mboost-dp1
gebyr ved brug af visa elektron i udlandet?
Står og skal til england i morgen, har ikke fået vekslet til anden valuta så har tænkt mig at bruge mit visa elektron- så slipper jeg også for at rende rundt med en masse kontanter.
Nå, men spørgsmålet går så på om det er gebyr frit at handle i butikker med visa elektron i udlandet, eller om der opkræves et mindre gebyr?
Jeg kan ikke få fat i min bank, da de holder lukket nu. Mit pengeinstitut er sparekassen himmerland.
studietur planlægning, det tror jeg hellere jeg må kordinere noget bedre næste gang ;)
Nå, men spørgsmålet går så på om det er gebyr frit at handle i butikker med visa elektron i udlandet, eller om der opkræves et mindre gebyr?
Jeg kan ikke få fat i min bank, da de holder lukket nu. Mit pengeinstitut er sparekassen himmerland.
studietur planlægning, det tror jeg hellere jeg må kordinere noget bedre næste gang ;)
Altså jeg skiftede til MeastroCard (BG/Danske Banks rival) fordi at det kostede 5kr + 0,50%(tror jeg nok) hver gang jeg hævede i udlandet + i andre pengeinstitutters hæveautomater. Men det var så et VisaElectron fra Nordea jeg havde :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund