mboost-dp1
E-mail tracking, hjælp til svindel på ebay!
hejsa
jeg prøver at hjælpe en bekendt med at finde ud af om der virkelig ikke kan gøres noget!
Problemet var at han blev narret godt og grundigt på Ebay, her i USA
en fyr havde hacket sig ind hos en autoforhandler på ebay, og kunne på den måde sælge en bil gennem ebay!
Det er en længere detaljeret forklarring om hvad der præcist skete, men der er tale om en hel del penge!
En af de mail adresser som blev brugt var [email protected]
det skal siges at de mails der kom ud nogengange havde ebay som afsender, og alt så meeeget proff ud, jeg ville selv have hoppet i med begge ben!
og jeg gad bare godt finde ud af om der var noget man kunne gøre!!
Vh Bo
jeg prøver at hjælpe en bekendt med at finde ud af om der virkelig ikke kan gøres noget!
Problemet var at han blev narret godt og grundigt på Ebay, her i USA
en fyr havde hacket sig ind hos en autoforhandler på ebay, og kunne på den måde sælge en bil gennem ebay!
Det er en længere detaljeret forklarring om hvad der præcist skete, men der er tale om en hel del penge!
En af de mail adresser som blev brugt var [email protected]
det skal siges at de mails der kom ud nogengange havde ebay som afsender, og alt så meeeget proff ud, jeg ville selv have hoppet i med begge ben!
og jeg gad bare godt finde ud af om der var noget man kunne gøre!!
Vh Bo
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund