mboost-dp1
Live fra Bremen
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvad synes folk om denne SNL-kopi?
Man ved lidt det er ringe når Lasse Rimmer er det sjoveste indslag..
Plat at dele det sådan op i to udsendelser, også latterligt at programmet starter 5 minutter for sent og slutter 5 minutter for tidligt, men sådan kender vi jo TV 2.
Altid noget de forsøger dog.
Jeg kan ikke lade være med at føle de har blandet SNL med mandrillen og TV 2 Charlie og jeg er ikke sikker på det fungerer. Rammer alt for bredt til det bliver skarpt og sjovt.
Man ved lidt det er ringe når Lasse Rimmer er det sjoveste indslag..
Plat at dele det sådan op i to udsendelser, også latterligt at programmet starter 5 minutter for sent og slutter 5 minutter for tidligt, men sådan kender vi jo TV 2.
Altid noget de forsøger dog.
Jeg kan ikke lade være med at føle de har blandet SNL med mandrillen og TV 2 Charlie og jeg er ikke sikker på det fungerer. Rammer alt for bredt til det bliver skarpt og sjovt.
Med Casper Christensen og andre sjove folk bag scenen burde man i hvert fald kunne forvente noget bedre. Nogle af parodierne var ganske sjove, men at forsøge at hive mandrillen med ind i det faldt til jorden.
De længere sketches gav ingen mening og der var ikke rigtig nogen punchline(s), der gav dem hoved eller hale.
Helt tilfældigt starter Zulu nu med at vise SNL.
De længere sketches gav ingen mening og der var ikke rigtig nogen punchline(s), der gav dem hoved eller hale.
Helt tilfældigt starter Zulu nu med at vise SNL.
#5 Ja han er speciel! One of a kind, det der er fedt ved ham. Han vil gerne virke dum selvom han egentlig er ret klog. Men hver sin smag.
Jeg kan også godt lide Casper, Lars og co. Syntes dog bare det er blevet for ensformigt efter de er kommet ind i TV2 varmen.
Jeg kan også godt lide Casper, Lars og co. Syntes dog bare det er blevet for ensformigt efter de er kommet ind i TV2 varmen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.