mboost-dp1

Julekonkurrence (skamløs reklame)

Gå til bund
Gravatar #1 - Ronson ⅍
13. dec. 2005 10:35
Med kun én deltagende på 2 døgn, ser jeg mig nødsaget til at reklamere for min/vores egen julekonkurrence.

Man kan vinde lidt DVD'er.

http://www.butiksguiden.net/?s=Julekonkurrence
Gravatar #2 - oleo
13. dec. 2005 11:09
Hvad er :
Butiksguiden DVD
Promo DVD
Special DVD
Gravatar #3 - Viperaberus
13. dec. 2005 11:30
Nu har du vel prøvet at klikke på teksten???
Gravatar #4 - Ronson ⅍
13. dec. 2005 11:35
Jeg har netop opdateret DVD-siden så der står en smule om dem (der har nu hele tiden stået noget om DVD 1/"Butiksguiden DVD", men nok om det).

Der er desuden lavet links på konkurrence-siden direkte til DVD'erne.

Det hjælper selvfølgelig hvis man ved eller kan regne ud hvad vi i Butiksguiden har gang i. Men ting som at æde en pakke smør, løbe nøgen rundt og lave sketches og reklamen summerer det vist meget godt.

edit:
#3: Lavede links og tekst for et par minutter siden, kan være han ikke nåede det :)
Gravatar #5 - buch
13. dec. 2005 12:23
så er der vel gode chancer for at vinde:D
Gravatar #6 - Ronson ⅍
13. dec. 2005 12:29
Ja det er der jo, eftersom der kun var én der havde svaret (og endda forkert (og nej, det er ikke nogen af jer)) så skulle der jo være rimelige chancer. Der er jo nok ikke flere hundrede der deltager. Selv om jeg håber..
Gravatar #7 - Ronson ⅍
13. dec. 2005 14:24
Kun 2 fra newz (går jeg ud fra) har svaret. Enten er den for svær (jeg kan da afsløre så meget at det er en seddel i spørgsmål 1 og at svaret på 2'eren kan ses i fact-samlingen der linkes til) eller også virker min PHP ikke.. Eller også har folk ikke lyst til gratis DVD'er :P
Gravatar #8 - Myggen
13. dec. 2005 14:29
No offense, men hvorfor skulle folk være interesserede i at se (og eje), hvad der tilsyneladende er 4 gutter der render rundt og laver Jackass-wannabe stunts?

"Folk siger vi er syge" - okay, hvor må I være stolte.
Gravatar #9 - oleo
13. dec. 2005 14:53
Så jeres forældre gidder ikke at se cirkus mere, så nu har i lavet en DVD. - Flot, hvor er i bare dygtige.
Gravatar #10 - Ronson ⅍
13. dec. 2005 15:33
Mange tak! TV2, DR og Se & Hør vil ej heller have noget med os at gøre. Vi sætter en stolthed i at være hadet og fornærme folk.

#8: Fordi det er gratis? Da vi delte gratis DVD'er ud gågaden var folk da mere end interesserede.

Og nu laver vi ingen "stunts", så jackass wannabe ville ikke være det rigtige udtryk.
Gravatar #11 - oleo
13. dec. 2005 15:45
Når jeg ser jeres klip, vil jeg nu ikke påstå at jeg føler had eller fornærmelse, snarre ingenting - måske lidt medlidenhed.

ps.
Jeg har lige fundet en halv pose chips i skraldespanden - de er lidt bløde og lugter af gammel øl, men de de nam-nam-GRATIS - jubiii.
Gravatar #12 - KaW
14. dec. 2005 07:28
#4 >
Ham som svarede forkert var måske en hardcore fan af jer, jeg tror i får mere ud af at give ham den dvd, end den generelle newz.dk-bruger.

Jeg synes dog det var meget sjovt da Funkmeister åd en pakke saltet smør på 250g.
Gravatar #13 - Myggen
14. dec. 2005 07:29
Vi sætter en stolthed i at være hadet og fornærme folk.

Igen må jeg spørge: Hvorfor? Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvad I personligt får ud af at fornærme folk, og hvorfor det er fedt at være hadet? Jeg er sådan set ret ligeglad med, hvad I render rundt og laver, jeg har bare svært ved at se det sjove eller fede i det.

Jeres "Folk siger vi er syge" og "Vi sætter en stolthed i at være hadet og fornærme folk." minder mig om P3's Tjenestens selvfede 'jingles', i stil med: "Tjenesten på P3: Du har lige hørt noget værre lort" eller "Vi spiser flødeboller med norske trolde". Det er bare ikke sejt, cool, blæret, fedt eller noget som helst andet end ligegyldigt.
Gravatar #14 - Ronson ⅍
14. dec. 2005 07:43
Igen må jeg spørge: Hvorfor?

Det var en joke.. Jeg tror mere vi sætter en stolthed i at folk synes vi er sindssyge (eller i det mindste underlige) og vamle.

Og ja, de der små Tjenesten-tekster, efter deres sketches, er noget bæ.
Gravatar #15 - buch
14. dec. 2005 09:14
jeg synes faktisk det er lidt sjovt det i laver, men hvis i andre synes det er latterligt og træls at se på, så er der ingen der tvinger jer til at se det.
Gravatar #16 - Kadann
14. dec. 2005 09:21
Fordi det er gratis? Da vi delte gratis DVD'er ud gågaden var folk da mere end interesserede.

Ja, Jehovas Vidner slipper også af med Vagttårnet af den grund. :)
Gravatar #17 - Ronson ⅍
14. dec. 2005 09:34
#16: Sjovt du siger det, vi mødte en kvinde der gerne ville have vores DVD - og vi fik samtidig en gang Vagttårnet + Vågn Op! af hende.

Bare fordi det er gratis kan man nu godt være lidt selektiv, men DVD'er skal man aldrig sige nej til. Man kan altid bruge selve skiven i en dekoration af en slags, papir-coveret til at skrive på og boksen til en anden DVD.
Gravatar #18 - Ronson ⅍
21. dec. 2005 19:16
Ja, så er det i øvrigt sidste chance for at deltage i julekonkurrencen!

Vinderne findes i morgen. Og der er (desværre stadig) god mulighed for at vinde..
Gravatar #19 - Ronson ⅍
22. dec. 2005 12:34
Jowjow, vinderne er fundet. Tror måske buch skal tjekke sin mail...
Gravatar #20 - drbravo
22. dec. 2005 13:54
Hvor mange deltagere var der i konkurrencen? 5?
Gravatar #21 - Ronson ⅍
22. dec. 2005 15:26
Ja 5. Og en del stykker flere der ikke vandt sjovt nok.
Gravatar #22 - buch
22. dec. 2005 19:55
jeg vandt ;)
Gravatar #23 - m_abs
22. dec. 2005 20:08
Min helt!
Gravatar #24 - drbravo
28. dec. 2005 01:49
Coveret var smadret og computeren vil ikke læse disken. Yay!

Tak post danmark fordi i passer så godt på vores pakker!
Gravatar #25 - Ronson ⅍
28. dec. 2005 19:06
#24: Hm.. Var det promo dvd'en? For så kan jeg da sikkert lokkes til at sende i hvert fald en ny skive, pakket ind så selv ikke en post-medarbejder kan smadre den.

#22: Alle 3 DVD'er bliver sendt i morgen.. Tog lige et par dage at komponere en ny DVD, samt komme sig over julen ;)
Gravatar #26 - drbravo
29. dec. 2005 12:31

DVDen ser ikke beskadiget ud. Min computer vil vist bare ikke æde den. Jeg smider den i min blrbare når jeg får tid - men det bliver nok først efter nytår. Skal nok skrive om det virker eller ej.
Gravatar #27 - drbravo
5. jan. 2006 20:26
Jeg kan afspille den på arbejdet (Wee! så har jeg noget at lave i morgen!).
Men det der tuffdisc - er det ikke lidt snyd? Det er jo bare en helt normal TDK recordable med et andet klistermærke henover. Man kan endda se TDK skriften igennem hvis man holder den rigtigt i forhold til lyset :s
Gravatar #28 - Ronson ⅍
6. jan. 2006 06:08
Jo jeg har lagt mærke til det :)
Men jeg havde "kun" 2% fejlbrændinger så jeg tror de er reelle nok, jeg har i hvert fald ikke haft problemer med afspilning af dem.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login