mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jakob Jakobsen (35748) skrev:..der synes Terra er sej når han linker til en 2,5 år gammel artikel, der sammenligner en lorte LCD-skærm med en rimelig CRT.
De 2 24" skærme jeg sidder ved nu, er certificerede til AdobeRGB standarden, de kan altså vise flere farvenuancer end Windows og langt de fleste grafikprogrammer understøtter.
Med hensyn til lag, så er der 11ms lag på mine, på trods af at det er S-IPS skærme, som absolut ikke er kendt for deres hastighed.
Og så den vigtigste grund til at jeg ikke gider CRT... Jeg har ikke lyst til at sidde og glo ind i et stroboskop flere timer om dagen.
Selv ved 120hz, bliver jeg generet af deres infernalske blinken og bliver træt i hovedet inden for kort tid.
LCD derimod, kan jeg sidde foran hele dagen uden problemer.
Medmindre videnskaben bag LCD's er ændret de sidste 3 år, så er din poitne at du ikke kan se det og derfor paser det ikke?
Do-ku-men-tation---you have none.
Læg dertil input lag på LCD over CRT, ghosting, blurring, ingen ægte sort og en kontrastratio der er til at dø af grin over.
Kan du linke til bare et review der påstår at LCD's har bedre I.Q. end CRT's? :)
Terra - I bet you can't...
tror jeg vil læse lidt java i stedetDaniel-Dane (35755) skrev:Så kan du lære sten på tegnsprog i mellemtiden.
csstener (35756) skrev:tror jeg vil læse lidt java i stedetDaniel-Dane (35755) skrev:Så kan du lære sten på tegnsprog i mellemtiden.
Det er sjovt, du nævner det. Kaffe og brun er det samme.
Mamad (moveax1ret) (35757) skrev:du virker ellers mere som c# typen.........
Tøhø.
terracide (35753) skrev:Medmindre videnskaben bag LCD's er ændret de sidste 3 år, så er din poitne at du ikke kan se det og derfor paser det ikke?
Ja, en god CRT kan vise flere farver end LCD. Men kan det ikke være fuldstændigt ligemeget, når de begge kan vise flere farver end computeren kan spytte ud?
Jakob Jakobsen (35767) skrev:Ja, en god CRT kan vise flere farver end LCD. Men kan det ikke være fuldstændigt ligemeget, når de begge kan vise flere farver end computeren kan spytte ud?
Nej, er du dum?
Når en løsning har overlegen I.Q. overfor den anden løsning, så er det irrelevnat...da du STADIG (anno 2011) får bedre I.Q på en CRT end på en LCD.
Det er nok også derfor de arbjeder på nano CRT's...
Formfaktor fra LCD's (fladskærme)..men I.Q.'en fra CRT's
Det more rmig kosteligt når folk snakker om I.Q. i spil...og så bruger LCD's...n00b's
...hvis ven/chaufør overså en modkørende bil da han skulle dreje
...Der er røget en tur på RC afdelingen af Odense sygehus med nakken brækket 2 steder, og ryggen et enkelt sted, men har det overraskende godt taget omstendighederne taget i betragtning :)
...Der er røget en tur på RC afdelingen af Odense sygehus med nakken brækket 2 steder, og ryggen et enkelt sted, men har det overraskende godt taget omstendighederne taget i betragtning :)
LinguaIgnota (35772) skrev:Shit, mand. God bedring.
Jo tak
SlettetBruger (35773) skrev:WTF, var han fuld?, høj?
Nope, men tror bare han ikke var så opmærksom da vi efter 2 timers kørsel var nået hen til hans venner som vi skulle være hos (altså ulykken sker på vej fra hovedvejen og ind i deres indkørsel)
Alrekr (35776) skrev:Pics or it didn't happen!
tror i bare han sage: "fuck hvor fedt!!!! jeg har lige brækket nakken så det skal vi da have et billed af" ?? Nej det tror jeg ikke. -__-Daniel-Dane (35777) skrev:Pics and it'll happen over and over again.
Her må jeg give csstener ret... Det er kun fordi jeg også har brækket ryggen at i fortjener billeder (i får dem dog tidligst i morgen)
...der ikke er overrasket:
http://lab501.ro/procesoare-chipseturi/amd-fx-8150...
'
Dulldozer indeed....ah well *pats i7 920*
http://lab501.ro/procesoare-chipseturi/amd-fx-8150...
'
Dulldozer indeed....ah well *pats i7 920*
Alrekr (35782) skrev:Rynkne billeder gider vi ikke - hellere røntgenbilleder!
Nå, det er dét, han mente. Jeg kunne kraftedeme ikke tyde det!
Folk bliver som regel sure, når jeg ikke forstår dem. ):
ikke vis du fortæller mig hvordan jeg staver det korrektDaniel-Dane (35784) skrev:Nå, det er dét, han mente. Jeg kunne kraftedeme ikke tyde det!
csstener (35785) skrev:ikke vis du fortæller mig hvordan jeg staver det korrektDaniel-Dane (35784) skrev:Nå, det er dét, han mente. Jeg kunne kraftedeme ikke tyde det!
Røntgenbilleder er et offer for det dovne danske sprog. Baseret på udtalen stavede du rigtigt, men da strålerne er opkaldt efter deres opdager (something Röntgen) staves det sådan.
Englænderne var smartere - de kaldte dem for X-rays (ukendte stråler).
Alrekr (35788) skrev:Englænderne varsmarteredummere - de kaldte dem for X-rays (ukendte stråler).
FTFY
Alrekr (35790) skrev:FTFY
For ordblinde er det noget nemmere at stave til x-rays/x-stråler end røntgenstråling. [/quote]
Ja, men det var kraftedeme stadig dumt at kalde den x-ray fra starten af.
terracide (35769) skrev:Nej, er du dum?
Når en løsning har overlegen I.Q. overfor den anden løsning, så er det irrelevnat...da du STADIG (anno 2011) får bedre I.Q på en CRT end på en LCD.
Det er nok også derfor de arbjeder på nano CRT's...
Formfaktor fra LCD's (fladskærme)..men I.Q.'en fra CRT's
Det more rmig kosteligt når folk snakker om I.Q. i spil...og så bruger LCD's...n00b's
Hvad er det der I.Q du snakker om, wiki link?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.