mboost-dp1
Lyt til din favoritmusik med Musical Genome
Jeg faldt over denne webside i dag. Det er en internetradio lignende ting. Den starter med at spørge om, hvad din yndlingssang/band er og så spiller musikken ellers. Det hele er i den genre og rytme som du kan lide. Jeg synes virkelig det er fantastisk og det virker ekstremt godt. I kan jo selv prøve det, da jeg har lidt svært ved at beskrive det ordentligt..
www.pandora.com
www.pandora.com
Fedt, det den gør er jo at oprette en station der afspiller den sang man har søgt efter, hammer god ide :)
Har brugt pandora i noget tid nu, og synes det er et ganske glimrende projekt. Det er dog lidt forskelligt hvilke kunstnere den laver ordentlige stationer til (fx Primus hvor det musik den foreslår rammer helt ved siden af). Der synes jeg selv at Last.FM rammer noget bedre.
Når jeg sidder på skolen bruger jeg gerne Pandora, da det ikke kræver andet end der er installeret Flash. Det er lidt mere besværligt med Last.FM, men sådan er der jo så meget. Håber på at Last.FM ser lyset og laver en webbaseret player i lignende stil, men det skulle vidst også være på tegnebrædtet.
Når jeg sidder på skolen bruger jeg gerne Pandora, da det ikke kræver andet end der er installeret Flash. Det er lidt mere besværligt med Last.FM, men sådan er der jo så meget. Håber på at Last.FM ser lyset og laver en webbaseret player i lignende stil, men det skulle vidst også være på tegnebrædtet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund