mboost-dp1

Logitech g15 plugins.

Gå til bund
Gravatar #1 - dext3r
24. jan. 2006 21:06
Hej, jeg har næsten lige fået mit nye tastatur, og jeg ville lige hører om der var nogen der havde set nogen plugins til tastaturets lcd display ?
Gravatar #2 - amokk
25. jan. 2006 19:45
nu ved jeg ikke hvilken slags plugins du tænker på, til spil eller?

ellers så hold øje med
http://winamp.com/plugins/browse.php?search=yes&am...
der kommer sikkert nogle winamp plugins på et tidspunkt...

men sig mig lige, hvad er ideen med at have et display på tastaturet, når man har et meget større display ca 30 cm derfra?
Gravatar #3 - dext3r
25. jan. 2006 21:06
#2 Jeg har selv købt det pga. informationerne man får fra displayet. Jeg synes selv det er smart da man så ikke skal sidde at klikke på skærmen for at se det hele, og så kan man se hvor mange granater, skud eller lignende man har tilbage i et spil.
Gravatar #4 - mELIeha
25. jan. 2006 21:22
Nu er det ikke for at nedgøre eller noget, for det er jo fedt nok hvis du kan se ideen i det :) Jeg har dog lidt svært ved at se andet end en lille bitte smule blær (Som jeg ikke synes så meget om).
Men har man ikke normalt øjnene på skærmen og ikke på tastaturet når man gamer? ;) I de spil jeg har spillet, der står liv, våben osv. På skærmen :) Så kan ikke se ideen ved at have det stående på et display på tastaturet ;).
Gravatar #5 - dext3r
26. jan. 2006 09:10
#4 Jeg kan godt se hvorfor at du synes det er blær, og det er det selfølgelig også, men man kan ikke se det hele når man gamer for f.eks. kan man ikke se granater på skærmen men det har man til gengæld på displayet. og det tager kun lige et sekund at kigge i stedet for at tage granaterne frem som er farligere hvis der uventet kommer en person frem som man ikke har ventet.
På den måde kan det blandt andet være smartere, uden for spillet kan man også se hvor meget rammene køre på og cpu'en.
Gravatar #6 - GeneralHumpalot
1. feb. 2006 23:13
Displayet understøtter allerede winamp som standard, så der er ikke brug for nogle ekstra plugins så snart driverne er installeret.

Jeg synes at det smarte ved displayet er at man kan få alle mulige informationer (cpu/ram-forbrug, klokken, musicplayer osv.) og samtidig anvende 100% skærmplads til noget fornuftigt og uden at man skal rykke rundt på vinduer, eller gøre noget som helst andet, for at få den ekstra info.

Desuden er baggrundsbelysningen den bedste på markedet og 54 genvejstaster er bare skønt. Manglende ÆØÅ er ikke noget problem, for der er som sagt genvejstaster nok så det er let at dedikere nogle af dem - desuden så er programmering langt nemmere med US layout fordi knapperne så sidder 'rigtigt'.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login