mboost-dp1
Geek test
Her kan man teste om man er nørd:
http://www.nerdtests.com/ft_cg.php?im
Hvad er jeres score?
Min:
Supreme Computer Geek!
Jeg kunne godt have scoret højere hvis jeg ville for nogle af spørgsmålene var ret indlysende hvad han ville have.
http://www.nerdtests.com/ft_cg.php?im
Hvad er jeres score?
Min:
Supreme Computer Geek!
Jeg kunne godt have scoret højere hvis jeg ville for nogle af spørgsmålene var ret indlysende hvad han ville have.
Step aside Bill Gates, Linus Torvalds, and Steve Jobs... You are by far the SUPREME COMPUTER GOD!!!
Måske en noget overvurderende test, men ok sjov.
Måske en noget overvurderende test, men ok sjov.
Er det godt at få 10 point?
[spoiler]
Bare rolig, jeg fik mere. Men jeg er lidt ked at at jeg endte som "Low-Rank Computer Geek" ;-(
Men hvad kan man forvente, når jeg ikke taler flydende html/java/php/c++ ...
[/spoiler]
[spoiler]
Bare rolig, jeg fik mere. Men jeg er lidt ked at at jeg endte som "Low-Rank Computer Geek" ;-(
Men hvad kan man forvente, når jeg ikke taler flydende html/java/php/c++ ...
[/spoiler]
"rysse" mente dette sted ville være perfekt at lede efter nørder til TV-show. Hvad siger I? Jeg søger nørder, der kan vinde 250.000kr. ved at deltage i et tv-program, hvor man skal klare en række opgaver i samarbejde med en rigtig babe. Interesserede?
Det er et gameshow, hvor nørder og babes skal kæmpe sammen to og to og lære af hinandens verdener for at klare opgaverne.
Optagelserne ligger i januar måned, hvor man skal kunne tage fri, fordi alle bliver indkvarteret et godt sted i Danmark.
Hvis i vil være med - eller hvis I kender en rigtig nørd, der ville være en god kandidat - så skriv til mig: [email protected]
Det er et gameshow, hvor nørder og babes skal kæmpe sammen to og to og lære af hinandens verdener for at klare opgaverne.
Optagelserne ligger i januar måned, hvor man skal kunne tage fri, fordi alle bliver indkvarteret et godt sted i Danmark.
Hvis i vil være med - eller hvis I kender en rigtig nørd, der ville være en god kandidat - så skriv til mig: [email protected]
Supreme Computer Geek
#7 - Jeg tror vi har set nyheden på forsiden, plus det andet forumindlæg. Bare rolig, folk skal nok melde sig hvis de vil - spam hjælper ikke.
#7 - Jeg tror vi har set nyheden på forsiden, plus det andet forumindlæg. Bare rolig, folk skal nok melde sig hvis de vil - spam hjælper ikke.
"Step aside Bill Gates, Linus Torvalds, and Steve Jobs... You are by far the SUPREME COMPUTER GOD!!!" med 99 'point' hvilket jeg ikke helt kan forstå da jeg sagde nej til en del ting synes jeg...
Ok, nogle er spørgsmålene er ret indlysende hvad man skal svare, men hvis man f.eks. anser Linus Thorvalds for en gud er man måske geek iflg. testen men det siger også meget om ens person :)
Men de der ascii og rot 13 spørgsmål var udmærkede, måske skulle der også have været nogle maskinkode spørgsmål :)
Men de der ascii og rot 13 spørgsmål var udmærkede, måske skulle der også have været nogle maskinkode spørgsmål :)
http://www.nerdtests.com/images/ft/cg.php?val=6844
My computer geek score is greater than 99% of all people in the world! How do you compare? Click here to find out!
My computer geek score is greater than 99% of all people in the world! How do you compare? Click here to find out!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund