mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der fandt ud af at 7-8 minutter var for meget til pizzaen o_O
... der lige har grillet pizza, fårk den blev god (omend lidt sort i kanten/på bunden)
... der lige har grillet pizza, fårk den blev god (omend lidt sort i kanten/på bunden)
der har arbejdet til kl. 24:00, sovet 5 timer, og så bliver vækket af en knallert IGEN IGEN IGEN, men denne gang skulle det være nok!
Jeg råber ud af vinduet til knallerten der er mere væk at dette er privat område, og man må ikke køre knallert der.
Han lader som ingenting og kører væk, jeg tager tøj på, løber udenom 3 blokke, og ser ham igen, prøver at få ham til at stoppe, han ignorerer mig. Jeg ser i horisonten at han stopper op, jeg indhenter ham, mens han er ved at putte ting i en brevkasse, jeg forklarer så med store ord at han skal stoppe med at køre knallert der, men manden fatter jo ikke et ord dansk.
På engelsk får jeg ham til at ringe hans chef op, forklarer ham situationen, og chefen(der også blev vækket :)) siger han vil se på det.
Jeg råber ud af vinduet til knallerten der er mere væk at dette er privat område, og man må ikke køre knallert der.
Han lader som ingenting og kører væk, jeg tager tøj på, løber udenom 3 blokke, og ser ham igen, prøver at få ham til at stoppe, han ignorerer mig. Jeg ser i horisonten at han stopper op, jeg indhenter ham, mens han er ved at putte ting i en brevkasse, jeg forklarer så med store ord at han skal stoppe med at køre knallert der, men manden fatter jo ikke et ord dansk.
På engelsk får jeg ham til at ringe hans chef op, forklarer ham situationen, og chefen(der også blev vækket :)) siger han vil se på det.
Hold op med at genere postmanden!Mamad (moveax1ret) (43605) skrev:der har arbejdet til kl. 24:00, sovet 5 timer, og så bliver vækket af en knallert IGEN IGEN IGEN, men denne gang skulle det være nok!
...der vil gå i seng. Hvaeh, Mille...
Ronson (43607) skrev:Hold op med at genere postmanden!
postmanden er velkommen, en skide østeuropæer der spammer med reklamer på en larmende knallert kl. lort om natten.........NEJ!
...der synes temperaturene på den nye i7 er rimelige, når man tager højde for den "passive" vandkøling og hvilken hastighed der køres ved:
http://s5.postimage.org/x7thnw6id/4234.png
http://s5.postimage.org/x7thnw6id/4234.png
... der ikke troede det ville være så svært at finde ud af hvilken hardware han skal købe
... der blev tilbudt at være med i en trekant Oo da jeg så sagde nej, fik jeg at vide, at jeg var bange for livet og bare sad og gemte mig. Yeah, for du, fremmede kvinde, kender mig jo ud og ind efter 5 minutters samtale. Fuck that bitch. Jeg sagde endda pænt nej tak :O
Elskov (43624) skrev:... der blev tilbudt at være med i en trekant Oo da jeg så sagde nej, fik jeg at vide, at jeg var bange for livet og bare sad og gemte mig. Yeah, for du, fremmede kvinde, kender mig jo ud og ind efter 5 minutters samtale. Fuck that bitch. Jeg sagde endda pænt nej tak :O
Er du bange for livet da?
Man kan godt blive lidt bange for at miste livet, hvis man ender med at ligge nederst. Det siger Henrik selv - og han har vist været der.
... der hader udtrykket "distro(s)"
... der synes det er sejt at sgt.borup har fået liv i en ældre tablet - endda med Ubuntu!
- brugte du ren Ununtu, eller X/K/L-ubuntu?
... der synes det er sejt at sgt.borup har fået liv i en ældre tablet - endda med Ubuntu!
- brugte du ren Ununtu, eller X/K/L-ubuntu?
Qw_freak (43625) skrev:Er du bange for livet da?
Åbenbart .___. life - some scary shit!
Nå, update: Jeg fik konfronteret min førnævnte "veninde", selvom jeg godt vidste, at det ville være the end of it, for hun kan ikke klare at få at vide, at hun har fucket op. Så som sædvanlig gik hun i forsvar og mente det var min egen skyld. Det har jeg hørt på lidt for mange gange fra hende, men denne her gang vil jeg sgu ikke sluge min stolthed og indrømme en fejl, jeg ikke har lavet, bare for at beholde hende. Hun har selv fucket op, that bitchy bitch. Hun har alligevel været ligeglad med mig i et halvt år or so, så det er nok meget godt.
Og det var så en del af den "lort, der kommer på én gang", jeg snakkede om.
ITT: fulde mennesker, kan jeg se på min tidligere post :-P
...Der, fuldstændig u-relateret til mit sidste indlæg, er gået tilbage til en single-status igen.
...Der er mere glad over det en trist. Nu kan jeg sove i min egen, hårde seng igen og få styr på min ryg og mit søvnmangel.
...Der, fuldstændig u-relateret til mit sidste indlæg, er gået tilbage til en single-status igen.
...Der er mere glad over det en trist. Nu kan jeg sove i min egen, hårde seng igen og få styr på min ryg og mit søvnmangel.
Qw_freak (43634) skrev:#43632
http://i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/1...
Well, i det mindste skal jeg ikke længere afholde mig fra at nusse tæer ;D
Colapusheren (43637) skrev:@Porre
Why? Please share .. Vi venter alle i spænding!
Ingen anelse. Fik den typiske "det er ikke dig, jeg er ikke klar", men fortalte hende at hun ikke behøvede specificere. Hvilket hun var glad for, for hun ville ikke kunne sætte ord på det.
Igår var hun meget nede over noget med hendes eks, så dét kort tager jeg med som en faktor.
Ellers er jeg mere en villig til at give mig selv skylden, jeg har været utrolig træt på det seneste - grundet 3 drukture i træk sidste weekend, og det faktum at man sover elendigt i hendes bløde, beskidte seng (både hende og hunden spiser i sengen, fyldt med krummer og pletter) og jeg tror det er de færreste der ville være imponeret over en supertræt, ugidelig date.
Det har været så slemt at jeg takkede nej til sex, mind you! - well, med undtagelse af en enkelt gang (skulle jo lige få det prøvet efter).
og nu igår vågnede jeg med halsbetændelse hvilket heller ikke hjalp på energien.
Så jeg giver min sløvhed skylden - det er sundest for begge parter :-)
Vi har besluttet at prøve at få venskabet, som det var tidligere, igang igen, ville være ked af at skulle undvære hende da vi har nær identisk humor.
Det er nedern, for jeg så et lækkert potentiale i det, men på den anden side synes jeg nu også jeg skulle ofre en del :-) Men sådan er det jo.
Noget andet der er ærgeligt er at hun synes min søster er fræk - så det var lidt en interessant trekant jeg går glip af.
apkat (43642) skrev:Porre, dit liv er wat
Der skal nok en del indsigt til før det bliver ikke-wat.
Ingen wat, ingen underholdning er mit motto
... der har ryddet op i facebookvennerne :O ikke særligt grundigt... men de, der ikke sagde mig det mindste og/eller jeg nok ikke ville have mere med at gøre, de røg ud. Det er også fristende bare at slette profilen... Eller, gøre den inaktiv, for man kan jo ikke slette lortet Oo
Anyway, frem med fordommene: Hvordan ser man ud, hvis man hører dubstep? :D Jeg skal med mille til åsåm voodoo-dubsteb-temafest, men jeg ved mere om voodoo, end jeg gør om dubstep - og jeg ved ikke meget om voodoo!
Anyway, frem med fordommene: Hvordan ser man ud, hvis man hører dubstep? :D Jeg skal med mille til åsåm voodoo-dubsteb-temafest, men jeg ved mere om voodoo, end jeg gør om dubstep - og jeg ved ikke meget om voodoo!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.