mboost-dp1

hvad er sms ?

Gå til bund
Gravatar #1 - Derfor
11. apr. 2006 21:52
surfede lidt på nettet og fandt så den her gamle artikel.
Sjovt hvad folk kan tro at sms er..
Gravatar #2 - MiniatureZeus
11. apr. 2006 22:09
Damn... er det ik mere end omkring 6-7 år siden sms kom frem idanmark... sindsygt troede sQ at det var meget ældre...
Gravatar #3 - amokk
12. apr. 2006 00:45
#2 det har været eksisteret i de sidste ca 15 år, men folk begyndte nok først at bruge det i slutningen af 90'erne... BTW har du svært ved at bestemme dig for et nick?

der står i øvrigt en masse sjove ting her:
http://en.wikipedia.org/wiki/Short_message_service...
Gravatar #4 - BurningShadow
12. apr. 2006 06:03
Jeg vil nok mene at i '99 burde det have været klart for enhver, hvad SMS var for en fisk.
Det var da ganske udbredt allerede i '96 da jeg var på teknisk skole...
Gravatar #5 - MiniatureZeus
12. apr. 2006 06:25
ja lidt... har sQ haft en del forskellige nu... men dette her beholder jeg! hehe

Nå ja, mente da også at det var noget ældre end 7 år...:)
Gravatar #6 - ldrada
12. apr. 2006 07:25
Heh, det ser sgu ud som skjult reklame, den der artikel.
Gravatar #7 - amokk
12. apr. 2006 11:55
#6 tja, det var ellers tider da man havde sonofon taletid, og det første halve år de kørte med SMSer der, blev de ikke takseret, hold kæft jeg skrev meget den gang :-)

#3 mon ikke der er forskel på, hvor stor en del af hhv. drengene på teknisk skole, og så læserne af "I form" der vidste hvad SMS var? Men enig, hun kunne jo have spurgt manden så det ligner meget en "skjult" reklame for sonofon
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login