mboost-dp1
Jeg har fundet svinet!!!
Jeg er sikkert ikke den eneste der har stiftet bekendsskab med Peers lidt besynderlige form for tidsfordriv.
Han har lige resat min FTP connection, hvilket mildt sagt pissede mig af, for han skal sgu bare at holde nallerne fra mit hjemmenetværk (connection reset by peer)!
Men jeg har fundet svinet, og det ser ud til at han har rigeligt med hjælperer!
Han har lige resat min FTP connection, hvilket mildt sagt pissede mig af, for han skal sgu bare at holde nallerne fra mit hjemmenetværk (connection reset by peer)!
Men jeg har fundet svinet, og det ser ud til at han har rigeligt med hjælperer!
Jeg foreslår at alle newz-brugerne deler sig op i små grupper, der er inddelt i hvert af vores eget lokal geografiske område, og så nakker vi 'one by one'...
Nice joke BurningShadow...
Nice joke BurningShadow...
Hmm.. Peer har også vandaliseret mit netværk i årevis, skal vi nedsætte en arbejdsgruppe? Han/De må og skal stoppes!
Nogen burde sætte en stopper for de der peer2peer programmer, det er da for dumt vi bare tillader dem at snakke sammen og mobilisere deres hær af død og ødelæggelse.
Nogen burde sætte en stopper for de der peer2peer programmer, det er da for dumt vi bare tillader dem at snakke sammen og mobilisere deres hær af død og ødelæggelse.
Årh hvor herligt... sidst jeg brugte den joke på IRC blev jeg max flamet for "OOOOOOLD one"... herligt at jeg ikke er den eneste med dårlig tidløs humor.
Ham der bare står opført som "Ping" er offline. Jeg kan ihvertfald ikke pinge hans tlf. nr. :-D
[edit]
Jeg kan faktisk ikke pinge nogen af dem ;-(
[/edit]
Ham der bare står opført som "Ping" er offline. Jeg kan ihvertfald ikke pinge hans tlf. nr. :-D
[edit]
Jeg kan faktisk ikke pinge nogen af dem ;-(
[/edit]
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund