mboost-dp1
How gay are you?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
You are 20% gayJeg er sikkert oppe på 20%, fordi jeg ikke kunne svare ca. 1/4 af spørgsmålene :-(
You're definitely not gay, but you could be a little straighter if ya know what I mean darling.
You are 37% gay
You're the kind of guy that likes chicks, but takes a peek in the lockeroom as well... right?
lol en fucked test
You're the kind of guy that likes chicks, but takes a peek in the lockeroom as well... right?
lol en fucked test
Jeg overvejede på at tidspunkt at købe tasken på billedet ved spørgsmål nr. 2, men endte op med en Sir. Fancy Rabbit field bag i stedet. Den fjollede kanin har både monokel og høj hat, det er jo helt skørt. Silly rabbit.
Jeg er i øvrigt helt sikker på, at vi ville se langt færre autonome og afviste irakiske asylansøgere, hvis flere mennesker gik med monokel og/eller høj hat.
Og så scorede jeg vist 23%, hvis nogen skulle være interesseret.
Jeg er i øvrigt helt sikker på, at vi ville se langt færre autonome og afviste irakiske asylansøgere, hvis flere mennesker gik med monokel og/eller høj hat.
Og så scorede jeg vist 23%, hvis nogen skulle være interesseret.
BurningShadow (6) skrev:Jeg er sikkert oppe på 20%, fordi jeg ikke kunne svare ca. 1/4 af spørgsmålene :-(
Samme her... Hvis ikke flere xD
Men 22%...
#25 Det gør jeg gerne hvis det kan mindske mit resultat :P (edit: ja, mindske!)
#25 Så fik jeg lige svaret rigtigt på det spørgsmål om cardio.. 52%. There you go, Dennis!
Corholio (4) skrev:hvordan man så tolker det? Man kan vel teknisk set ikke være "en lille smule gay" - enten er man til mænd, eller damer, eller begge dele, eller dyr, eller....
Ork, det er meget mere kompliceret end som så. Prøv f.eks. at kigge på Kinsey-skalaen.
Jeg oplevlse med en Score på 22-25%... kiggede kun kort på resultatet, derfor helt sikker på om det var 22%. Dog var det der omkring, selv om om verden nok har stemplet mig på det punkt...
Tror smider noget musik på.... :)
Tror smider noget musik på.... :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.