mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
@ WCape
3 mdr?... Aha
9.000 i husleje?... Aha
Altså, jeg giver ~13.000 i husleje, trækker dog denterne fra i skat, og det tager ikke mig 3 mdr at spare det op :)
Men bortset fra det kunne jeg ikke finde på at købe den ny ...
Hardware mæssigt er lidt 'meh', plus kan ikke se hvad jeg skal bruge HDMI til, vil hellere have et optisk drev!... Så har man også muligheden for en ekstra harddisk, hvis man altså ikke vil have optisk...
Men skærmen ... MÅMS!
3 mdr?... Aha
9.000 i husleje?... Aha
Altså, jeg giver ~13.000 i husleje, trækker dog denterne fra i skat, og det tager ikke mig 3 mdr at spare det op :)
Men bortset fra det kunne jeg ikke finde på at købe den ny ...
Hardware mæssigt er lidt 'meh', plus kan ikke se hvad jeg skal bruge HDMI til, vil hellere have et optisk drev!... Så har man også muligheden for en ekstra harddisk, hvis man altså ikke vil have optisk...
Men skærmen ... MÅMS!
Dvs. du har mellem 25k og 30k efter skat?-) Med dansk skatteprocent ville de ligge dig i en lønklasse omkring 45k.Thoroughbreed (43706) skrev:Altså, jeg giver ~13.000 i husleje
Jeg tror det er ret sjældent at få 45k om måneden som start-løn for ens første job :p
(5k til mad/diverse, 13k til husleje, 11k+ til opsparing = 29k efter skat)
... og hvis du bor alene til 13k om måneden, ville jeg nok finde en mindre lejlighed.
... der fandt løsningen på sit problem
... Hvis firma åbenbart har et SMS-gateway-program liggende
- Sad og rodede rundt på vores program-server, og fandt to forskellige SMS-gateways ... Det ene var da noget gammelt hø, skrevet til WinNT ... Den anden derimod havde noget "Made for Windows Vista"-hejs, samt at den kunne køre på Linux ...
... der skal have et USB-drev med på arbejde i morgen
... Hvis firma åbenbart har et SMS-gateway-program liggende
- Sad og rodede rundt på vores program-server, og fandt to forskellige SMS-gateways ... Det ene var da noget gammelt hø, skrevet til WinNT ... Den anden derimod havde noget "Made for Windows Vista"-hejs, samt at den kunne køre på Linux ...
... der skal have et USB-drev med på arbejde i morgen
...hvis "eks-dame" har indledt et Facebook forhold med en fælles veninde. Efter så meget mundsavl de fik udvekslet i weekenden så ved man ikke engang om det er pis ;-p
...Der er helt vild med BBC's nyeste Sherlock serie...
http://en.wikipedia.org/wiki/Sherlock_(TV_series)
http://en.wikipedia.org/wiki/Sherlock_(TV_series)
apkat (43715) skrev:Det er en forkert bullet du dodgede der.
Meh, er gået hen og blevet glad for dumpningen.
ITT: folk med for mange penge. Jeg synes, at 8000 kr. var meget at give for en bærbar...
Ér det din søster?
SlettetBruger (43710) skrev:...hvis "eks-dame" har indledt et Facebook forhold med en fælles veninde. Efter så meget mundsavl de fik udvekslet i weekenden så ved man ikke engang om det er pis ;-p
Ér det din søster?
Desværre nej.
Og jeg siger "desværre" ikke for fantasien, men for de mange awesome ansigtsudtryk jeg ville se når jeg fortalte historien.
Og jeg siger "desværre" ikke for fantasien, men for de mange awesome ansigtsudtryk jeg ville se når jeg fortalte historien.
...der lige har guffet en pose Smoked Beef Jerky.
...der helt havde glemt hvor godt det er.
http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/0...
...der helt havde glemt hvor godt det er.
http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/0...
... Der godt gad vide om man må skyde naboens børn i stil med kæledyr, hvis man bare varsler skriftligt inden?
...der har kæmpet 1½ time med en SGS2 som efter opdatering til ICS ikke vil forbinde til kundens mail server..
Først vil den slet ikke forbinde til Kies.. Nå, fuck it resetter telefonen til factory defaults.. Nu vil den så forbinde til Kies men stadig ikke mail.. Kies kommer op og siger der er en opdatering klar, så den prøver jeg da at installere - det fejler så allerede ved 1. step.. OTA vil den heller ikke.
Jeg siger ikke det er en lorte telefon, men jeg har på intet tidspunkt oplevet en SGS2 og Kies virke sammen.
Først vil den slet ikke forbinde til Kies.. Nå, fuck it resetter telefonen til factory defaults.. Nu vil den så forbinde til Kies men stadig ikke mail.. Kies kommer op og siger der er en opdatering klar, så den prøver jeg da at installere - det fejler så allerede ved 1. step.. OTA vil den heller ikke.
Jeg siger ikke det er en lorte telefon, men jeg har på intet tidspunkt oplevet en SGS2 og Kies virke sammen.
Der har en HTC one X der har påbegyndt et endeløst reboot loop og man kan ikke engang hive batteriet ud (ikke muligt umiddelbart at få adgang til det). Factory reset kan man ikke nå da den genstarter hver 10. sekund. Det er umiddelbart frustrerende at kunne høre opstarts-lyden i baggrunden for hundrede gang.
ignuz (43725) skrev:Factory reset kan man ikke nå da den genstarter hver 10. sekund. Det er umiddelbart frustrerende at kunne høre opstarts-lyden i baggrunden for hundrede gang.
Har du tjekket om der er en løsning på XDA forummet?
Jeg prøvede hurtigt at google det og man kunne muligvis ordne det ved at installere en anden rom og flashe. Er dog i tvivl om jeg kan nå det da det virker som om at min genstarts frekvens er noget højere end de andre eksempler ( så vidt jeg husker skal man da ind i recovery boot). Men jeg satser kraftigt på at jeg kan levere den tilbage til telenor og få en anden med det samme.
Indtil videre har jeg ikke været specielt imponeret over hverken telenor eller telefonen. Ud af den måned jeg har haft den har den været funktionsdygtig i ca. 3 dage. Først var den til service hvor tiderne blev ved med at blive udskudt og hvor det så i går endte med at jeg fik en ny. Som så nu ikke længere virker...
Generelt virker det som om at der er en vanvittig mængde af fejl på modellen ud fra XDA. Den er derudover ved at være varm efter at have været igang med at genstarte i de sidste 5 timer.
Indtil videre har jeg ikke været specielt imponeret over hverken telenor eller telefonen. Ud af den måned jeg har haft den har den været funktionsdygtig i ca. 3 dage. Først var den til service hvor tiderne blev ved med at blive udskudt og hvor det så i går endte med at jeg fik en ny. Som så nu ikke længere virker...
Generelt virker det som om at der er en vanvittig mængde af fejl på modellen ud fra XDA. Den er derudover ved at være varm efter at have været igang med at genstarte i de sidste 5 timer.
Jeg giver en øl og middag samt ubegrænset adgang til isvand hvis du slår mit græs, og vasket mine vinduer
Jeg giver en øl og middag samt ubegrænset adgang til isvand hvis du slår mit græs, og vasket mine vinduer
FYP.LinguaIgnota (43732) skrev:Sådan går det, når manbruger alle sine penge på grimme sko.får sig en kæreste
...der måtte bede en kvinde om at gøre noget ved sin skrigende møgunge i bussen.. Med in-ear hovedtelefoner og fuld skrue på lyden kunne jeg stadig ikke høre andet en den åndssvage unge alt imens kosten sad og snakkede i telefon..
SlettetBruger (43735) skrev:Har altid masser af mad på lager, not an issue.
så er det jo ikke noget problem...men vis du er omkring Hadsten så kom forbi så giver jeg en øl :-D
(43736) skrev:så er det jo ikke noget problem
Lægger en rimelig effektiv dæmper på det sociale vil jeg sige ^^
HAR IKKE PENGE TIL AT TAGE TIL HADSTEN, ELLER TØNDER!
Ikke nødvendigt, har altid masser af sprut på lager. I tilfælde af zombie apocalypse er det min plan at drikke mig så tæt på døden at jeg bare kan gå udenfor uden problemer.
Mind mig om lige at dele planen med medlemmerne af den Esbjergensiske Zombie-resistance så de ikke pløkker mig ned.
Mind mig om lige at dele planen med medlemmerne af den Esbjergensiske Zombie-resistance så de ikke pløkker mig ned.
Animation Workshop, yes?Elskov (43744) skrev:drømmeuddannelse
Also, for Porre:
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-pr...
Du sku tæves med en våd kat.
...der blev inviteret hjem til "eksen" til voldig fodbold, chili-øl og godt selskab.
...der blev inviteret hjem til "eksen" til voldig fodbold, chili-øl og godt selskab.
Den ene er dansk.. "Jakobs" tror jeg. Den anden mexikansk med en hel chili i.
Jakobs er meget mild. Den anden er syg stærk, men også den bedste. Hun brugte en lille formue på at købe 2 af hver til mig i sidste uge.
Jakobs er meget mild. Den anden er syg stærk, men også den bedste. Hun brugte en lille formue på at købe 2 af hver til mig i sidste uge.
Må prøve den danske der. En af dem jeg har smagt er en mexicansk med en hel chili i og det var sgu lige i overkanten til min smag.
Fik 3 kasser af 24 stks til næsten ingen penge for et par år siden pga et fejlkøb.. Det tog en del fester og væddemål at komme af med dem :D
Ser lige om jeg stadig har en flaske så jeg kan se hvad den hed..
Fik 3 kasser af 24 stks til næsten ingen penge for et par år siden pga et fejlkøb.. Det tog en del fester og væddemål at komme af med dem :D
Ser lige om jeg stadig har en flaske så jeg kan se hvad den hed..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.