier.dk
User: dingle
Pass: baerrene

Filerne kan listes (men ikke hentes) så man må gerne lige tjekke om jeg allerede har det i forvejen. Jeg er ved at samle en masse til en hjemmeside hvor de skal kunne hentes.
Gravatar #2 - Gruesome
22. jul. 2005 11:12
Min 160 GB HDD hvor alt mit dinglebærrene stads lå på gik ned i sidste uge. Havde 'Kran Spotting', 'Yoghurt Mail', og den hvor der bliver optaget i studiet liggende af videoer, og det meste af deres musik/radio optagelser. Nu har jeg kun 3 tilbage, og dem har du i forvejen :|.
Gravatar #3 - Ronson ⅍
22. jul. 2005 17:36
ARGH! Skam dig :/
Først mister du det, og så fortæller du mig hvad jeg kunne have fået.
Gravatar #4 - amokk
23. jul. 2005 19:59
#2 sikker på den er helt død? du har forhåbentlig ikke prøvet at formattere eller lign.?

hvad sker der når du sætter disken i maskinen? siger de nogen lyde?
Gravatar #5 - Gruesome
23. jul. 2005 22:14

Lavede en chkdsk på den, men den var for beskaddiget til at den kunne redde partitionen. Så tog jeg backup af de ting der ikke var corruptede (ikke særligt meget, men gad ikke til at køre nogen mere heftige tools af på den), lavede en low-level format, og nu ser det ud til at der ikke er nogen problemer med den.

Tror det har været varmen der har gjort at disken har smadret sine partitionstabeller eller noget i den stil.
Gravatar #6 - amokk
23. jul. 2005 23:20
det lyder som bad sectors du har oplevet. så skal disken byttes, for det er et tegn på at den er ved at dø.

hent et diagnostics program fra producenten, kør det, og lav en RMA hos butikken med den fejlkode som diag. programmet siger
Gravatar #7 - Gruesome
23. jul. 2005 23:31

Ved du om Maxtor har lavet et diagnostics tool, der ikke kræver at man skriver en floppy (har ikke noget floppy drev) eller brænder en CD (har ikke nogen brændbare skiver, og har ca. 50 kr til mad resten af måneden)?
Gravatar #8 - amokk
23. jul. 2005 23:44
du kan pakke det de har lavet, ud til en fat32 partition, og så boote fra en win98CD og køre maxtors program fra der hvor du har pakket det ud.
Gravatar #9 - Gruesome
23. jul. 2005 23:46

God idé. Det vil jeg gøre. Takker :). Havde ikke lige forventet at få support i den her tråd =).
Gravatar #10 - Ronson ⅍
27. jul. 2005 09:33
Så kan der forresten downloades på dingle.dk. Og uploades.
Gravatar #11 - Kisbye
27. jul. 2005 13:29
ronson> linket "Hent det nye nummer "Ronson - Kylle" her!" virker ikke på yier.dk, som jeg går ud fra er dit website.
Gravatar #12 - Ronson ⅍
27. jul. 2005 15:45
#11: Nej, og som der står øverst på siden (og alle undersider) så er siden ikke opdateret i lang tid :)
Se seneste nyhed, den er fra "16/2 2003".

Men jeg kan da godt lige prøve at støve filen op, det er en udgave af Funky Chicken Dance som jeg lavede for efterhånden længe siden.
Gravatar #13 - Ronson ⅍
27. jul. 2005 15:47
Den lå allerede online på et andet domæne
http://files.runeduus.com/Ronson.-.Kylle.mp3

(og flere ting her http://files.runeduus.com)
Gravatar #14 - Ronson ⅍
28. jul. 2005 01:20
Der skulle vel ikke være nogen der kunne fortælle mig hvordan jeg får rewritet download.php?fil=blah til download.php/blah eller lignende, så det er lidt nemmere at føre statistik?
Gravatar #15 - amokk
28. jul. 2005 02:01
Gravatar #16 - Ronson ⅍
28. jul. 2005 02:46
Jeg kan nu ikke få det til at virke, ej heller vha rewrite/htaccess.

ForceType application/x-httpd-php virker fint, den kan godt afvikle PHP'en hvis jeg fjerner .php og går ind på /download, men kalder jeg /download/ får jeg en 404.

Der står også:
PHP script kan kaldes som biblioteker. Dvs man kunne i stedet skrive:
/foo.php/12/

/download.php/ = 404
Gravatar #17 - amokk
28. jul. 2005 02:51
don't ask me, jeg ahr ik prøvet det selv

men du kan evt. skrive til ham der mbn
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login