mboost-dp1

Hvordan sletter jeg filen

Gå til bund
Gravatar #1 - Tang
26. apr. 2006 20:15
Da jeg ville downloade en patch til et spil skete der følgende:
For det første tog det ikke særligt lang tid at downloade programmet (til skrivebordet i dette tilfælde). Nu er sagen så den at størrelsen på filen er 6 KB, den virker ikke og nu kan jeg ikke slette den. Det eneste der sker er, at jeg får en besked om, at jeg ikke kan slette den, da den bruges af et andet program.

Hvad gør jeg?
Gravatar #2 - ZOPTIKEREN
26. apr. 2006 20:17
nakker filen via kommando prompten eller downloader et program som kan hjælpe dig, fx unlocker (og derfra giver det vist sig selv).
Gravatar #3 - Tang
26. apr. 2006 20:32
Har prøvet begge dele, men uden held.
Gravatar #4 - hgul
26. apr. 2006 20:57
Og du har selvfølgelig prøvet at genstarte? Simpelt, men det har i hvert fald tidligere virket for mig.
Gravatar #5 - ZOPTIKEREN
26. apr. 2006 21:00
#3 også i fejlsikret tilstand?
Gravatar #6 - svappe
27. apr. 2006 09:01
Som #5 Zop siger, genstart i fejlsikret tilstand uden noget som helst, så burde den kunne slettes, ellers check Start -> All Programs -> Start og se om der ligger noget der der ikke burde ligge der...
Gravatar #7 - carb
5. maj 2006 12:34
En omdøbning eller flytning af sådan en problemfætter, kan ofte løse problemet.
Gravatar #8 - DUdsen
5. maj 2006 12:39
slår det helt fejl så klan knoppix manipulere lidt med et windows filsystem så her er linux faktisk også en løsning da en rent CDrom baseret linux ikke vil respektere evt lock's på filer fra en windows instalation der ikke kører
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login