mboost-dp1

Goldman Sachs tror ikke på WP7

Gå til bund
Gravatar #51 - Windcape
5. okt. 2010 19:11

Ja, så processen har alligevel taget lang tid. Microsoft annoncere WP7, og lancere telefonerne med softwaren på, inden for et år.

Google brugte omkring ret lang tid i forhold.

Android har vel fyldt det hul op som manglede mellem iPhone og klassiske ikke-smartphones (her tænker jeg rent prismæssigt). Og derfor dens success.

WP7 bliver mere "alternativ" end "bedre". Hvilket er godt.
Gravatar #52 - arne_v
11. okt. 2010 01:13

Det er vist ikke en særlig præcis beskrivelse af Android markedet. Android telefoner findes i mange pris klasser - sort set fra dumb phone pris niveauet til iPhone pris niveauet.
Gravatar #53 - Windcape
11. okt. 2010 01:17

Nej, Android er altid bagud.

Da iPhone 3GS blev lanceret var Android stadigvæk kun i version 1.5 (1.6 i USA).

Og da iPhone 4 blev lanceret var den nyeste Android flere måneder gammel.

Så jeg vil ikke sige at Android har været rigtig med på "iphone" niveauet. Android's success er fordi at folk køber de billige telefoner.
Gravatar #54 - arne_v
11. okt. 2010 01:27
Windcape (51) skrev:
her tænker jeg rent prismæssigt

Windcape (53) skrev:

Da iPhone 3GS blev lanceret var Android stadigvæk kun i version 1.5 (1.6 i USA).

Nogen gange har jeg lidt svært ved at følge dig.
Gravatar #55 - Windcape
11. okt. 2010 02:10
arne_v (54) skrev:
Nogen gange har jeg lidt svært ved at følge dig.
Hardwaren har en stor del at sige prismæssigt.

Så hvis Android har en telefon i samme prisklasse som f.eks. iPhone 4GS, så er den jo alt alt for dyr.
Gravatar #56 - tazimn
11. okt. 2010 06:42
Så du mener at alle Android telefoner har dårligere hardware end IPhone..?
Gravatar #57 - Magten
11. okt. 2010 08:09
Windcape (5) skrev:
... og så skal man huske at WP7 er et alternativ til iPhone, og ikke et alternativ til diverse Android telefoner.
Så WP7 satser kun på at kapre kunder fra Apple, og ikke diverse Android producenter?

WP7 er da lige så meget et alternativ til Android telefoner som det er til iPhone.

Windcape (13) skrev:
Er der andre end nix* hippierne som tror på Android? :p
At du bliver ved med at fremstille dig selv som en idiot er utroligt. Du er en af grundene til at jeg hader WP7 inden jeg har prøvet det.
FYI så er jeg på ingen måde fan af *nix.
Gravatar #58 - Jakob Jakobsen
11. okt. 2010 08:17
Windcape (53) skrev:

Nej, Android er altid bagud.

Så jeg vil ikke sige at Android har været rigtig med på "iphone" niveauet. Android's success er fordi at folk køber de billige telefoner.

Ja det er virkeligt mærkeligt at på den dag Apple lancerer et produkt, så er der ikke nogen andre telefoner der er nyere.
Hvad er det for en logik at fyre af.
Men på den anden side, for hver Iphony der bliver lanceret, bliver der lanceret 10 Android telefoner, så hvem har generelt de nyeste telefoner?
Gravatar #59 - Cloud02
11. okt. 2010 13:29
Live webcast begynder lige om snart: http://www.microsoft.com/presspass/presskits/windo...
Gravatar #60 - Cloud02
11. okt. 2010 13:45
Told ya at de ville blive præsenteret idag.
Gravatar #61 - XorpiZ
11. okt. 2010 13:54
Cloud02 (60) skrev:
Told ya at de ville blive præsenteret idag.

Var der nogen der tvivlede på det da? :)

Er godt nok i tvivl pt., om det skal være en HD7 eller en Omnia 7, der skal være min næste telefon.
Gravatar #62 - Magten
11. okt. 2010 14:02
Det ser virkelig flydene og lækkert ud..

Men jeg bryder mig virkelig ikke om den homescreen :( Ellers har jeg ikke nogen ting at sætte en finger på endnu :D

Edit: Havde han lige en flagged email fra Katie Jordan? :p
Gravatar #63 - XorpiZ
11. okt. 2010 14:10
Magten (62) skrev:
Men jeg bryder mig virkelig ikke om den homescreen :( Ellers har jeg ikke nogen ting at sætte en finger på endnu :D

Så er det vel godt, du kan ændre på den som du lyster. :D

Men umiddelbart så ser det fandme lækkert ud. Det er noget helt andet end Android og iOS
Gravatar #64 - Cloud02
11. okt. 2010 14:16
listening search. That is fucking awesome.
Gravatar #65 - Magten
11. okt. 2010 14:17
XorpiZ (63) skrev:
Så er det vel godt, du kan ændre på den som du lyster. :D
Som jeg har forstået det så er det de her "tiles" (kan sgu ikke lige huske hvad de hedder?!) det er bygget op om og dermed den måde ens homescreen vil være opbygget.

Men hvis jeg kan ændre det og selv bare smide en baggrund på samt et ur og et par ikoner, så er jeg tilfreds :)
Gravatar #66 - XorpiZ
11. okt. 2010 15:10
Ahh, på den måde. Det tvivler jeg på du kan uden at roote telefonen.

:)

Jeg kan forøvrigt anbefale Engadgets liveupdate - der står masser af info. Når nu newz.dk ikke er inviteret/ikke gad tage afsted, så må man jo ty til andre kilder.
Gravatar #67 - Magten
11. okt. 2010 15:46
Okay, nu må vi se :) Resten af det så jo ret lækkert ud så jeg kunne jo nok godt leve med den homescreen :P

Men glæder mig til at prøve nogle telefoner af de næste 4 måneder.. Håber jeg kan holde liv i Hero'en så længe :P
Gravatar #68 - LinguaIgnota
11. okt. 2010 15:55
EB skrev:
Vi danskere får dog en noget mere vingeskudt oplevelse end forbrugerne i større lande som Storbritannien og USA. Til at starte med vil Windows Phone 7-mobilerne på de danske butikshylder kun være på engelsk, og operativsystemet har ikke dansk stavekontrol eller T9-ordbog til når der skal skrives SMS-beskeder eller e-mails.

Den virkelig kedelige overraskelse er nu, at du heller ikke senere vil kunne opdatere din Windows Phone 7-mobil med dansk sprog, når Microsoft i løbet af næste år får oversat softwaren.

Vi danskere vil ikke kunne købe musik, film og tv-serier fra onlinebutikken Zune Marketplace, downloade apps til mobilen eller få adgang til Microsofts spilunivers, Xbox Live. Microsofts nordiske chef for Mobile Communications Business, Henrik K. Petersen, fortæller, at man arbejder på at tilbyde betalingstjenesterne i Danmark. Indtil da forventer man, at mange danske forbrugere vil oprette udenlandske konti for på den måde at få adgang til indholdet.

Microsoft bruger sine egen søgemaskine, Bing, på mobilen samt Bing Maps, men også her får vi danskere en mindre gennemført oplevelse end eksempelvis amerikanerne. Bing er velfungerende og propfyldt med smarte funktioner på den anden side af andedammen, men den danske version byder pt. på en meget skrabet oplevelse.

D-D-D-Dealbreaker.
Gravatar #69 - Fjolle
11. okt. 2010 16:04
Den kan jo næsten lige så lidt som en iphone :)
Gravatar #70 - Jakob Jakobsen
11. okt. 2010 16:10

MS er altså ti gange værre end Android på de punkter som Windcape har brugt mest tid på at flame Android for?

Imponerende.

Jeg synes dog softwaren så meget lovende ud, men kan man ikke få den på dansk med ordbog, ryger 90% af funktionaliteten.
Gravatar #71 - Fjolle
11. okt. 2010 16:14
Det er en eb artikel... Tror at chancen for at de har misforstået noget er forholdsvis stor.
Gravatar #72 - LinguaIgnota
11. okt. 2010 16:22
Fjolle (71) skrev:
Det er en eb artikel... Tror at chancen for at de har misforstået noget er forholdsvis stor.

Sigh.

http://beep.tv2.dk/entry.php/id-385538.html skrev:
16:23: Flere europæiske lande har dog åbnet op for de nedenstående mangler, så den danske Microsoft-chef, Henrik Kølle, er overbevist om at tjenesterne VIL komme til Danmark på et tidspunkt. Men altså ikke endnu.

16:22: Ingen dansk ordbog heller.

16:18: Der er heller ikke et konkret dansk tastatur til stede på mobilen, men i stedet skal man ud og holde på tasterne for at få æ, ø og å.

16:17: Og så lige endnu et slag - Xbox Live er heller ikke understøttet på den danske version. Alt sammen ikke overraskende, men igen meget ærgerligt.
16:16: Det samme er tilfældet med musikbutikken i Zune-platformen. Det gør mindst lige så ondt!

16:15: Microsoft DK siger at det bliver midlertidigt, men det var da superærgerligt og et større slag for den danske udrulning.

16:14: Marketplace kan åbenbart ikke tilgåes fra de danske mobiler... hva' fan'ø?

Gravatar #73 - Fjolle
11. okt. 2010 16:27
Sigh. At der ikke er noget market til launch var vel ikke nogen overraskelse. Det er mere EBs påstand om at man ikke kan opdatere mobiler købt i danmark jeg havde noget imod :)
Gravatar #74 - XorpiZ
11. okt. 2010 16:30

Der er ikke adgang til den danske del af marketplace, sådan som jeg har forstået det. Der vil stadig være adgang til den internationale markedsplads.

Og så skal vi vel ikke glemme, at der gik laaaaaang tid fra iPhone blev lanceret i Europa, før den nåede til Danmark. Forøvrigt ligesom med iPad.

Ordbog mv. kan downloades fra marketplace ved launch eller kort efter.

Min HTC Tattoo har ikke dansk tastatur og det er sgu sjældent jeg savner det.

Zune Pass mangler ja, men det har været kendt længe.
Gravatar #75 - XorpiZ
11. okt. 2010 16:47
Og så kan man jo kun glæde sig over sådan en kommentar (fra engadget):

As to performance, we've nothing to say that we haven't said about the other WP7 launch devices, it's blindingly, ridiculously, delightfully quick.

Glæder mig sgu til at få fingrene i en telefon. Men altså, de er vel ikke officielt lanceret herhjemme endnu - det er kun de store markeder, der får glæde af alle services. Jeg formoder, at vi ser de første "rigtige" tilbud i starten af næste år.
Gravatar #76 - Magten
11. okt. 2010 17:05
XorpiZ (74) skrev:
Der er ikke adgang til den danske del af marketplace, sådan som jeg har forstået det. Der vil stadig være adgang til den internationale markedsplads.
Altså vil der ikke være mulighed for at købe eller sælge danske apps?
Det er noget af det Windcape har snakket om i Android trådene, så det lyder godt nok nitte.

XorpiZ (74) skrev:
Ordbog mv. kan downloades fra marketplace ved launch eller kort efter.
Er det sikkert, eller noget du gætter på? Er bare nysgerrig :)

XorpiZ (74) skrev:
Min HTC Tattoo har ikke dansk tastatur og det er sgu sjældent jeg savner det.
What? Det er jeg ellers ret sikker på min lillebrors har..
Gravatar #77 - XorpiZ
11. okt. 2010 17:21
Magten (76) skrev:
Det er noget af det Windcape har snakket om i Android trådene, så det lyder godt nok nitte.

Ikke i første omgang nej. Vi er formentlig med i 2. bølge, eftersom vi jo er et notorisk MS-land hehe.

Magten (76) skrev:
Er det sikkert, eller noget du gætter på? Er bare nysgerrig :)

Jeg læste det et sted. Mener det var på cw.dk, men jeg kan ikke lige finde det. Skal gerne se om jeg kan finde det frem, hvis det har interesse. Men det er muligt det først blive til foråret, hvilket ville være pænt nitte :/

Magten (76) skrev:
What? Det er jeg ellers ret sikker på min lillebrors har..

Min har ikke. Jeg skal holde a og o i bund for at få adgang til æøå. Det er nu ikke noget der irriterer mig, eftersom ordbogen er glimrende i HTC Sense/Android.

Igen skal man huske på, at telefonen ikke er officielt lanceret i Danmark - men kun i de store Europæiske lande og USA.
Gravatar #78 - Magten
11. okt. 2010 17:24
XorpiZ (77) skrev:
Ikke i første omgang nej. Vi er formentlig med i 2. bølge, eftersom vi jo er et notorisk MS-land hehe.

XorpiZ (77) skrev:
Jeg læste det et sted. Mener det var på cw.dk, men jeg kan ikke lige finde det. Skal gerne se om jeg kan finde det frem, hvis det har interesse. Men det er muligt det først blive til foråret, hvilket ville være pænt nitte :/
Okay :) Det passer fint med mine planer for ny telefon =D

XorpiZ (77) skrev:
Min har ikke. Jeg skal holde a og o i bund for at få adgang til æøå. Det er nu ikke noget der irriterer mig, eftersom ordbogen er glimrende i HTC Sense/Android.
Det kan være mig der husker forkert, eller at han har installeret et andet keyboard :)
Gravatar #79 - Windcape
11. okt. 2010 19:57
yay, ingen NDA mere. Så må jeg vist også godt sige at jeg har haft hans-on med telefonen, og at den virkelig er så super smooth som det ser ud. Keyboardet er super win at taste på.
Gravatar #80 - XorpiZ
11. okt. 2010 20:00
Windcape (79) skrev:
yay, ingen NDA mere. Så må jeg vist også godt sige at jeg har haft hans-on med telefonen, og at den virkelig er så super smooth som det ser ud. Keyboardet er super win at taste på.

Men ingen dansk ordbog, går jeg ud fra?

Har du hørt noget om, hvornår man kan forvente den dukker op?
Gravatar #81 - Magten
11. okt. 2010 20:07
Windcape (79) skrev:
Jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre hvordan det hele hænger sammen med deres Marketplace. Er det slet ikke muligt at købe apps? Hente apps? Eller er det kun danske apps? Eller hvordan hænger de rygter/historier sammen?

Hvis du da må sige noget :p
Gravatar #82 - Windcape
11. okt. 2010 20:11
Magten (62) skrev:
Det ser virkelig flydene og lækkert ud..

Problemet med home-screen som du ser den i videoer etc. er at den sjældent er så inaktiv som du vil opleve den når du har koblet din facebook, google, etc. konto til telefonen.

Fordi så bliver det hele hurtigt meget mere levende, og så er homescreenen faktisk super at bruge.

Telefonen kommer med support for Google konto'er out-of-the-box. Så det er ligeså nemt (hvis ikke nemmere) som setup på Android. (Jeg har ikke prøvet setup af en iPhone).

Magten (67) skrev:
Men glæder mig til at prøve nogle telefoner af de næste 4 måneder.. Håber jeg kan holde liv i Hero'en så længe :P
Det største problem ved at få hands-on med telefonen, er at man bliver deprimeret over hvor langsom ens nuværende telefon er.

LinguaIgnota (68) skrev:
...

Lokalisering: Det undre mig, de telefoner jeg har prøvet kunne man godt vælge dansk locale på.

Stavekontrol/Ordbog: Det skal jeg ikke kunne sige, men Jeff Willcox sagde til JAOO/GOTO at de ville gå 110% ind på service-pack opdateringer (som er gratis, og over-the-air). Jeg tror vi kan forvente en opdatering i starten af Januar.

Problematikken er at det også er nødvendigt at få devices ud til udviklerne, så vi kan teste vores software. At telefonen er på engelsk er ikke en så stor dealbreaker for os.

EB skrev:
Den virkelig kedelige overraskelse er nu, at du heller ikke senere vil kunne opdatere din Windows Phone 7-mobil med dansk sprog, når Microsoft i løbet af næste år får oversat softwaren.
Det passer så ikke. Jeg ved af erfaring af softwaren virker anderledes, og derfor vil tillade det.

EB skrev:
Vi danskere vil ikke kunne købe musik, film og tv-serier fra onlinebutikken Zune Marketplace
Desværre, men det er jo ikke Zune's skyld.

EB skrev:
downloade apps til mobilen
Vi har adgang til det internationale marked så vi kan downloade gratis apps. Hvis man ændre sin live konto til at være bosiddende i USA, kan man få adgang til at købe apps også.

Vi har kritiseret det, men Microsoft har givet udtryk for at der vil blive åbnet for det danske marked hurtigt.

Men alle kan sælge apps fra dag 1! Du er altså ikke begrænset salgsmæssigt som man har været på Android.

Jeg er dog enig i kritikken med at det slet ikke er godt nok.

EB skrev:
købe eller få adgang til Microsofts spilunivers, Xbox Live
Det passer så heller ikke. Vi kan bare ikke få adgang til den Amrikanske del. Xbox Live findes jo allerede i dag, og bruges allerede af danske gamere.

EB skrev:
Microsoft bruger sine egen søgemaskine, Bing, på mobilen samt Bing Maps, men også her får vi danskere en mindre gennemført oplevelse end eksempelvis amerikanerne. Bing er velfungerende og propfyldt med smarte funktioner på den anden side af andedammen, men den danske version byder pt. på en meget skrabet oplevelse.
Jeg synes faktisk at Bing giver gode resultater på ting man typisk søger efter fra en mobiltelefon, og den er bedre end google til at finde lokale resultater.

Og det skal siges at Bing Maps på telefonen "will blow your mind". Det bruger noget af Microsofts seadragon teknologi til zooming, så det er 110% smooth, og helt magisk at bruge sammelignet med Google Maps.

XorpiZ (74) skrev:

Jeps. Og danske udviklere kan også sælge. (Det kræver at man udfylder en V-8 formular, men det er et politisk problem).

XorpiZ (74) skrev:
I blame Koda! Vil virkelig gerne have Zune Pass og Netflix i Danmark.

Håber ikke det kommer til at tage alt for lang tid.

Magten (76) skrev:
Sælge: jo. Købe: Nej, desværre. Problemet er at Microsoft ændrede mening omkring emnet.

Indtil for cirka en måned siden var det officielle standpunkt at man godt kunne købe apps som dansker. Det blev så lavet om i 11th time. Jeg er heller ikke tilfreds.
Gravatar #83 - Windcape
11. okt. 2010 20:15
XorpiZ (80) skrev:
Men ingen dansk ordbog, går jeg ud fra?

Har du hørt noget om, hvornår man kan forvente den dukker op?
Nej, kun rygter om at det ville komme med første service pack, som rygtes at komme i slutningen af Januar.

Magten (81) skrev:
Jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre hvordan det hele hænger sammen med deres Marketplace. Er det slet ikke muligt at købe apps? Hente apps? Eller er det kun danske apps? Eller hvordan hænger de rygter/historier sammen?

Hvis du da må sige noget :p
Så vidt jeg har ved, så kan du med en Dansk-only konto kun hente gratis applikationer som slutbruger.

Hvis din live konto ændres til international, så kan du også købe apps, fra det internationale markedplace.

Microsoft køre med 2 modeller af markedplace:

Lokalt (Oversat)
Internationalt (Engelsk)

De lokale markedplaces kommer til at køre efter gældende lov og skatteregler, og derfor er forsinket i forhold til det internationale markedplace, som i princippet er lig med det Amerikanske marketplace (og derfor kræver en V-8 formular til IRS).

Og vi har så ikke fået mulighed for at sælge på det lokale marked endnu. Til stor stor skuffelse.
Gravatar #84 - XorpiZ
11. okt. 2010 20:16
Windcape (82) skrev:

XorpiZ (74) skrev:
I blame Koda! Vil virkelig gerne have Zune Pass og Netflix i Danmark.

Håber ikke det kommer til at tage alt for lang tid.

Problemet er, at MS pr. 29. juli ikke havde haft kontakt med KODA endnu, ifølge en juridisk konsultent fra KODA (http://newz.dk/forum/tagwall/zune-pass-i-dk-104349)
Gravatar #85 - Windcape
11. okt. 2010 20:17

Ja, men KODA er skyldig i at det overhovedet er et problem. Se bare på Spotify!
Gravatar #86 - XorpiZ
11. okt. 2010 20:20
Sandt. :) De er formentlig ikke ligefrem samarbejdsvillige.

Men jeg glæder mig til at se hvad prisniveauet bliver herhjemme. Spørgsmålet er, om nogle af de store operatører tør satse på et OS, der ikke har dansk ordbog.. Jeg har lidt mine tvivl.
Gravatar #87 - Windcape
11. okt. 2010 20:20
*equips fire-proof suit*

Jeg vil også lige gøre opmærksom på at mange af argumenterne der er blevet brugt i debatten de sidste 6 måneder omkring Windows Phone 7, kan have ændret sig totalt helt op til i dag.

Det er skuffende, men jeg synes det er valid nok at argumentere med at X har en fordel Z, så længe det rent faktisk passede.

Softwaren og hardwaren er super sweet, men som med alle nye koncepter, er det nok farligt at hoppe på vognen fra dag 1.

Det er jeg sikker på at mange iPhone 1, eller HTC Magic brugere er enig med mig i.
Gravatar #88 - Windcape
11. okt. 2010 20:21
XorpiZ (86) skrev:
Spørgsmålet er, om nogle af de store operatører tør satse på et OS, der ikke har dansk ordbog.. Jeg har lidt mine tvivl.
Det er jo lige meget, telefoner i DK er ikke operatør låst.

Jeg vil bare have hardwaren. Jeg har allerede et SIM kort!
Gravatar #89 - XorpiZ
11. okt. 2010 20:24
Windcape (87) skrev:
Det er jeg sikker på at mange iPhone 1, eller HTC Magic brugere er enig med mig i.

Måske bare generelt Android-brugere. :)

Windcape (88) skrev:
Det er jo lige meget, telefoner i DK er ikke operatør låst.

Jeg vil bare have hardwaren. Jeg har allerede et SIM kort!

Det er sandt. Men uden operatør-support, så bliver WP7 aldrig stort herhjemme. Jeg tror dog det kommer til foråret, når der kommer dansk sprog, dansk ordbog, Zune Pass, Netflix, dansk markedsplads osv.

.. eller måske bare dansk sprog og ordbog. :D
Gravatar #90 - Windcape
11. okt. 2010 20:27

Det vigtigste er nu engang at udviklerne kan få hands-on med devices. At der går et par måneder, hvor vi så evanglisere landet rundt med rigtige-telefoner, før at slutbrugerne joiner-in er ikke et så stort problem.

Jeg tror også det kan være grunden til at de lancere telefonerne i Europa, før i USA. Fordi de godt ved at der er "problemer" herovre.

Det er altså tit skuffende at bo i Danmark....
Gravatar #91 - arne_v
11. okt. 2010 20:33
Windcape (90) skrev:
Det vigtigste er nu engang at udviklerne kan få hands-on med devices. At der går et par måneder, hvor vi så evanglisere landet rundt med rigtige-telefoner, før at slutbrugerne joiner-in er ikke et så stort problem.

Du mener ligesom med iPhone hvor det i starten kun er udviklerne som køber den nye model, mens almindelige brugere venter et par måneder inden de lader sig overtale til at gå ned og købe en?

:-)
Gravatar #92 - Fjolle
11. okt. 2010 20:39
Mener at de fleste almindelige iphone brugere ventede lidt over et år med at gå ned og købe den :)
Gravatar #94 - Fjolle
11. okt. 2010 20:57
Troede at vi snakkede om danmark.

Der tog det trods alt 13 måneder at få operatørsupport for iphonen, og vi er da enige om at den har klaret sig udemærket.
Gravatar #95 - Cloud02
11. okt. 2010 21:00
#arne_v
Der er forskel på folk der køber det nyeste fancy noget fra Apple og andre.
Gravatar #96 - tazimn
12. okt. 2010 12:53
Jeg synes sgu stadig det er fail at Windscape har postuleret af Android telefoner, rent hardwaremæssigt, er de nye WP7 telefoner underlegen..

Specielt når man tager denne sammenligning i betragtning.. Og samtidig husker på at Desire HD er en europæisk model af EVO 4G som har været på markedet siden Juni..

Og nu vi er ved det... Det er mig en gåde hvorfor MS har valgt ikke at understøtte SD-kort i telefonerne..

Men jeg glæder mig da til at stå med en WP7 i hånden og selv se om den nu er så awesome.. Der er brug for noget konkurrence til Iphone, hvad angår brugergrænseflade og brugeroplevelse..

Og så synes jeg der er superb at MS, tilsyneladende, har besluttet af ingen hardwareproducenter, må sætte deres eget GUI ovenpå.. Det gør at WP7 bliver lettere genkendeligt og, måske, sælger bedre af dem grund..
Gravatar #97 - Fjolle
12. okt. 2010 13:10
tazimn (96) skrev:
Og nu vi er ved det... Det er mig en gåde hvorfor MS har valgt ikke at understøtte SD-kort i telefonerne..

Det er vist ikke en gåde for alle andre :)

http://pocketnow.com/windows-phone/windows-phone-7...
Gravatar #98 - Magten
12. okt. 2010 13:14
Fjolle (97) skrev:

Hold kæft det er åndssvagt :/
Gravatar #99 - XorpiZ
12. okt. 2010 13:26
Magten (98) skrev:
Fjolle (97) skrev:

Hold kæft det er åndssvagt :/

Enig. Men benytter man Zune, så er det vel intet problem, eftersom den selv klarer synkroniseringen.
Gravatar #100 - Windcape
12. okt. 2010 14:10
tazimn (96) skrev:
Det er ford at du kan tilgå telefonen som udvikler, synkronisere i Zune, og oplade den samtidigt.

På Android er der forskellige triggers til det. WP7 har løst problemet ved at låse sektorer i filsystemet.

Det er et super brugervenlig løsning, men kan virke irreterende for nørder.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login