mboost-dp1
Hvor finder jeg kabel til tablet pc?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har gjort noget dumt, jeg ødelagde et kabel inde i min tablet pc, en ændre Compaq TC1000 som jeg har gjort er mindre projekt ud af. Så kan jeg lærer at passe på...
Der står på kablet "AWM 20696 80C VW.1" og jeg har kun kunne finde det på udenlandske sider til hvad jeg ser som overpris.
Men jeg har dog fundet ud af det hedder et "ribbon cable" og jeg tror det er 10-pins.
Nogle ideer til hvor jeg kan finde et nyt kabel i Danmark og helst i KBH? Jeg har prøvet at søge på brincks hjemmeside, men fandt ikke noget.
Der står på kablet "AWM 20696 80C VW.1" og jeg har kun kunne finde det på udenlandske sider til hvad jeg ser som overpris.
Men jeg har dog fundet ud af det hedder et "ribbon cable" og jeg tror det er 10-pins.
Nogle ideer til hvor jeg kan finde et nyt kabel i Danmark og helst i KBH? Jeg har prøvet at søge på brincks hjemmeside, men fandt ikke noget.
https://www1.elfa.se/elfa~dk_da/b2b/start.do
er nok det bedste bud, jeg kan komme på...
er nok det bedste bud, jeg kan komme på...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.