mboost-dp1
Kan det passe??
http://www.windows-sucks.com/content/ms-hidden-fil...
Kan det passe at windows gemmer logs over browsing history udenfor brugerens indflydelse? Mon også det gælder xp?
Kan det passe at windows gemmer logs over browsing history udenfor brugerens indflydelse? Mon også det gælder xp?
Den artikkel du har fundet er 4 år gammel og handler om et 7 år gammelt operativsystem. Det er nok de færreste af os der stadig kører Windows 95/98 så det er jo ikke let at teste.
De filer han beskriver som indeholder web addresser og informationer om vores køn, alder, sexuelle tilhørsforhold, race og religion, var temmelig tomme efter jeg havde slettet min internet cache.
De filer han beskriver som indeholder web addresser og informationer om vores køn, alder, sexuelle tilhørsforhold, race og religion, var temmelig tomme efter jeg havde slettet min internet cache.
tjaa, jeg tror/mener nu ikke at det er uden for brugerens indflydelse, du har jo både mulighed for at rydde personlig info i indstillinger for startmenuen, rydning i ie og disk cleanup, og der er sikkert flere jeg har glemt. men hvis du vil bruge tid på det, så er her en nem måde at gøre det på :
lav en ny bruger og gør ham til administrator, log af, log på med ny bruger, og du kan læse slette rette etc. etc. alle filer for din normale bruger, uden at skulle lave alle mulige tricks.
men som jeg ser på det, at hvis man er så paranoid, hvorfor kører man så vindows som OS ?? det er jo "the big evil" ;D
edit: min cachefiler virkede også ret tomme efter en rydning i IE, men nu bruger jeg jo heller ikke ie til andet end når en eller anden spasser mener at hans side skal indeholde ms-only browserelementer.
lav en ny bruger og gør ham til administrator, log af, log på med ny bruger, og du kan læse slette rette etc. etc. alle filer for din normale bruger, uden at skulle lave alle mulige tricks.
men som jeg ser på det, at hvis man er så paranoid, hvorfor kører man så vindows som OS ?? det er jo "the big evil" ;D
edit: min cachefiler virkede også ret tomme efter en rydning i IE, men nu bruger jeg jo heller ikke ie til andet end når en eller anden spasser mener at hans side skal indeholde ms-only browserelementer.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund