mboost-dp1
Efterlysning: Professionelt ergonimisk keyboard
Er jeg den eneste der er træt af de moderne keybpards med 117 multimedie-knapper, fingeraftrykslæser og andet gejl?
Mine Logitech Cordless Desktop Pro keyboards er efter 6 års brug ved at være godt slidte, men bortset fra en aldrende sort USB-version af disse, synes jeg nok Logitech mangler et ergonomisk professionelt alternativ i deres produktlinie. DiNivo kan vel næppe kaldes specielt ergonomisk!?
Microsoft har godt nok lige frigivet et nyt, men jeg har meget dårlig erfarnger med Microsoft hardware. Hvilke ergonomiske løsninger bruger og anbefaler mine med-nørder derude?
Mine Logitech Cordless Desktop Pro keyboards er efter 6 års brug ved at være godt slidte, men bortset fra en aldrende sort USB-version af disse, synes jeg nok Logitech mangler et ergonomisk professionelt alternativ i deres produktlinie. DiNivo kan vel næppe kaldes specielt ergonomisk!?
Microsoft har godt nok lige frigivet et nyt, men jeg har meget dårlig erfarnger med Microsoft hardware. Hvilke ergonomiske løsninger bruger og anbefaler mine med-nørder derude?
Jeg har et logitech bluetooth ting, det med knapper lidt ala en laptops, jeg er fuldt ud tilfreds med det. :-)
Det bliver brugt i gennemsnit 8 timer om dagen på arbejde.
Media pad'en bruger jeg stort set aldrig, men lommeregner funktionen der er i det er jeg blevet ret glad for.
Det bliver brugt i gennemsnit 8 timer om dagen på arbejde.
Media pad'en bruger jeg stort set aldrig, men lommeregner funktionen der er i det er jeg blevet ret glad for.
Er jeg den eneste der er træt af de moderne keybpards med 117 multimedie-knapper, fingeraftrykslæser og andet gejl?
Nej.
Nej.
Har selv et MS Natural Keyboard Pro - en legende inden for keyboards: http://www.google.dk/search?q=microsoft+natural+ke...
Ved ik om det kan købes nogen steder længere, men ellers er et brugt OK, mit er 6 år gammelt og fungerer stadig som nyt
Ved ik om det kan købes nogen steder længere, men ellers er et brugt OK, mit er 6 år gammelt og fungerer stadig som nyt
#4 det var det da også, gik nok en tand for hurtigt på gernings tidspunktet ;-)
Men anyways når man først vænner sig til det er det nu et dejligt keyboard.
Især fordi jeg bruger det til min klaptop så det føles nogenlunde ens når jeg skifter fra det ene til det andet.
Men anyways når man først vænner sig til det er det nu et dejligt keyboard.
Især fordi jeg bruger det til min klaptop så det føles nogenlunde ens når jeg skifter fra det ene til det andet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund