mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
LinguaIgnota (35800) skrev:Nå, men det er ret åndssvagt at bruge indforståede udtryk, når man henvender sig til folk, som lizzom 2talt meget ik R en del af kliken.
Hallo, lig'som. Sagde lig'som at det var en vane! Du kunne bare lade være med at sidde der og lave ingenting også komme og hjælpe til, ik!? Lig'som!
...der godt vil hjem og sove nu.
qw_freak (35796) skrev:terracide (35769) skrev:Nej, er du dum?
Når en løsning har overlegen I.Q. overfor den anden løsning, så er det irrelevnat...da du STADIG (anno 2011) får bedre I.Q på en CRT end på en LCD.
Det er nok også derfor de arbjeder på nano CRT's...
Formfaktor fra LCD's (fladskærme)..men I.Q.'en fra CRT's
Det more rmig kosteligt når folk snakker om I.Q. i spil...og så bruger LCD's...n00b's
Hvad er det der I.Q du snakker om, wiki link?
Hvis du ikke forstår I.Q. i monitor øjemed , så har du diskvalificeret dig selv *shrugs*
terracide (35804) skrev:qw_freak (35796) skrev:
Hvis du ikke forstår I.Q. i monitor øjemed , så har du diskvalificeret dig selv *shrugs*
Synes ikke rigtig du svarer på spørgsmålet?
Desuden har du diskvalificeret din egen kredibilitet ved at afvise at andre ved noget om et emne på så vagt et grundlag, du kommer til at fremstå både som ignorant, uvidende og small-minded på den måde.
Hvad er det du prøver at opnå ved at opføre dig på den måde?
Alrekr (35805) skrev:Så fordi man ikke kender forkortelserne, så har man ingen viden omkring et emne? Come on, det viser bare hvor lav IQ du har.
Det afslører at man ikke ved ret meget om emnet og derfor er spild af tid...
qw_freak (35812) skrev:terracide (35804) skrev:qw_freak (35796) skrev:
Synes ikke rigtig du svarer på spørgsmålet?
Desuden har du diskvalificeret din egen kredibilitet ved at afvise at andre ved noget om et emne på så vagt et grundlag, du kommer til at fremstå både som ignorant, uvidende og small-minded på den måde.
Hvad er det du prøver at opnå ved at opføre dig på den måde?
Igen, kom tilbage når du bare har en smule teknisk viden om emnet.
Er du i tvivl om at jeg anser dig for udvidende / n00b på dette felt og derfor anser dig for spild af tid?
Hvis ja, kan jeg godt skære det mere ud i pap for dig, fætter tungnem...
qw_freak (35812) skrev:du kommer til at fremstå både som ignorant, uvidende og small-minded på den måde.
Well, there's a shock'er...
terracide (35816) skrev:Er du i tvivl om at jeg anser dig for udvidende / n00b på dette felt og derfor anser dig for spild af tid?
Det er sjovt som du antager ting, om folk, som du ikke har det fjerneste grundlag for.
terracide (35816) skrev:Hvis ja, kan jeg godt skære det mere ud i pap for dig, fætter tungnem..
Og så lige smide et sæt fornærmelser og selvophævnde gloser ind... :)
Hvad er det egentlig du laver her på sitet?
Din intelligens rækker jo ikke til at oplyse folk om deres (påståede) uvidenhed. Dine påstande drukner jo i fornærmelser og børnehavestemning og du burde vel snart selv kunne se frugten af din væremåde på sitet?
qw_freak (35818) skrev:Det er sjovt som du antager ting, om folk, som du ikke har det fjerneste grundlag for.
Så det var bare et kæmpe kosmisk tilfælde at du ikke anede at I.Q stod for Image Quality når man snakker om billedekvalitet?
Dit udensom fluf imponere ikke..at du er nuggen over at blive vejet og fundet for let er dit problem..
Og så lige smide et sæt fornærmelser og selvophævnde gloser ind... :)
Hvad er det egentlig du laver her på sitet?
Din intelligens rækker jo ikke til at oplyse folk om deres (påståede) uvidenhed. Dine påstande drukner jo i fornærmelser og børnehavestemning og du burde vel snart selv kunne se frugten af din væremåde på sitet?
Igen din uvidenhed kan du ikke tørre af på mig...hvis du ikke aner noget om et emne..så hold kæft...indtil du har læst op...så ville du ikke være så stor spild af tid...mr. Monster cables guy.,..
LinguaIgnota (35820) skrev:Så, Niobe, nu kan du vise, at du er en holdspiller - del med os andre i tråden.
Klart. Elskov har altså denne ****, men **** og **** vil **** også ender det med at de ***** de der ****. Men det hele bunder så ud i at *****. Og nu er der ikke nok tun til maden.
...der har svaret på Elskovs mail. :)
terracide (35821) skrev:Så det var bare et kæmpe kosmisk tilfælde at du ikke anede at I.Q stod for Image Quality når man snakker om billedekvalitet?
Nope, jeg vidste ikke hvad I.Q i den sammenhæng var en forkortning for.
Så vidt læses har jeg heller ikke udtalt mig om noget omkring billedkvalitet, kun spurgt et relativt simpelt spørgsmål.
terracide (35821) skrev:Igen din uvidenhed kan du ikke tørre af på mig...hvis du ikke aner noget om et emne..så hold kæft...indtil du har læst op...så ville du ikke være så stor spild af tid...mr. Monster cables guy.,..
Antager du at jeg er fortaler for de der Monster Cables, hvornår har du fået den ide?
...der snyes dette var på tide:
http://gawker.com/5847344/what-everyone-is-too-pol...
..der mener kun at idioter synes man skal ændre mening om folk bare fordi de er døde...
..der mener kun at idioter synes man skal ændre mening om folk bare fordi de er døde...
...som lige har hørt om NemSMS ...Som syndes man skulle have været informeret noget bedre om hvad det er.
terracide (35830) skrev:...der snyes dette var på tide:
"Can anyone tell me what MobileMe is supposed to do?" Having received a satisfactory answer, he continued, "So why the fuck doesn't it do that?"
Det er god humor. Hvem ville ikke sige det?
...der har stiftet bekendtskab med det danske sygehusvæsen.
...der overvejer om bly for ca 2 kr. ville være en mere attraktiv løsning, næste gang.
...der overvejer om bly for ca 2 kr. ville være en mere attraktiv løsning, næste gang.
Det er stadig et forslag, men der ligger 10.000 tur/retur et sted i 2012 og venter. Det står mange steder, men du kan starte med at læse her:
www.reddit.com/r/japan/comments/l6i11/japan_is_letting_10000_tourists_visitfor_free/
www.reddit.com/r/japan/comments/l6i11/japan_is_letting_10000_tourists_visitfor_free/
Alrekr (35836) skrev:Og nu du er i gang, hvor har din politiske stemme ligget de sidste ti år?
Hvad fanden har det med sagen at gøre?
Arrogante læger har sgu altid været arrogante læger.
Men den har ligget på Venstre.
Zhadow (35837) skrev:Alrekr (35836) skrev:Og nu du er i gang, hvor har din politiske stemme ligget de sidste ti år?
Hvad fanden har det med sagen at gøre?
Arrogante læger har sgu altid været arrogante læger.
Men den har ligget på Venstre.
Du fortæller stadig ikke hvad der er sket.. Anyways, du har stemt for nedskæringer i det offentlige, bl.a. på hospitalerne. Arrogante læger eller ej, du har været med til at forringe arbejdsvilkårene på hospitalerne, så de arrogante læger bliver mere arrogante.
Alrekr (35838) skrev:så de arrogante læger bliver mere arrogante.
Bull shit
Alrekr (35838) skrev:Anyways, du har stemt for nedskæringer i det offentlige, bl.a. på hospitalerne.
Not really.
...der fladt over et billede af AMD's nye "Bulldozer" CPU, der også viser ydelsen i forhold til hypen:
http://cdn.coolest-gadgets.com/wp-content/uploads/...
http://cdn.coolest-gadgets.com/wp-content/uploads/...
Elskov (35808) skrev:FUCK HELE VERDEN!!
Altså det kan godt være du er single nu, men er HELE verden ikke lige i overkanten? Du kunne starte med halvdelen af århus eller sådan noget :)
Zhadow (35839) skrev:Bull shit
Den tager du bare med
Zhadow (35839) skrev:Not really.
Så, Venstre har ikke gennemført nedskæringer i det offentlige, som min mor ellers har været mærket af? Nu har jeg da aldrig - har et parlamentarisk flertal udenom et tidligere regeringsparti så gennemført noget uden dette regeringsparti?
OxxY (35842) skrev:Altså det kan godt være du er single nu, men er HELE verden ikke lige i overkanten? Du kunne starte med halvdelen af århus eller sådan noget :)
Nej, det er hele verden ._. Og jeg har sådan set været single et stykke tid. Men i et kort øjeblik var der udsigt til, at det var slut. WUSH! Der røg de forhåbninger igen. Anyway, jeg er blevet forbudt at skrive mere om sagen :P
... der frygter i morgen, for der får jeg nok opkaldet of doom. Men torsdag har jeg fødselsdag :D og lørdag er der sketch crawl i Viborg med Mille :D yay!
Alrekr (35847) skrev:Så, Venstre har ikke gennemført nedskæringer i det offentlige, som min mor ellers har været mærket af? Nu har jeg da aldrig - har et parlamentarisk flertal udenom et tidligere regeringsparti så gennemført noget uden dette regeringsparti?
Over all? Nej, det har de faktisk ikke, og jeg kan ikke rigtigt kommentere på din mors personlige mening. Og så er det i øvrigt Regioner og amter, der har tager beslutningerne. Regeringen har sjovt nok krævet besparelser fra diverse kommuner fordi de har hældt penge ud ad vinduet.
Men hvad har det at gøre med at jeg blivr fejlinformeret gang på gang og ignoreret når jeg stiller spørgsmål? Som jeg allerede har fortalt dig, kørte afdelingen på halvt blus.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.