mboost-dp1
Hvad skal du se/høre på JAOO 09?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg mangler stadig at finde ud af præcist hvad jeg vil høre på JAOO, så jeg ville lige høre hvad de andre deltagere fra newz.dk's community havde tænkt sig at høre.
Som de ligger nu, så har jeg tid til alle 5 tracks om Mandagen, og de sidste 2 Tirsdag og Onsdag, da jeg arbejder crew om formiddagen Tirsdag og Onsdag.
Fowler og Robert C. Martin under "Essential Development Skills" på Mandagen's track virker som favoridt indtil videre.
Jeg har også overvejet Don Syme's talk omkring F#, men jeg tror det er samme talk som på tidligere konferencer, hvilket jeg allerede har hørt før.
Som de ligger nu, så har jeg tid til alle 5 tracks om Mandagen, og de sidste 2 Tirsdag og Onsdag, da jeg arbejder crew om formiddagen Tirsdag og Onsdag.
Fowler og Robert C. Martin under "Essential Development Skills" på Mandagen's track virker som favoridt indtil videre.
Jeg har også overvejet Don Syme's talk omkring F#, men jeg tror det er samme talk som på tidligere konferencer, hvilket jeg allerede har hørt før.
Jeg deltager IKKE.
Men efter et hurtigt kig på programmet vil et mit forslag for dig (!= hvad jeg selv ville følge):
Mandag - Spring (fordi det er ikke mit indtryk at Spring fylder meget på din radar skærm idag)
Tirsdag - Concurrency (p.g.a. Brian Goetz)
Onsdag - iPhone dev (igen fordi jeg tror at Objective-C vil være nyt for dig)
Jeg deltager IKKE.
Men efter et hurtigt kig på programmet vil et mit forslag for dig (!= hvad jeg selv ville følge):
Mandag - Spring (fordi det er ikke mit indtryk at Spring fylder meget på din radar skærm idag)
Tirsdag - Concurrency (p.g.a. Brian Goetz)
Onsdag - iPhone dev (igen fordi jeg tror at Objective-C vil være nyt for dig)
Spring , hvilket var supert, da jeg netop har en interesse i Dependency Injection. Var også sjovt at høre om OSGi, for at sammeligne det med Assemblies i .NET.
Clean Code, fordi at det var Robert C. Martin som skulle havde presenteret det, men han var der desværre ikke alligevel :(
Endte så op med at stå og nørde med IBM omkring et nyt projekt-styringsplatform (jazz.net), og missede en talk :D
Derudover Fowler's "Making use of Patterns", Mandagens bedste foredag.
Og xUnit refractoring.
Clean Code, fordi at det var Robert C. Martin som skulle havde presenteret det, men han var der desværre ikke alligevel :(
Endte så op med at stå og nørde med IBM omkring et nyt projekt-styringsplatform (jazz.net), og missede en talk :D
Derudover Fowler's "Making use of Patterns", Mandagens bedste foredag.
Og xUnit refractoring.
Og i dag havde jeg lidt travlt, så det blev til 2 foredrag omkring concurrency i Closjure og Haskell.
Haskell var klart det bedste.
Derudover var Mads Torgersen fra C# teamet vældig interessant til ANUG user-group mødet.
Anyway, vi har crew-middag med talerne i morgen aften, hvilket helt sikkert også kan gå hen og blive interessant.
Haskell var klart det bedste.
Derudover var Mads Torgersen fra C# teamet vældig interessant til ANUG user-group mødet.
Anyway, vi har crew-middag med talerne i morgen aften, hvilket helt sikkert også kan gå hen og blive interessant.
Oh ja. Jeg hørte den første med Linda Rising, hun er altså helt fin! Jeg snakkede med hende lidt senere, og vi endte med at spise frokost sammen.
Sjovt var det både den mest irrelevante (det handlede jo ikke engang om IT), men også den mest inspirerende for mig på hele JAOO.
Oh ja. Jeg hørte den første med Linda Rising, hun er altså helt fin! Jeg snakkede med hende lidt senere, og vi endte med at spise frokost sammen.
Sjovt var det både den mest irrelevante (det handlede jo ikke engang om IT), men også den mest inspirerende for mig på hele JAOO.
#12 havde det på samme måde... Det var noget af et wakeup call for mig, og jeg holdte mig da også fra kaffen idag:P Men det havde intet med IT at gøre ganske rigtigt... Dog vil jeg mene at agile arbejdsmetoder efterhånden er så stort indenfor IT-udvikling at det må betragtes som en del af det:)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.