mboost-dp1
Hvad er det sidste du sked?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Uha.. Don't get me started!
Kender i det når den er rigtig hård at presse ud, svider lidt i røven (som vidne på den indiske restaurant i går) og så bare flyder?
Det var lige sådan en!
Kender i det når den er rigtig hård at presse ud, svider lidt i røven (som vidne på den indiske restaurant i går) og så bare flyder?
Det var lige sådan en!
Nogle små hårde klumper, der blev skudt ud med højtryk. Har nok udledt mere biogas i dag end en kostald.
qw_freak (15) skrev:kender i den følese når man ikke er i tvivl om at en udrensning nu, ville være spild af penge!
Ja, den følelse har jeg sgu dagligt. En tarmskyldning, mest for the luls, men også fordi det ville være lidt spændende.
OT:
Noget som lignende brun play doh. Men sådan meget sand farvet i det, business as usual.
Begynder tagwallen ikke at være sådan lidt /b/?
pewbe (18) skrev:Noget der ikke lugtede særlig rart...
Jeg tror sgu egentligt også jeg ville undre mig, hvis mit lort lugtede godt. Måske ligefrem "duftede"...
Caek of Doom (19) skrev:Det kan vist bedst beskrives som random.
Mylderbæ, dej, mågeklat og kokasse?
vandfarve (5) skrev:... og jeg er netop i gang med at spise spaghetti med kødsauce. Tak for lort!
Word!
Ellers USA...
... hvilket minder mig om en god historie fra min ungdom. På en rejse på 6 dage til New York lykkedes det mig at stoppe og oversvømme to toiletter - et på den lokale dinner (jeg kom der aldrig igen!) og et på McD'en overfor Madison Square Garden.
Talk about luck!
Ellers USA...
... hvilket minder mig om en god historie fra min ungdom. På en rejse på 6 dage til New York lykkedes det mig at stoppe og oversvømme to toiletter - et på den lokale dinner (jeg kom der aldrig igen!) og et på McD'en overfor Madison Square Garden.
Talk about luck!
vandfarve (31) skrev:#30
Ellers USA...
Talk about luck!
Hm, vi må se om jeg kan gøre dig kunsten efter når jeg om ca. 3 timer begynder min rejse til NY :D
Hm, det eneste jeg indtil videre har lagt mærke til, er at det der fly-mad kommer ud igen fuldstændig ufordøjet. Men hvorfor fanden servere mad til folk der sidder fuldstændig stille og ser film... Det er jo ikke det helt store energiforbrug man har.
Konsistensen mindede mest af alt om müslibarer med chookolade cruch.
Konsistensen mindede mest af alt om müslibarer med chookolade cruch.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.