mboost-dp1
Linux: A European threat to our computers
Faldt lige over denne grineren artikel over hos the Inquirer, som omhandler en blog post fra en kristen højrefløjs republikaner (ja, en af de sindsyge af slagsen "FOR GOD, FREEDOM AND GEORGE W. BUSH - ONE NATION UNDER GOD"), som tydeligt viser hvor langt ude visse personer i denne kreds er. I hvert fald får personens opfattelse af Linux, en til både at trække på smile båndet, men også at blive lidt skræmt, eftersom det er dem der har magten i USA pt..
http://www.theinquirer.net/?article=31356
(følg linket inde i artiklen, "Linux: A (sic) European threat to our computers.")
http://www.theinquirer.net/?article=31356
(følg linket inde i artiklen, "Linux: A (sic) European threat to our computers.")
Så er man sgu kristen, hvis man kan lukke sådan noget ud. Men det beviser jo hvad jeg altid har sagt; Kristne er ikke rigtig kloge.
Det kan da kun være for sjov... Synes det lugter utroligt meget af at være en troll. Se fx:
Nu når snakken er kommet lidt ind på religion endnu en gang, vil jeg da hermed opfordre folk til at se programerne "Root of all Evil? The God Delusion" og "Root of all Evil? The Virus of Faith" af den meget renomerede ateist, Richard Dawkins. De blev så vidt jeg ved sendt tirsdag i påskeferien på DR2. Jeg har ...hørt... de kan findes på æslet hvis folk skulle være interesserede.
Yes, Linux is a primative European clone; It is much less capable than Windows. In fact it omits features that were standard in Windows back in 1998; For example Linux has no built-in anti-virus or anti-spyware software.
You cannot even buy popular utilities like Norton Security to compensate for this fact. There are no tools for common tasks like defragging a hard disk.
Nu når snakken er kommet lidt ind på religion endnu en gang, vil jeg da hermed opfordre folk til at se programerne "Root of all Evil? The God Delusion" og "Root of all Evil? The Virus of Faith" af den meget renomerede ateist, Richard Dawkins. De blev så vidt jeg ved sendt tirsdag i påskeferien på DR2. Jeg har ...hørt... de kan findes på æslet hvis folk skulle være interesserede.
And guess what software Osama Bin Laden uses on his laptop?
If you guessed it was Linux you would be 100% right. Osama uses Linux because he knows designed to counterfit DVDs, curcumventing the Digital Millenium Copyright Act, and defraud companies like Disney.
Genialt.
Og fra comments:
$ host shelleytherepublican.com
shelleytherepublican.com has address 70.84.62.226
$ telnet 70.84.62.226 80
Trying 70.84.62.226...
Connected to 70.84.62.226.
Escape character is '^]'.
HEAD / HTTP/1.0
HTTP/1.1 200 OK
Date: Wed, 26 Apr 2006 18:17:27 GMT
Server: Apache/1.3.34 (Unix) mod_auth_passthrough/1.8 mod_log_bytes/1.2 mod_bwlimited/1.4 PHP/4.4.2 FrontPage/5.0.2.2635 mod_ssl/2.8.25 OpenSSL/0.9.7a
So um, yeah, that's apache right there. On unix or linux. Apache's open source. OMFWTFLOL JOOR WEBSERVER WAS DEVELOPED IN CHINA OMG
Troll.
#6 Dawkins er vel det man kalder en religiøs ateist, jeg kan ihertfald ikke se forskellen på hans argument typer og Religiøs dogmatisme, men Dawkins er et interesant eksempel på hvad der sker når en personon kammer over og ophøjer iøvrigt utestede og forældede teorier til videnskablig sandhed, altså omformer videnskab til en ny form for religion med alt had-dogmatismen fra en religion.
Prøv at sammenstil dawkins retorik med den for f.eks. scientology eller en hvilken som helst new age religion, han er religiøs bare på sin helt egen måde.
Prøv at sammenstil dawkins retorik med den for f.eks. scientology eller en hvilken som helst new age religion, han er religiøs bare på sin helt egen måde.
det er simpelthen så sindsygt langt ude. Det er jo en joke i sig selv.. ekstremister.. Jeg er ked af at vide at de virkelig eksisterer i den græd..
Den artikel fik mig faktisk til at tude af grin.
Hvis i vil undskylde mig nu - Jeg er nødt til at lægge mig ned. Mine mavemuskler gør ondt.
Hvis i vil undskylde mig nu - Jeg er nødt til at lægge mig ned. Mine mavemuskler gør ondt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund