mboost-dp1
Hvor meget sex for du om dagen?
Bare svar ærligt! Fuld kommen ærligt!
(Onani gælder ikke!)
EDIT: Hvor mange minutters sex for du om ugen?
(lidt nemmere at regne med :)...)
(Onani gælder ikke!)
EDIT: Hvor mange minutters sex for du om ugen?
(lidt nemmere at regne med :)...)
Hmmmm ... i snit... vil tro en times tid eller to... Kommer an på om der er meget arbejde eller ikke....
om ugen ca. 2-3 gange og 5 hvis det er en god uge :D
Men lige p.t. er der lidt probs med min kærestes cyklos, og det går jo desværre ud over stakkels mig :(
Men lige p.t. er der lidt probs med min kærestes cyklos, og det går jo desværre ud over stakkels mig :(
gælder sådan en her med http://www.sexbutik.dk/catalog/product_info.php?cP...
?
Hvis ja, så hele dagen hvis jeg ikke har besøg ;)
?
Hvis ja, så hele dagen hvis jeg ikke har besøg ;)
Nå, på den måde...
Ifølge Bill Clinton, så er et blowjob ikke sex, og så kan ornani vel heller ikke være det(?)
Nå, på den måde...
Ifølge Bill Clinton, så er et blowjob ikke sex, og så kan ornani vel heller ikke være det(?)
Fuck alt hvad I har læst! Her er enhver nørds drøm
"The CyberSkin USB Virtual Sex Stroker"
For $100 får du en gummi-fjammer lige til at tilslutte USB porten samt muligheden for at tage en rykker til de flotteste 3D modeller dit usle grafikkort nogensinde har set!
Evt kan man krydre sit nye sexliv med den her:
Yeah!
...og give ens baller massage samtidigt!
Den er PERFEKT til at tage med på stranden en varm sommerdag............ har jeg hørt...
Pis, min mor er her!
!ALT+F4!
"The CyberSkin USB Virtual Sex Stroker"
For $100 får du en gummi-fjammer lige til at tilslutte USB porten samt muligheden for at tage en rykker til de flotteste 3D modeller dit usle grafikkort nogensinde har set!
Evt kan man krydre sit nye sexliv med den her:
Yeah!
...og give ens baller massage samtidigt!
Den er PERFEKT til at tage med på stranden en varm sommerdag............ har jeg hørt...
Pis, min mor er her!
!ALT+F4!
Minutter om dagen?
Æhm. Varierer kraftigt mellem en til to gange om dagen, og en enkelt gang om ugen.
Samme gælder for "besøg fra højrefløjen", bare omvendt.
Æhm. Varierer kraftigt mellem en til to gange om dagen, og en enkelt gang om ugen.
Samme gælder for "besøg fra højrefløjen", bare omvendt.
Jeg får så meget! _____________________________________________ p.s ikke i centimeter ;)
@ buch og derfor
har i forresten sådan en insider kamp kørende om gavekoder? :P
@ 23 "As you thrust yourself into the Cyberskin Pussy the 3D Male Model (or sex toy) will match you thrust for thrust." ehhhhhhh hvordan skal det med male model lige forstås :D
@ buch og derfor
har i forresten sådan en insider kamp kørende om gavekoder? :P
@ 23 "As you thrust yourself into the Cyberskin Pussy the 3D Male Model (or sex toy) will match you thrust for thrust." ehhhhhhh hvordan skal det med male model lige forstås :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund