mboost-dp1
Microsoft Surface detaljer (pris, specs, preorder)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://www.neowin.net/news/microsoft-surface-rt-32...
"consumers will have more than 20 GBs of free storage available".. Det er vel kun lige på den anden side af 20GB så.. Lidt skidt, også selvom det er inkl Office .
"consumers will have more than 20 GBs of free storage available".. Det er vel kun lige på den anden side af 20GB så.. Lidt skidt, også selvom det er inkl Office .
Magten (59) skrev:#58
Hvad er det lige for en enhed du sammenligner med når du kalder Surface for den skrabede model? En Surface Pro. En x86 enhed.
Du må selv samle din sut op.
Jeg ved godt du hører til i MS lejren men det er ingen undskyldning...
Nu skal jeg gøre det så tydeligt som jeg kan.
Skrabet model er den model der ikker kommer med alt udstyret. Dvs 32 gb modellen uden tastatur er en skrabet model når der er en 32 gb model med tastatur.
Det er så første gang i den her debat du har formået at svare på det spørgsmål. Tak, så behøver vi andre ikke lege tankelæsere mere.Hubert (62) skrev:Skrabet model er den model der ikker kommer med alt udstyret. Dvs 32 gb modellen uden tastatur er en skrabet model når der er en 32 gb model med tastatur.
Tidligere skrev du faktisk selv:
Så at du har skiftet mening undervejs er sgu ikke min skyld.Hubert (8) skrev:Hvis du nu går tilbage til #4 kan du også se at jeg omtaler både en begrænset (arm) og en fuld ('pro').
Magten (63) skrev:Det er så første gang i den her debat du har formået at svare på det spørgsmål. Tak, så behøver vi andre ikke lege tankelæsere mere.
Det var ikke et svar på et spørgsmål. Det var et spørgsmål om at skære det ud i pap, jeg har åbenbart overvurderet dig.
Tidligere skrev du faktisk selv:
Så at du har skiftet mening undervejs er sgu ikke min skyld. [/quote]Hubert (8) skrev:Hvis du nu går tilbage til #4 kan du også se at jeg omtaler både en begrænset (arm) og en fuld ('pro').
Jeg har ikke skiftet mening. Arm modellen er stadig begrænset i forhold til x86 modellen. Men nu skrev jeg jo så altså også den skrabede model og ikke den begrænsede model...
Du bliver seriøst nødt til at forholde dig til det der står og ikke hvad du tror der står.
Hubert (62) skrev:Skrabet model er den model der ikker kommer med alt udstyret. Dvs 32 gb modellen uden tastatur er en skrabet model når der er en 32 gb model med tastatur.
Det er jo også den skrabede ipad Surface bliver sammenlignet med, idet der findes en ipad med mobilnet og cover.
Skrabet Surface 32GB (læs: Tablet uden cover og mobilnet): $499
Skrabet iPad 32GB (læs: Tablet uden cover og mobilnet): $599
Magten (63) skrev:Det er så første gang i den her debat du har formået at svare på det spørgsmål. Tak, så behøver vi andre ikke lege tankelæsere mere.
Tankelæsere omg, sku da logik at det er det han mener/mente
Magten (65) skrev:Eller du kunne skrive klart og tydeligt hvad du mener istedet for man skal gætte sig til det hele tiden.
Jeg er desværre ikke vant til at skulle skære alt ud i pap. Og vi har små børn i huset.
Men det er altså ikke nok at bruge forskellge ord om forskellige situationer. Jeg skal for at du kan forstå det skrive at det ikke er dte samme..?
Du giver ingen mening.
Men det er nok bare mig der laeser det du skriver og ikke det der staar paa indersiden af dine oejne.
"#46: XorpiZ skrev:
Jeg prøver så lige igen at minde dig om at pointen stadig er prisen på et nyt produkt kontra et etableret produkt.Hubert (#33)
De er jo stadig 2½ år bagefter apple. Det kan man bare ikke se på priserne...Hubert (#33)
Jeg bliver nødt til at citere de to sætninger. Primært fordi de ikke giver mening :D
Apple har om nogen bevist, at prisen på et produkt er (stort set) ligegyldig.
Du giver ingen mening.
Men det er nok bare mig der laeser det du skriver og ikke det der staar paa indersiden af dine oejne.
Hubert (68) skrev:Men det er altså ikke nok at bruge forskellge ord om forskellige situationer. Jeg skal for at du kan forstå det skrive at det ikke er dte samme..?
Det er ret svært at gennemskue at du mener at manglende bundling med ekstraudstyr betyder at man stidder med et skrabet produkt.
Som jeg forstår skrabet produkt ville det være at der manglede reel funktionalitet, eller hardware var dårligere, hvilket ikke er tilfældet. Jeg ser ikke deres touch cover som værende hardware, men som accessory.
Du kunne jo for eksempel have svaret på det da #52 spurgte.Hubert (68) skrev:Jeg er desværre ikke vant til at skulle skære alt ud i pap. Og vi har små børn i huset.
Men det er altså ikke nok at bruge forskellge ord om forskellige situationer. Jeg skal for at du kan forstå det skrive at det ikke er dte samme..?
Der vælger du så istedet at komme med et flabet svar som nemt kan tolkes som om han tager fejl i sin antagelse om at du mener cover.
Derfor, og ud fra din tidligere snak om begrænsede (RT) og fulde (Pro) modeller, gik jeg ud fra du mente Surface Pro.
Men igen, undskyld jeg ikke kan læse dine tanker.
fidomuh (69) skrev:Du giver ingen mening.
Har du problemer med at forstå de svære ord, eller hvad er det der kniber for dig? Skal jeg omformulere det, så du også kan være med?
Magten (71) skrev:Du kunne jo for eksempel have svaret på det da #52 spurgte.
Der vælger du så istedet at komme med et flabet svar som nemt kan tolkes som om han tager fejl i sin antagelse om at du mener cover.
Derfor, og ud fra din tidligere snak om begrænsede (RT) og fulde (Pro) modeller, gik jeg ud fra du mente Surface Pro.
Men igen, undskyld jeg ikke kan læse dine tanker.
Hvis du ser på spørgsmålet i #52 burde du kunne tænke dig frem til hvad der menes. Der var åbenbart en der havde fanget den.
Du skal ikke gå ud fra noget. Du skal læse det jeg skriver. Jeg skal forsøge at gøre det tydligere for dig hvad der menes. Jeg har trodsalt ikke overvurderet dig så meget at jeg tror du kan læse tanker.
Hvilket svaert ord er det du har problemer med? Det du skriver er ikke korrekt.
Og det giver ikke mening ifht. det citerede.
Altsaa, hvis du kan omformulere det saa du skriver det samme, men at det giver en anden magisk mening, saa ja. Proev du bare det :)
Har du problemer med at forstå de svære ord, eller hvad er det der kniber for dig?
Hvilket svaert ord er det du har problemer med? Det du skriver er ikke korrekt.
Skal jeg omformulere det, så du også kan være med?
Altsaa, hvis du kan omformulere det saa du skriver det samme, men at det giver en anden magisk mening, saa ja. Proev du bare det :)
Hubert (74) skrev:Hvis du ser på spørgsmålet i #52 burde du kunne tænke dig frem til hvad der menes. Der var åbenbart en der havde fanget den.
Det skal han passe på med, det giver flamebait rating :D
Jeg tænkte jo netop det samme som ham.Hubert (74) skrev:Hvis du ser på spørgsmålet i #52 burde du kunne tænke dig frem til hvad der menes. Der var åbenbart en der havde fanget den.
Lige indtil du skrev:
Hubert (53) skrev:Hvis du ikke selv kan se hvorfor det er en skrabet model er der vist ikke meget vi andre kan gøre for dig...
Du svarer ikke på spørgsmålet. Tværtimod får du det til at se ud som om #52 er helt gal på den.
Magten (21) skrev:Video out: HDMI vs Mini DisplayPort
Det er tilsyneladende ikke HDMI out på Surface...
http://www.microsoft.com/Surface/en-US/accessories/more-accessories skrev:HD Digital AV Adapter
Watch movies and play games in hi-def. Plug Surface into HD displays with the HD Digital AV Adapter.
http://www.neowin.net/news/microsofts-surface-rt-everything-to-know skrev:Surface HD Digital AV Adapter: This adapter connects to the proprietary video out port located on the Surface, and converts it into HDMI. The adapter is not included with the tablet and costs $39.99
Besværligt -.-
På Neowin kommer de også med et gæt på Surface Pro prisen:
http://www.neowin.net/news/microsofts-surface-rt-everything-to-know skrev:Details for the Windows 8-powered Surface Pro still haven't been revealed, with an estimated release of January 2013; Microsoft claims it will cost the same as ultrabooks, indicating around $999 for the base model.
Magten (80) skrev:
Microsoft claims it will cost the same as ultrabooks, indicating around $999 for the base model.
Det synes at være en kende dyrt. Og noget over den tidligere pris du tidligere kom med i #30.
Hvilken pris er den mest realitiske?
Hubert (51) skrev:Så når magten fremsætter en påstand om at en surface 32 gber billigere end en ipad 3 32 gb så må man ikke fortælle at der er tale om den skrabede model..?
Hubert (62) skrev:Skrabet model er den model der ikker kommer med alt udstyret. Dvs 32 gb modellen uden tastatur er en skrabet model når der er en 32 gb model med tastatur.
Altså ligesom iPad 3...
De er begge skrabede modeller med den argumentation, så hvorfor uddybe?
Ja det lyder ret dyrt synes jeg.Hubert (81) skrev:Magten (80) skrev:
Microsoft claims it will cost the same as ultrabooks, indicating around $999 for the base model.
Det synes at være en kende dyrt. Og noget over den tidligere pris du tidligere kom med i #30.
Hvilken pris er den mest realitiske?
Hvad der er mest realistisk ved jeg ikke, men jeg havde regnet med/drømt om 750-850$.
Lidt mere info:dub (14) skrev:Så der følger en kontor pakke med som man kun bruge til at skrive breve til tante Olga.
http://www.winsupersite.com/blog/supersite-blog-39/office-2013-beta2/microsoft-relax-office-2013-rt-work-144541 skrev:According to Microsoft, you will be able to obtain commercial use rights for Office RT via Office 365, Office Standard or Professional Plus 2013, a Commercial Use License (which will be detailed in the coming days), or through volume licensing. The way it was described to me is that you simply obtain a regular Office 2013 license and can then use Office 2013 on the RT tablet commercially.
http://www.winsupersite.com/article/windows8/micro...
Specs på de to Surface tablets stillet op side om side.
Må erklære mig enig med ham i hans punkter omkring mobil bredbånd og dock. Forstår ikke hvorfor der ikke er mobil bredbånd i dem, og endnu mindre hvorfor der ikke er en dock. En dock er klart et af de vigtigste punkter for mit vedkommende.
Må erklære mig enig med ham i hans punkter omkring mobil bredbånd og dock. Forstår ikke hvorfor der ikke er mobil bredbånd i dem, og endnu mindre hvorfor der ikke er en dock. En dock er klart et af de vigtigste punkter for mit vedkommende.
Magten (87) skrev:Må erklære mig enig med ham i hans punkter omkring mobil bredbånd og dock
Plus en. Det virker ret sært.
fidomuh (75) skrev:Hvilket svaert ord er det du har problemer med? Det du skriver er ikke korrekt.
Er du altid så dum, eller er det kun engang imellem? Prøv at læse det igen, og så se om ikke du forstår det. Måske du skal have lidt mere kaffe, eller hvad du nu bruger som stimulans.
Det er svært for mig at omformulere sætningen og gøre den mere simpel, så du kan være med, men jeg skal gøre et forsøg:
Oprindelig sætning:
Apple har om nogen bevist, at prisen på et produkt er (stort set) ligegyldig.
Ny formulering:
Apple beviser jævnligt, at prisen ikke er specielt vigtig for udbredelsen.
Jeg håber du er med nu. Ellers må du få en af jeres utallige advokater (som du jo altid snakker med, jvf. div. andre tråde) til at forklare det for dig.
Magten (87) skrev:http://www.winsupersite.com/article/windows8/microsoft-surface-rt-pro-specifications-comparison-144545
Mobilt bredbånd klares vel gennem tethering via mobilen.
Docken er vel i bund og grund ikke nødvendig når man ifølge MS har et meget responsivt tastatur i det der cover tastatur og en skærm der er bedre end retina skærmen på iPad 3'en.
Var jeg på markedet for en surface tablet af en slags ville jeg som ham fra winsupersite være mere bekymret for batteritiden.
Tethering er en mulighed, dog ikke for mig. Har kun 100MB data om måneden (sådan er det når jobbet betaler, så bestemmer de også :P) hvorefter hastigheden bliver sænket.
En dock kan jo give mange andre muligheder end bare et keyboard. Skærm, netværk (kabel > trådløs når muligt imo) og en mus istedet for touchpad fx. Og evt et trådløst keyboard.
Batteritiden er jeg også lidt spændt på at høre mere om. Jeg kunne godt forestille mig den ikke er særlig god på Surface Pro.
En dock kan jo give mange andre muligheder end bare et keyboard. Skærm, netværk (kabel > trådløs når muligt imo) og en mus istedet for touchpad fx. Og evt et trådløst keyboard.
Batteritiden er jeg også lidt spændt på at høre mere om. Jeg kunne godt forestille mig den ikke er særlig god på Surface Pro.
Magten (91) skrev:Tethering er en mulighed, dog ikke for mig. Har kun 100MB data om måneden (sådan er det når jobbet betaler, så bestemmer de også :P) hvorefter hastigheden bliver sænket.
Mus og tastatur køres vel via bluetooth?
Angående hukommelse:
Når man tager højde for hvad OSet bruger, ser det en del anderledes ud:
En 32 GB Surface har ca. 20 GB til rådighed ifølge Surface test manager Ricardo Lopez. iOS har ca. 31 GB til disposition, da iOS kun tager ca. 1 GB.
Det skal nok med i overvejelserne, når man sammenligner priser.
Når man tager højde for hvad OSet bruger, ser det en del anderledes ud:
En 32 GB Surface har ca. 20 GB til rådighed ifølge Surface test manager Ricardo Lopez. iOS har ca. 31 GB til disposition, da iOS kun tager ca. 1 GB.
Det skal nok med i overvejelserne, når man sammenligner priser.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.