mboost-dp1

God påske...

Gå til bund
Gravatar #1 - ZeroCrash
7. apr. 2006 09:08
Til jer som får æren af at holde påskeferie vil jeg blot smide et shout ud til jer... GOD PÅSKEFERIE!

Til jer som skal arbejde hele påsken - inkl. mig selv - God arbejdslyst og forhåbentlig god påskeferie - det stykke i har tilbage.

Derudover - har jeg formentlig overset nogle enkelte individer... GOD PÅSKEFERIE til jer også!...

Må påskeharen komme forbi jeres dør... :o)
Gravatar #2 - buch
7. apr. 2006 10:24
Ja god påske til jer, der er så heldige af have påskeferie fra i dag :)

Jeg skal lige have overstået en galla fest på tirsdag, inden jeg får ferie.
Gravatar #3 - BurningShadow
7. apr. 2006 11:04
/me mumler noget om at have haft ferie siden midten af denne uge ;)

Og god påske til jer alle... Vi må håbe at det kommer en bunke nyheder på næste fredag, for den skulle vist blive ret lang...
Gravatar #4 - HashKagen
7. apr. 2006 15:17
TAKKER ;) selvom den står på at lære 10 fingre systemet og programmere en del, samt kæresten og blah blah blah :D tror jeg vil bage en tærte/kage og trøstespise den samtidigt med at jeg ser en sørgelig film så jeg kan whine lidt over at jeg får Privat Computer ind ad døren igen :D

Nogen der gir en adresse vil gerne have en påskehare af chokolade... du kan få et gækkebrev med 9 prikker.
Gravatar #5 - Derfor
7. apr. 2006 16:52
#4 du behøves ikke sende et brev til mig så, har allerede gættet dit navn, ;)

"H a s h K a g e n" men vil da godt have din adresse..
Gravatar #6 - IT-ekspert Kejser
7. apr. 2006 22:34

"samtidigt med at jeg ser en sørgelig film så jeg kan whine lidt over at jeg får Privat Computer ind ad døren igen :D"

Kommer Privat Computer ud igen? Jeg troede de var gået ned??
Gravatar #7 - ZeroCrash
8. apr. 2006 15:03
#6 ja det gik jeg ski' også ud fra...
Gravatar #8 - HashKagen
9. apr. 2006 15:45
@ 6 og 7 heheh en lille fejl der skulle stå ALDRIG kommer ind..

har næsten grædt ud :D

btw Derfor mit rigtige navn er også på 9 prikker ;) du skylder et påskeæg!!!!!!!!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login