mboost-dp1

du har en mistanke om at noget er galt?

Gå til bund
Gravatar #1 - buch
1. aug. 2005 15:52
du tror måske at nogen har blokeret dig på msn messenger, tjek det her. http://www.msngeeks.com/ Den kan også finde folk du stadig har på din liste, men de har slettet dig.
Gravatar #2 - m_abs
1. aug. 2005 16:01
Kan mercury også...

http://www.mercury.to/

Ikke at jeg selv bruger den.
Gravatar #3 - amokk
1. aug. 2005 16:09
buch , hvor smart synes du lige det er, at skrive sine personlige oplysninger som MSN user og password på en tilfældige webside? det er da den bedste måde at bede om spam på, og den bedste måde at udsætte sine venner for også at få spam, ligesom sms.ac skandalen...
Gravatar #4 - buch
1. aug. 2005 16:14
#3 jeg brugte denne side i sidste uge med succes, og har ikke modtaget spam fra nogen, jeg ikke pler at modtage fra. Jeg synes det virker meget troværdigt, dette må folk jo selv gøre op om de vil det - ingen tvinger nogen til noget.
Gravatar #5 - amokk
1. aug. 2005 16:19
#4 jeg er da glad for du ikke er på min MSN i hvert fald...

har du slet ingen bekymringer ved at skrive dit personlige password og for den sags skyld din mailadresse på tilfældige websider? for ikke at tale om, at du nu har givet dem adgang til din kontaktliste, så de kan spamme så meget de vil til dine "venner"...

det er folk som dig, der ikke tænker sig om når de er på nettet, der er skyld i at spammere osv. stadig kan holde forretningen kørende.
Gravatar #6 - buch
1. aug. 2005 16:22
#5 jeg tænkte lige det samme, ej;)

nej har ingen bekymringer, den viser det korrekte og siger ikke bare et eller andet med at tjenesten er nede når man har indtastet oplysningerne
Gravatar #7 - carb
1. aug. 2005 16:30
......and the buch vs. amokk saga continues
Gravatar #8 - amokk
1. aug. 2005 16:30
#6 fair nok...

btw jeg er ved at lave en side, som giver dig 5000 kr lige ind på kontoen... du skal bare indtaste dit kontonr og CPR nummer, samt kortnummer/udløbsdato, så får du en mail om at pengene er ført til din konto... smider linket senere i dag
Gravatar #9 - buch
1. aug. 2005 16:33
#7 ja han går altid amokk på mig:(

#8 den vil jeg glæde mig til, mangler nemlig lidt penge;)
Gravatar #10 - ZOPTIKEREN
2. aug. 2005 19:41
#7 - carbon bot
Hvad har det med noget at gøre? Du mener ikke man bør argumentere imod folk, der har en uanstændig holdning til diverse ting?
Gravatar #11 - addlcove
9. aug. 2005 15:29
hvad med folk der er uanstændige men har den rigtige holdning :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login