mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
terracide (43659) skrev:Er det ikke kun i små subkulture at man går klædt som dem man beundre...men aldrig selv bliver en af?
Jeg går da klædt som et dannet menneske.
Daniel-Dane (43660) skrev:Jeg går da klædt som et dannet menneske.
http://diplomissimo.eu/images/full_size/graduation...
??
terracide (43659) skrev:Skal man skifte tøj efter hvad musik man hører?
Er det ikke kun i små subkulture at man går klædt som dem man beundre...men aldrig selv bliver en af?
selvfølgelig skal man ikke det. Det var derfor jeg skrev "frem med fordommene" :P ligesom fordomme siger, at alle, der hører metal, går i sort og spiser børn.
Norrah (43665) skrev:Hånter (43661) skrev:
Den nye Pro ser også ud til at give fint mening nu..
Men jeg beholder dog min Air, har ikke brug for mere.. og den nye Air er altså ikke blevet så meget bedre igen.
Pro'en derimod er - indrømmet - blevet hardcore..
Jeg skifter den også kun ud, fordi den snart fylder 2 år - og den er ikke så hurtig længere. En kollega tilbød at "overtage" den, så hvorfor ikke?
Jeg skal bruge lidt mere under motorhjelmen end en 1.8 GHz Core2Duo.
Hånter (43666) skrev:Norrah (43665) skrev:Hånter (43661) skrev:
Men jeg beholder dog min Air, har ikke brug for mere.. og den nye Air er altså ikke blevet så meget bedre igen.
Jeg skifter den også kun ud, fordi den snart fylder 2 år - og den er ikke så hurtig længere. En kollega tilbød at "overtage" den, så hvorfor ikke?
Smed en Runcore SSD i min gamle Air, og den holder stadig den dag i dag hos ham jeg afsatte den til.. Det hjælper meget..
Men kan godt forstå hvis den lokker. :)
Norrah (43667) skrev:Hånter (43666) skrev:Norrah (43665) skrev:Hånter (43661) skrev:
Smed en Runcore SSD i min gamle Air, og den holder stadig den dag i dag hos ham jeg afsatte den til.. Det hjælper meget..
Men kan godt forstå hvis den lokker. :)
Min nuværende kommer som standard med SSD - men lige så snart man leger bare lidt med CPU'en, bliver den langsom og ja... -.- Det skal den ikke!
... der er misundelig på Hånter (jeg vil ha den skærm!!!111one11!!eleven)
... der elsker lugten af ny elektronik!!11!!1!one
Brugernavn (43658) skrev:...der har en Samsung Galaxy S3 liggende til opladning.
Wow en lækker skærm. Farverne er meget naturlige, og generelt er det bare rart at de rigtige ting er større. Og så er den jo selv sagt hurtig :-) (Og faktisk mere flydende en min HTC Titan. Nej, den var ikke 100% flydende ved f.eks. scroll.)
Windcape (43676) skrev:Den har bare én fejl -- den kører Android :p
Nah, det er derfor jeg købte den ;)
Mellem 13 og 22k ? Virker da ikke umiddelbart så dyrt.Hånter (43675) skrev:Er du stadig misundelig, efter du har set prisen? O_o
Men hardware er ikke just imponerede. Det eneste som du ikke allerede kan få i en ThinkPad er skærmen.
Og en laptop skærm er jo ikke noget man bruger primært, hvilket gør det til en meget dyr hipster feature.
... der blev positivt overrasket over sin lokale Superbest i dag.
Windcape (43678) skrev:Og en laptop skærm er jo ikke noget man bruger primært, hvilket gør det til en meget dyr hipster feature.
Det er faktisk en rigtig god pointe. Selvfølgelig er det et selling point (ingen andre laptops er jo i nærheden på det punkt), men hvor ofte er det relevant?
Bruger man sin Macbook Pro til arbejde, så har man forhåbentlig en skærm, tastatur osv. sat til.
Dét sagt, så er det jo endnu en fantastisk "se-mig-feature" man kan flashe på caféen :D
Er Retina displays matte? Eller er det glossy? Jeg kunne aldrig aldrig forestille mig at have en monitor med glossy skærm.
Men det er vel også her hvor man adskiller hipsterne fra de professionelle.
(Min ThinkPad W520 er i7 2.5GHz, 12gb ram, og 380GB SSD. Ikke meget til forskel fra den nye MBP)
Men det er vel også her hvor man adskiller hipsterne fra de professionelle.
(Min ThinkPad W520 er i7 2.5GHz, 12gb ram, og 380GB SSD. Ikke meget til forskel fra den nye MBP)
Hånter (43675) skrev:Thoroughbreed (43673) skrev:... der er misundelig på Hånter (jeg vil ha den skærm!!!111one11!!eleven)
Er du stadig misundelig, efter du har set prisen? O_o
Oh yes!...
Har fortrudt 1.000 gange at jeg undlod at købe hi-res udgaven af min MBP (Januar i år)
DAMMIT!!!!! 22k er ikke så slemt :)
- kan se de er gået væk fra ATI igen? Æv, det er ellers det jeg er vant til at arbejde med i Windows
... der (igen) mangler [url=http://newz.dk/forum/software/sende-sms-beskeder-via-usb-modem-123363#new]hjælp[/ur]
XorpiZ (43687) skrev:Hånter (43685) skrev:Min Air har mat skærm?
Sikker på det? Jeg mente bestemt, at de kom med glossy som standard.
Hvilken årgang er det?
Jeg sidder og skriver fra den nu, og gu' fanden er jeg da sikker!
Det er en 2010'er.
Thoroughbreed (43688) skrev:Oh yes!...
Har fortrudt 1.000 gange at jeg undlod at købe hi-res udgaven af min MBP (Januar i år)
DAMMIT!!!!! 22k er ikke så slemt :)
- kan se de er gået væk fra ATI igen? Æv, det er ellers det jeg er vant til at arbejde med i Windows
Jeg skla ikke have den helt store udgave + med adgang til studierabat ender den på små 15.500 ca.
Prozel (43680) skrev:... der blev positivt overrasket over sin lokale Superbest i dag.
Det ligner en omgang shop from home.
Du må og skal prøve disse:
http://peecee.dk/uploads/032012/sj.jpg
(hvis de har dem)
Windcape (43690) skrev:Ja, det ville tage hele 3 måneder at spare op :pThoroughbreed (43688) skrev:DAMMIT!!!!! 22k er ikke så slemt :)
Tjener I ikke mere i Sverige?
Prozel (43680) skrev:... der blev positivt overrasket over sin lokale Superbest i dag.
Hvor, hvis man må spørge så frit?
Det er for besværligt, i kigger bare forbi hvis i tilfældigvis befinder jer i Stockholm. Der er altid kolde øl i køleskabet (og rom og whiskey oven på køleskabet.)Hånter (43696) skrev:Var det forresten ikke noget med en indflytterfest? Jeg fik aldrig min invitation :(
XorpiZ (43699) skrev:Hånter (43693) skrev:
Jeg sidder og skriver fra den nu, og gu' fanden er jeg da sikker!
Det er en 2010'er.
Ifølge Engadget og Anandtech skulle den have en glossy skærm. Dog ikke helt så meget genskin som på en MBP.
edit:
Selv Macworld mener den er glossy.
Klik.
Kan vi blive enige nu?
Edit: Og den er købt d. 29/10-2010.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.