mboost-dp1
Goldman Sachs tror ikke på WP7
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
I er en minoritet :)Magten (101) skrev:Og for folk der ikke gider bruge Zune.
F.eks. på lifehacker har posts omkring "iTunes for Android"-programmer været meget populære. Folk gider faktisk ikke til at bøvle med filsystemet, og skulle gætte hvilken mappe filerne skal ligge i osv.
Prøv f.eks. at finde billederne på din Android telefon. Vil du påstå at filstien er intuitiv og brugervenlig? Et program zom iTunes eller Zune der automatisk indexere dem (Og sync'er dem til din My Pictures folder), er meget meget bedre!
Nope.Magten (101) skrev:Er der overhovedet Zune til OSX?
Det er også blevet påpeget som et problem af mange i communitiet. Men Microsoft har ikke meldt noget ud endnu.
Meget muligt, men hvorfor må vi ikke bare drag'n'drop filer som vi har lyst? Vi er nogen der bruger flere computere end 1. Og med forskellige OS.Windcape (102) skrev:I er en minoritet :)
Akkurat lige så brugervenligt som det altid har været at finde billeder på et SD kort. Men jeg kunne jo have andre programmer end Zune jeg håndterede den slags med.Windcape (102) skrev:Prøv f.eks. at finde billederne på din Android telefon. Vil du påstå at filstien er intuitiv og brugervenlig?
Det håber jeg fanme de får gang i.. Ellers er de da for dumme :(Windcape (102) skrev:Nope.
Det er også blevet påpeget som et problem af mange i communitiet. Men Microsoft har ikke meldt noget ud endnu.
tazimn (96) skrev:Jeg synes sgu stadig det er fail at Windscape har postuleret af Android telefoner, rent hardwaremæssigt, er de nye WP7 telefoner underlegen..
Specielt når man tager denne sammenligning i betragtning.. Og samtidig husker på at Desire HD er en europæisk model af EVO 4G som har været på markedet siden Juni..
Lad os da endelig glemmte alle de andre crap telefoner der er, som bygger på Android.
Cloud02 (105) skrev:tazimn (96) skrev:Jeg synes sgu stadig det er fail at Windscape har postuleret af Android telefoner, rent hardwaremæssigt, er de nye WP7 telefoner underlegen..
Specielt når man tager denne sammenligning i betragtning.. Og samtidig husker på at Desire HD er en europæisk model af EVO 4G som har været på markedet siden Juni..
Lad os da endelig glemmte alle de andre crap telefoner der er, som bygger på Android.
Hvad har det med sagen at gøre..?
Hans, Windscape, argument var at købere af Android telefoner, køber disse fordi de er billigere.. og at de netop er billigere fordi deres hardware er dårligere..
At der så er et større udvalg for de mennesker som ikke ønsker at give deres højre arm for en smartphone, kan jo ses med 2 briller på..
Det er smart, hvis man ønsker at udbrede Android mest muligt..
Det er knapt så smart hvis man ønsker at få Android til at fremstå som et hurtigt og flydende OS..
Der er jo nogen som ikke kan se længere end deres egen næsetip, og ikke forstår hvorfor deres Magic eller Hero sutter røv..
En low-end Lenovo computer, kører jo heller ikke win7 ligeså flydende som en high-end af samme producent..
Cloud02 (105) skrev:Lad os da endelig glemmte alle de andre crap telefoner der er, som bygger på Android.
Ja.
Diskussionen gik på om Android dækkede fra billig til dyr eller kun billig.
For at modbevise påstanden om at Android kun er billige telefoner skal man bruge et eksempel på en dyr telefon.
At der findes billige Android telefoner er alle enige om, så det er der ingen grund til at bringe op.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.