mboost-dp1

Lydoptage program

Gå til bund
Gravatar #1 - übermench
27. feb. 2006 15:32
Jeg vil gerne have et gratis program der kan optage lyd fra DVDer jeg afspiller på min bærbare.

For ja, windows-lydoptager, ja det er ikke ligefrem primakvalitet, og så kan den kun gemme dem som wave-filer.

Er der nogen der lige kender et godt gratis Lydoptage program?
Gravatar #2 - Dreadnought
27. feb. 2006 15:43
Jeg leder også efter et godt lydprogram.

Er der overhovedet nogen mulighed for at gemme en DRM WMA i et andet format? SoundRec bliver jo blokeret når man prøver på at optage det. Jeg vil helst undgå at skulle optage det analog.
Gravatar #3 - andresen
27. feb. 2006 16:02
Tag et kig på Audacity.

Du skulle lade være med at købe det skrammel. Men efter hvad jeg har hørt skulle det kunne lade sig gøre at brænde det ned på en Audio CD og rippe CD'en. Har dog ikke selv noget, så jeg kan ikke bekræfte det.
Gravatar #4 - duck-1
27. feb. 2006 16:46
lige til det #2 skriver, så har jeg haft stort held med audiograbber og lave drm beskyttet filer om til mp3 jeg kan have med over alt.
Gravatar #5 - übermench
27. feb. 2006 18:48
#3 - tak, det skal jeg lige se på om jeg kan finde ud af at bruge det.
Gravatar #6 - Dreadnought
27. feb. 2006 19:44
#3 Jeg har heller ikke betalt penge for det. Jeg fik et gavekort smidt i nakken af TDC og det var det eneste jeg kunne bruge det til.

#4 Tak jeg vil give den en tur.
Gravatar #7 - übermench
27. feb. 2006 22:01
Er der så også nogle her der kender et godt program der kan konvertere Wave-filer til mp3-filer?? eller er det ulovligt........ det burde det ihvertfald ikke... men man ved aldrig.
Gravatar #8 - Gruesome
28. feb. 2006 03:29

Du kan bruge CDeX til opgaven. Ved ikke om det er det bedste program, men synes selv det virker udemærket. Ellers har både Winamp og Foobar2000 diskwriter plugins der kan lave MP3 filer af hvad du nu spiller.
Gravatar #9 - Dreadnought
28. feb. 2006 06:22
#7 Der findes også et MP3out plugin til WinAmp.
Gravatar #10 - duck-1
28. feb. 2006 08:12

igen kan jeg referere til audiograbber. det er hurtigt og du bestemmer selv hvad for et codec du vil bruge til at lave dine mp3er. derudover kan du også normalize dine filer, så de får samme lydstyrke.
Gravatar #11 - übermench
28. feb. 2006 11:08
tak for det
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login