mboost-dp1
Integration
Ok, lad os integrere nogle etniske minoriteter.
Er jeg den eneste der syntes at specielt det nederste afsnit, lyder dumt?
Er jeg den eneste der syntes at specielt det nederste afsnit, lyder dumt?
Synes måske godt det kunne formuleres anderledes men det lyder ikke så langt ude.
Undrer mig dog lidt, på mit arbejde er det godt nok nogle af udlændingene der fyrer mest pis af og er mest provokerende...
Jeg blev på et tidspunkt lidt dristig og svarede igen, noget i stil med "Din mor...." - det skal man så IKKE gøre, det resulterede i en omgang slag...
Undrer mig dog lidt, på mit arbejde er det godt nok nogle af udlændingene der fyrer mest pis af og er mest provokerende...
Jeg blev på et tidspunkt lidt dristig og svarede igen, noget i stil med "Din mor...." - det skal man så IKKE gøre, det resulterede i en omgang slag...
Generelt er det meste hvad EB.dk skriver en gang pladder uden lige. Altid render de med en halv vind og twister alt langt ind i helvede. De er også dejlige til at fremlægge "etniske minoriteter" som små uskyldige ofre.
#3 Du sagde måske: "Din mor..... hun barberer ikke ben, gør hun?" :D
#3 Du sagde måske: "Din mor..... hun barberer ikke ben, gør hun?" :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund