mboost-dp1
Julekonkurrence (skamløs reklame)
Med kun én deltagende på 2 døgn, ser jeg mig nødsaget til at reklamere for min/vores egen julekonkurrence.
Man kan vinde lidt DVD'er.
http://www.butiksguiden.net/?s=Julekonkurrence
Man kan vinde lidt DVD'er.
http://www.butiksguiden.net/?s=Julekonkurrence
Jeg har netop opdateret DVD-siden så der står en smule om dem (der har nu hele tiden stået noget om DVD 1/"Butiksguiden DVD", men nok om det).
Der er desuden lavet links på konkurrence-siden direkte til DVD'erne.
Det hjælper selvfølgelig hvis man ved eller kan regne ud hvad vi i Butiksguiden har gang i. Men ting som at æde en pakke smør, løbe nøgen rundt og lave sketches og reklamen summerer det vist meget godt.
edit:
#3: Lavede links og tekst for et par minutter siden, kan være han ikke nåede det :)
Der er desuden lavet links på konkurrence-siden direkte til DVD'erne.
Det hjælper selvfølgelig hvis man ved eller kan regne ud hvad vi i Butiksguiden har gang i. Men ting som at æde en pakke smør, løbe nøgen rundt og lave sketches og reklamen summerer det vist meget godt.
edit:
#3: Lavede links og tekst for et par minutter siden, kan være han ikke nåede det :)
Kun 2 fra newz (går jeg ud fra) har svaret. Enten er den for svær (jeg kan da afsløre så meget at det er en seddel i spørgsmål 1 og at svaret på 2'eren kan ses i fact-samlingen der linkes til) eller også virker min PHP ikke.. Eller også har folk ikke lyst til gratis DVD'er :P
No offense, men hvorfor skulle folk være interesserede i at se (og eje), hvad der tilsyneladende er 4 gutter der render rundt og laver Jackass-wannabe stunts?
"Folk siger vi er syge" - okay, hvor må I være stolte.
"Folk siger vi er syge" - okay, hvor må I være stolte.
Så jeres forældre gidder ikke at se cirkus mere, så nu har i lavet en DVD. - Flot, hvor er i bare dygtige.
Mange tak! TV2, DR og Se & Hør vil ej heller have noget med os at gøre. Vi sætter en stolthed i at være hadet og fornærme folk.
#8: Fordi det er gratis? Da vi delte gratis DVD'er ud gågaden var folk da mere end interesserede.
Og nu laver vi ingen "stunts", så jackass wannabe ville ikke være det rigtige udtryk.
#8: Fordi det er gratis? Da vi delte gratis DVD'er ud gågaden var folk da mere end interesserede.
Og nu laver vi ingen "stunts", så jackass wannabe ville ikke være det rigtige udtryk.
Når jeg ser jeres klip, vil jeg nu ikke påstå at jeg føler had eller fornærmelse, snarre ingenting - måske lidt medlidenhed.
ps.
Jeg har lige fundet en halv pose chips i skraldespanden - de er lidt bløde og lugter af gammel øl, men de de nam-nam-GRATIS - jubiii.
ps.
Jeg har lige fundet en halv pose chips i skraldespanden - de er lidt bløde og lugter af gammel øl, men de de nam-nam-GRATIS - jubiii.
Vi sætter en stolthed i at være hadet og fornærme folk.
Igen må jeg spørge: Hvorfor? Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvad I personligt får ud af at fornærme folk, og hvorfor det er fedt at være hadet? Jeg er sådan set ret ligeglad med, hvad I render rundt og laver, jeg har bare svært ved at se det sjove eller fede i det.
Jeres "Folk siger vi er syge" og "Vi sætter en stolthed i at være hadet og fornærme folk." minder mig om P3's Tjenestens selvfede 'jingles', i stil med: "Tjenesten på P3: Du har lige hørt noget værre lort" eller "Vi spiser flødeboller med norske trolde". Det er bare ikke sejt, cool, blæret, fedt eller noget som helst andet end ligegyldigt.
Fordi det er gratis? Da vi delte gratis DVD'er ud gågaden var folk da mere end interesserede.
Ja, Jehovas Vidner slipper også af med Vagttårnet af den grund. :)
#16: Sjovt du siger det, vi mødte en kvinde der gerne ville have vores DVD - og vi fik samtidig en gang Vagttårnet + Vågn Op! af hende.
Bare fordi det er gratis kan man nu godt være lidt selektiv, men DVD'er skal man aldrig sige nej til. Man kan altid bruge selve skiven i en dekoration af en slags, papir-coveret til at skrive på og boksen til en anden DVD.
Bare fordi det er gratis kan man nu godt være lidt selektiv, men DVD'er skal man aldrig sige nej til. Man kan altid bruge selve skiven i en dekoration af en slags, papir-coveret til at skrive på og boksen til en anden DVD.
Coveret var smadret og computeren vil ikke læse disken. Yay!
Tak post danmark fordi i passer så godt på vores pakker!
Tak post danmark fordi i passer så godt på vores pakker!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund