mboost-dp1
hjælp mod zombier (CSS)
Counter Strik Source hvis det ikke var gået op for nogle af jer:
http://en.wikipedia.org/wiki/Counter-Strike
Kør lidt ned, så kan I se hvor fiiint det er.. :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Counter-Strike
Kør lidt ned, så kan I se hvor fiiint det er.. :)
rofl
notice #*css* mangler nogle til træningskamp, vi har server......
Hvorfor kan cs'ere ikke formå at copy+paste. "Ej det er nemmere med amsg" - nå ok, så lad dog være med at være i kanaler som ikke er relateret til hvad du spammer.
Og hvad sker der ned alt det der nick^away og andet hat - VI ER LIGEGLADE fat det nu - vi skal nok opdage din /away besked hvis vi vil dig noget....
notice #*css* mangler nogle til træningskamp, vi har server......
Hvorfor kan cs'ere ikke formå at copy+paste. "Ej det er nemmere med amsg" - nå ok, så lad dog være med at være i kanaler som ikke er relateret til hvad du spammer.
Og hvad sker der ned alt det der nick^away og andet hat - VI ER LIGEGLADE fat det nu - vi skal nok opdage din /away besked hvis vi vil dig noget....
Kom bare an, du kan ikke hacke mig, jeg har ultra protector fortress warrior shield firewall, du kommer IKKE igennem...
min IP er 127.0.0.1...
(kan mindes jeg læste den fedeste chatlog en gang, med en dumsmart gut der endte med at smadre sin egen comp fordi han selv havde installeret den trojan som han havde prøvet at få andre til at køre, og han fik dem så til at fortælle at deres ip var localhost)
min IP er 127.0.0.1...
(kan mindes jeg læste den fedeste chatlog en gang, med en dumsmart gut der endte med at smadre sin egen comp fordi han selv havde installeret den trojan som han havde prøvet at få andre til at køre, og han fik dem så til at fortælle at deres ip var localhost)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund