mboost-dp1

Ikke ryger mac..

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
26. mar. 2006 15:30
Kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet over denne annonce på dba.dk:

[qoute]Apple G4 Quicksilver, 867 Mhz, 1,5 GB ram, 360 GB harddisk, 3 x 120 GB 7200 RpM Maxtor harddiske, heraf 2 monteret på PCI-baseret Sonnet Tempo Ultra ATA-66 kort med mulighed for RAID (software), Superdrev, ekstra 10/100 Mbit Asanté netkort, har kørt først til dtp-arbejde, siden som server, ikke-ryger, står som ny [/quote]

Skal lige sige at det ik er for at hænge nogen ud!
Gravatar #2 - BurningShadow
26. mar. 2006 15:34
Det er sgu også træls, når røgen siver ud. Det er jo trods alt dét der får den til at virke.
Gravatar #3 - Azuria
26. mar. 2006 17:19
efter at have haft et par pc'ere inde til rep, hvor det har været rygere der har ejet dem, må jeg sige at det godt kan betragtes som salgs argument ;)
Gravatar #4 - XERXES
26. mar. 2006 21:31
Jeg er fuldstændig enig med webmasterdk. Der er ikke noget værre end at skal lave en rygers computer, hvor kabinettet indvendigt er helt gult af nikotin, og støvet i kabinettet ligner noget man lige har pillet ud af øret med en vatpind.
Gravatar #5 - BurningShadow
26. mar. 2006 21:33
*Godt man ikke selv ryger... Cola er slemt nok*
Gravatar #6 - buch
27. mar. 2006 06:18
#5 ja, det er ikke noget bedre end cola i ens laptop, nej så hellere lidt aske i tastaturet
Gravatar #7 - bjerh
27. mar. 2006 07:48
#6 Mm.. Men på en eller anden måde, danner der sig klatter af fedt overalt i mine rygende venners computer. Hvilket er en smule klamt, og forårsager at computeren ikke kan komme af med varmen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login