mboost-dp1

Gyser film

Gå til bund
Gravatar #1 - warren
1. dec. 2005 22:41
Kender i nogen gode gyser/morder film - hvor seeren selv skal gætte hvem gerningsmanden er, og det hele først bliver afsløret til sidst i filmen ???

Venlig hilsen

Michael
Gravatar #2 - DiZaster
1. dec. 2005 22:53
Scooby Doo filmene er da ret gyselige, og man er da lige på nippet til at begå (selv)mord? :-D
Gravatar #3 - tgr
2. dec. 2005 06:25
SAW er et ret godt eksempel.
Gravatar #4 - front243
2. dec. 2005 06:32
"Stir of Echoes" er et eksempel, hvis det ikke gør noget filmen har overnaturlige elementer. Den har underlig nok fået titlen "The Secret Sense" i DK. Den findes på dansk DVD.
Gravatar #5 - Indox
2. dec. 2005 15:39
"Secret Window" og "The Skeleton Key"
Sidstnævnte er dog en lille smule overnaturlig :)
Gravatar #6 - addlcove
2. dec. 2005 17:26
alle filmatiseringer af Agatha Christies romaner.
scream 1-x
Gravatar #7 - Exilibur
3. dec. 2005 16:23
Overhovedet ikke i gys-genren men Gosford Park er en temmelig god film hvor morderen også er ukendt helt indtil slutningen.
Gravatar #8 - warren
6. dec. 2005 19:54

Tak, glæder mig til at se den , har slet ikke hørt om den før - det er da ret underligt for jeg elsker film, men der må være sket et eller andet uforklarligt, siden jeg har overset den...
Gravatar #9 - tgr
6. dec. 2005 21:44
#8 2'eren er så vidt jeg ved i biograferne i USA nu, så mon ikke den kommer til Danmark i starten af det nye år. Desværre har de skiftet instruktør og jeg har hørt mange brokke sig over 2'eren slet ikke er filmet i samme stil som den første. Men SAW er helt klart et kig værd, en af de bedre gysere jeg har set længe.

Du kan passende skrive den mindste ratede version du kan finde i den lokale DVD-pusher på ønskesedlen ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login