mboost-dp1
Endelig en google-ad der rammer rigtigt
:-) men hvis alle stavede godt, havde vi jo ikke noget at brokke os over?
OT:
Må jeg anbefale dig at slå ClearType til på din skærm, så bliver bogstaverne meget pænere...
Display Settings -> Appearance -> Effects -> ....Smoothing of screen fonts -> ClearType
Og så i øvrigt, gem screenshots som PNG, JPG billeder af tekst mv. er noget udtværet p*s :-)
OT:
Må jeg anbefale dig at slå ClearType til på din skærm, så bliver bogstaverne meget pænere...
Display Settings -> Appearance -> Effects -> ....Smoothing of screen fonts -> ClearType
Og så i øvrigt, gem screenshots som PNG, JPG billeder af tekst mv. er noget udtværet p*s :-)
#2:
1) nej vi ville blive tvunget til at skrive noget relevant...
2) Sidder i support-lokalet i dag. Rør en indstilling, og en uvidende chef går amok.
3) Se ovenfor... er på en ultra-skrabet win2k-maskine, der ikke magter .png i mspaint. Som er det vildeste gfx-tool jeg har til rådighed.
1) nej vi ville blive tvunget til at skrive noget relevant...
2) Sidder i support-lokalet i dag. Rør en indstilling, og en uvidende chef går amok.
3) Se ovenfor... er på en ultra-skrabet win2k-maskine, der ikke magter .png i mspaint. Som er det vildeste gfx-tool jeg har til rådighed.
ClearType bør kun bruges på fladskærme... Ikke "normale" CRT ;)
ClearType bør kun bruges på fladskærme... Ikke "normale" CRT ;)
Problemet er bare, at langt de fleste CRT skærme ikke har "rene" farver, og derfor ender med en mere sløret eller "farvet" tekst end den oprindelige "kantede"...
Jeg har dog set enkelte CRT monitorer der kan vise det fornuftigt, men jeg har endnu ikke set en CRT hvor Cleartype er pænere end standard.
Problemet er bare, at langt de fleste CRT skærme ikke har "rene" farver, og derfor ender med en mere sløret eller "farvet" tekst end den oprindelige "kantede"...
Jeg har dog set enkelte CRT monitorer der kan vise det fornuftigt, men jeg har endnu ikke set en CRT hvor Cleartype er pænere end standard.
#3->#7: Jeg kender godt både ClearType og .png. ;) Men sidder på en maskine som visse folk (AKA min chef) er temmelig hysteriske med. Desværre mangler disse folk de faglige kompetencer der er påkrævet for at kunne afgøre hvad der er godt og skidt. F.eks. er dette skrevet i IE6...
#8: Wow, en on topic comment! /me overvejer screenshot igen
#8: Wow, en on topic comment! /me overvejer screenshot igen
Og her er én der rammer lidt ved siden af.
Http://www.gutaarn.dk/google_ad2.jpg
Http://www.gutaarn.dk/google_ad2.jpg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund