mboost-dp1

Hjælp til eksamensprojekt på HTX - spørgeskema!

Gå til bund
Gravatar #1 - peecee
13. mar. 2006 13:57
Jeg går på HTX i Odense, på Dalum UddannelsesCenter, i 3g. Jeg er igang med mit eksamensprojekt i teknikfaget Service og Kommunikation, og jeg har brug for netop DIN hjælp!

For at dokumentere behovet for det produkt jeg vil fremstille, er jeg igang med en målgruppeanalyse, og du kan hjælpe mig ved at svare på et lille hurtigt spørgeskema.

Spørgeskemaet kan findes her:
http://www.askpeople.dk?i2=763f294eb2649c7

På forhånd mange tak!

// Søren Vind

OBS!
Der skal ikke trykkes enter når du har svaret på første spørgsmål, i stedet skal du trykke næste indtil du er færdig.
Gravatar #2 - MiniatureZeus
13. mar. 2006 15:18
Btw genialt at give linket her ;) skal jeg da huske!
går i 1.g på Htx Køge, så det gælder jo om at hive til sig af gode råd :)
Gravatar #3 - addlcove
13. mar. 2006 15:48
Vi har modtaget Deres besvarelse 13/3 2006 16:48

ret lige "jylland" til "Irland" :p
Gravatar #4 - Cyrack
13. mar. 2006 19:57
done
Gravatar #5 - peecee
13. mar. 2006 20:13
Det har virket ganske udmærket - har fået små 120 svar siden kl 13:30 i dag, ved at ligge et link på 5 forskellige danske fora :)

Til alle der har hjulpet - mange tak!
Gravatar #6 - Bjørn
13. mar. 2006 20:16
No problem.- Nu tager den heller ikke længerer end ca. 1 minut at lave... Good luck med opgaven.
Gravatar #7 - Cyrack
13. mar. 2006 20:17
Btw. nogen mulighed for at man må vide hvad det er du/I skal lave? Har selv haft Service og Kommunikation (godt nok på Herning HTX), så det er lidt sjovt at se hvad andre laver :-D
Gravatar #8 - peecee
17. mar. 2006 12:04
Jeg skal - ganske simpelt - præsentere min virksomhed Vind Technologies. Jeg har så valgt at gøre det ved hjælp af en hjemmeside, som jeg fremstiller efter et par krav, som jeg selv har defineret.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login