mboost-dp1
Jubii.dk, Tilføj firma-link: Endnu ikke helt klar???
Jeg ville lige tilføje vores firmas hjemmeside til Jubii, så dem der ikke bruge google også kan finde os..
Gider naturligvis ikke betale de ca. 2000,- +moms om året de tager for det, så derfor ville jeg vælge gratisudgaven, som har en behandlingstid på 8 uger. Mod 3 dage for den anden.
Men til min store forbavselse står der at: "Gratis tilmeldingen er endnu ikke helt klar, men vil åbne hurtigst muligt."
jubii.dk/links
Forklar mig lige hvad forskellen er 'rent administrativt' på den ene og den anden pakke for dem.. :-)
Det stinker for vildt det her. Hvorfor skriver de ikke bare at de ikke gider at registrere firmaer gratis!
Tvivler på at funktionen nogensinde bliver færdig.
Gider naturligvis ikke betale de ca. 2000,- +moms om året de tager for det, så derfor ville jeg vælge gratisudgaven, som har en behandlingstid på 8 uger. Mod 3 dage for den anden.
Men til min store forbavselse står der at: "Gratis tilmeldingen er endnu ikke helt klar, men vil åbne hurtigst muligt."
jubii.dk/links
Forklar mig lige hvad forskellen er 'rent administrativt' på den ene og den anden pakke for dem.. :-)
Det stinker for vildt det her. Hvorfor skriver de ikke bare at de ikke gider at registrere firmaer gratis!
Tvivler på at funktionen nogensinde bliver færdig.
Gratis tilmeldingen har ihvertfald været nede i meget lang tid nu.
Jeg prøvede også at tilmelde en hjemmeside for flere måneder siden, men da var tilmeldingen også nede.
Jeg prøvede også at tilmelde en hjemmeside for flere måneder siden, men da var tilmeldingen også nede.
Tja det kan jo ses som endnu en grund til ikke at bruge jubii - efter som de efterhånden kun lader folk søge hos deres annoncører - dvs. ligesom et hvert andet reklamekatalog!
Hvis folk ikke kan finde ud af at bruge en RIGTIG søgemaskine som google, er de også selv uden om det, og ikke nogen kunder jeg ville bruge tid på!
Hvis folk ikke kan finde ud af at bruge en RIGTIG søgemaskine som google, er de også selv uden om det, og ikke nogen kunder jeg ville bruge tid på!
sort, det har da virket - kan ikke helt se hvad der skulle gøre at de er nødt til at slå funktionen fra. Lyder meget tyndt imho.
Edit: #4: Tror nu ikke det er kunden, men en service for kunden der er tale om - og de fleste firmaer vil vel gerne kunne findes så mange steder som muligt, netop for at øge indtjeningen.
Edit: #4: Tror nu ikke det er kunden, men en service for kunden der er tale om - og de fleste firmaer vil vel gerne kunne findes så mange steder som muligt, netop for at øge indtjeningen.
#5 det er også det jeg mener - folk som bruger jubii som primær søgemaskine frem for google, er IMHO mere eller mindre IT-retarderede og derfor knap så interessante at have som kunder i sit firma, så det gør ik så meget de ik kan finde det på jubii... (OK medmindre man underviser i PC-kørekort eller "Internet for sinker")
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund