mboost-dp1
Microsoft Surface detaljer (pris, specs, preorder)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Suk.
1) At have bevist noget og jaevnligt bevise noget, er ikke det samme.
Datid og nutid og alt saadan noget man laerer i 1. klasse.
2) For nu lige at tabe iPads ind i sagen, saa vil jeg gerne paapege at Samsung beviser det stik modsatte, eller HTC, eller hvem der nu ellers skider Android telefoner ud for en slik.
3) Det stadig ingen mening ifht. de udtalelser du quotede.
JEg har spurgt din mor om det, men hun havde ikke noget brugbart svar.
Er du altid så dum, eller er det kun engang imellem? Prøv at læse det igen, og så se om ikke du forstår det.
Suk.
Det er svært for mig at omformulere sætningen og gøre den mere simpel, så du kan være med, men jeg skal gøre et forsøg:
Oprindelig sætning:
Apple har om nogen bevist, at prisen på et produkt er (stort set) ligegyldig.
Ny formulering:
Apple beviser jævnligt, at prisen ikke er specielt vigtig for udbredelsen.
1) At have bevist noget og jaevnligt bevise noget, er ikke det samme.
Datid og nutid og alt saadan noget man laerer i 1. klasse.
2) For nu lige at tabe iPads ind i sagen, saa vil jeg gerne paapege at Samsung beviser det stik modsatte, eller HTC, eller hvem der nu ellers skider Android telefoner ud for en slik.
3) Det stadig ingen mening ifht. de udtalelser du quotede.
Jeg håber du er med nu. Ellers må du få en af jeres utallige advokater (som du jo altid snakker med, jvf. div. andre tråde) til at forklare det for dig.
JEg har spurgt din mor om det, men hun havde ikke noget brugbart svar.
Du er åbenbart dum. Eller, jeg ved ikke hvorfor det overrasker mig - det beviser du jo jævnligt :<
Har du virkelig problemer med at forstå to så simple sætninger? Prisen er absolut ikke altafgørende for et produktsudbredelse. Er kvaliteten god nok, så skal salget nok følge med.
For at skære det helt ud i pap for dig, så du ikke kan snakke udenom som sædvanlig:
1. Apples iPad er dyrere end mange tablets på markedet, men sælger godt, fordi kvaliteten er der
2. Surface er billigere end den tilsvarende størrelse iPad, og Hubert mener det er dumt, at prisen er så høj (?)
3. Jeg forklarer ham, at prisen er (stort set) ligegyldig, som Apple har bevist
Der var godt nok en, der ringede i går aftes og lød som en retarderet. Det var åbenbart dig. Når man ikke kan formulere en simpel sætning (som du må formodes at have problemer med, når man ser på dine manglende læseevner), så kan man ikke forvente et brugbart svar.
Hils din mor, i øvrigt, og sig tak for sidst. Hun har nok stadig lidt ondt, men det går over snart.
Har du virkelig problemer med at forstå to så simple sætninger? Prisen er absolut ikke altafgørende for et produktsudbredelse. Er kvaliteten god nok, så skal salget nok følge med.
For at skære det helt ud i pap for dig, så du ikke kan snakke udenom som sædvanlig:
1. Apples iPad er dyrere end mange tablets på markedet, men sælger godt, fordi kvaliteten er der
2. Surface er billigere end den tilsvarende størrelse iPad, og Hubert mener det er dumt, at prisen er så høj (?)
fidomuh (102) skrev:JEg har spurgt din mor om det, men hun havde ikke noget brugbart svar.
Der var godt nok en, der ringede i går aftes og lød som en retarderet. Det var åbenbart dig. Når man ikke kan formulere en simpel sætning (som du må formodes at have problemer med, når man ser på dine manglende læseevner), så kan man ikke forvente et brugbart svar.
Hils din mor, i øvrigt, og sig tak for sidst. Hun har nok stadig lidt ondt, men det går over snart.
Du får næppe MS folket til at forstå at MS næppe kan sælge enheder med samme høje priser som Apple. Men det er vel næppe så svært at forstå, jeg er såmænd ikke i tvivl om om MS' produkter er lige så voldsomt hypet i MS land som apple produkterne er i resten af verden. MS folket har så bare ikke fundet ud af at langt de fleste lever i resten af verdenen og ikke MS verdenen. Hele WP halløjet viser vel meget godt hvordan det går når MS skal stå på egen ben på et markede hvor de ikke kan trække på deres defakto monopol.
Du får næppe MS folket til at forstå at MS næppe kan sælge enheder med samme høje priser som Apple. Men det er vel næppe så svært at forstå, jeg er såmænd ikke i tvivl om om MS' produkter er lige så voldsomt hypet i MS land som apple produkterne er i resten af verden. MS folket har så bare ikke fundet ud af at langt de fleste lever i resten af verdenen og ikke MS verdenen. Hele WP halløjet viser vel meget godt hvordan det går når MS skal stå på egen ben på et markede hvor de ikke kan trække på deres defakto monopol.
Suk :)
Det har jeg skam aldrig paastaaet at den er, men du paastaar derimod at prisen er "(stort set) ligegyldig".
Jeg snakker skam ikke udenom. Tvaertimod ...
Hvor mange iPads er der solgt?
Hvor mange "andre pads" (hoho) er der solgt?
Hvor mange andre produkter har samme kvalitet?
Surface er underlegen, mener du vel?
Jeg tror han sammenligner at 16GB vs 32GB udligner Retina vs Non-Retina oploesningen.
I det tilfaelde er prisen saa den samme: 499,-
Saa pointen er, at jeg kan faa en iPad 3 for samme pris som en Surface RT.
Men prisen er ikke ligegyldig. Om noget saa har Apple fint bevist det modsatte, i samarbejde med HTC, Samsung og Nokia.
Det du paastaar er direkte forkert.
Jeg maa formode at det lyder retarderet fordi du simpelthen ikke forstaar simpel logik, men saadan er det jo med din type :)
Jeg slaar personligt ikke paa kvinder, men det styrer du jo selv. Jeg er mest overrasket over at du ikke blev kvalt under hende :P
Du er åbenbart dum. Eller, jeg ved ikke hvorfor det overrasker mig - det beviser du jo jævnligt :<
Suk :)
Det har jeg skam aldrig paastaaet at den er, men du paastaar derimod at prisen er "(stort set) ligegyldig".
Jeg snakker skam ikke udenom. Tvaertimod ...
Hvor mange iPads er der solgt?
Hvor mange "andre pads" (hoho) er der solgt?
Hvor mange andre produkter har samme kvalitet?
Surface er underlegen, mener du vel?
Jeg tror han sammenligner at 16GB vs 32GB udligner Retina vs Non-Retina oploesningen.
I det tilfaelde er prisen saa den samme: 499,-
Saa pointen er, at jeg kan faa en iPad 3 for samme pris som en Surface RT.
Men prisen er ikke ligegyldig. Om noget saa har Apple fint bevist det modsatte, i samarbejde med HTC, Samsung og Nokia.
Det du paastaar er direkte forkert.
Jeg maa formode at det lyder retarderet fordi du simpelthen ikke forstaar simpel logik, men saadan er det jo med din type :)
Jeg slaar personligt ikke paa kvinder, men det styrer du jo selv. Jeg er mest overrasket over at du ikke blev kvalt under hende :P
Jeg tror du har problemer med forståelsen.
Apple er absolut et bevis på, at prisen er "ligegyldig". Deres produkter er konsekvent dyrere end konkurrenternes, men de sælger alligevel i hobetal, netop fordi prisen ikke betyder ret meget (læs: folk vil gerne give mere for kvalitet).
Det er imponerende, at du ikke forstår det.
Apple er absolut et bevis på, at prisen er "ligegyldig". Deres produkter er konsekvent dyrere end konkurrenternes, men de sælger alligevel i hobetal, netop fordi prisen ikke betyder ret meget (læs: folk vil gerne give mere for kvalitet).
Riiight.
Suk.
Aha, saa dit argument er altsaa at det er Apple der saelger flest laptops, fx, og ikke Lenovo?
Eller at der er flere iPhones paa markedet end Android telefoner?
Eller hvad er det du baserer din "viden" paa?
Jeg ved godt at det kan ses som imponerende at kunne laese og regne, men jeg finder det nu ganske normalt at ens udvikling fortsaetter efter 1. klasse i folkeskolen.. Saadan er vi jo forskellige :)
Riiight.
Apple er absolut et bevis på, at prisen er "ligegyldig".
Suk.
Deres produkter er konsekvent dyrere end konkurrenternes, men de sælger alligevel i hobetal, netop fordi prisen ikke betyder ret meget (læs: folk vil gerne give mere for kvalitet).
Aha, saa dit argument er altsaa at det er Apple der saelger flest laptops, fx, og ikke Lenovo?
Eller hvad er det du baserer din "viden" paa?
Jeg ved godt at det kan ses som imponerende at kunne laese og regne, men jeg finder det nu ganske normalt at ens udvikling fortsaetter efter 1. klasse i folkeskolen.. Saadan er vi jo forskellige :)
Jaja, men du bliver ved med at henvise til at MS folket mener det. Med MS folket gætter jeg (selvom du har sagt jeg ikke må :)) på du som sædvanlig mener "os" her på newz.Hubert (106) skrev:Tag et kig på priserne. De har 1 enhed der er "billigere" en iPaden med samme disk størrelse.
fidomuh (109) skrev:Aha, saa dit argument er altsaa at det er Apple der saelger flest laptops, fx, og ikke Lenovo?
http://www.amazon.com/Best-Sellers-Computers-Acces...
Tjah
Det er vel et meget godt eksempel. Nr. 1 (Apple), koster 1000$ og nr. 2 under det halve
Magten (110) skrev:Jaja, men du bliver ved med at henvise til at MS folket mener det. Med MS folket gætter jeg (selvom du har sagt jeg ikke må :)) på du som sædvanlig mener "os" her på newz.
MS folket dækker over de mere og mindre rabiate folk, der sværger til MS produkter i højre eller mindre grad.
fidomuh (109) skrev:Aha, saa dit argument er altsaa at det er Apple der saelger flest laptops, fx, og ikke Lenovo?
Jeg har ikke skrevet nogle af delene. Det var det med de manglende læseevner, ikke sandt?
Men for nu at hjælpe dig lidt på vej:
Den mest populære high-end smartphone - iPhone
Den mest populære tablet - iPad
I begge tilfælde gælder det, at der er masser af billigere alternativer, men at folk vælger de to fordi kvaliteten er højere end mange af konkurrenternes bud. Altså er prisen (stort set) ligegyldig.
Er du med nu, eller skal det skæres mere ud i pap?
Hubert (112) skrev:MS folket dækker over de mere og mindre rabiate folk, der sværger til MS produkter i højre eller mindre grad.
Læs: Folk der ikke er enige med Huberts holdninger.
http://newz.dk/microsoft-tablet-faar-samme-pris-so...
Ifølge Microsoft Store-teamet bliver den sat til salg i DK d. 26. Ingenting om prisen endnu.
Ifølge Microsoft Store-teamet bliver den sat til salg i DK d. 26. Ingenting om prisen endnu.
Magten (114) skrev:Og så spørger jeg lige igen:Magten (105) skrev:Hvem påstår da at MS kan tillade sig at tage samme priser?
Tja du kunne jo læse et af de mange indlæg der er kommet fra et af de andre medlemmer af MS folket.
Han påstår jo nårnakket at MS kan tillade sig at tage en høj pris fordi apple gør det. Han glemmer jo så bare meget belejligt at Apple har opbygget et godt brand hvor MS ikke rigtig har noget særlig godt brand andre steder end blandt MS folket.
Så vidt jeg kan se argumenterer han blot for at folk gerne vil betale mere for et produkt hvis kvaliteten også er derefer.
At brandet spiller en rolle er der vist ingen tvivl om.
Om MS kan tillade sig tage den pris de gør eller ej skal jeg ikke kunne sige, det må tiden vise.
Om MS kan tillade sig tage den pris de gør eller ej skal jeg ikke kunne sige, det må tiden vise.
Jeg laeser fint hvad du skriver.
At du lyver hjaelper ikke din sag :)
Kan du ikke svare paa det der foerst?
http://www.phonesreview.co.uk/2012/09/05/android-v...
Yes. Du har helt ret. Naesten.
Ja, hvilken anden tablet er der reelt paa markedet som virker? :)
Men i foerste tilfaelde er det jo en forkert paastand?
I andet er haenger det nok sammen med at alternativet er til at lukke op og skide i.
Nej.
At du ikke vil svare paa hvor dine "fakta" kommer fra hjaelper ikke dit forkerte postulat.
Jeg har ikke skrevet nogle af delene. Det var det med de manglende læseevner, ikke sandt?
Jeg laeser fint hvad du skriver.
At du lyver hjaelper ikke din sag :)
Men for nu at hjælpe dig lidt på vej:
fidomuh skrev:Eller hvad er det du baserer din "viden" paa?
Kan du ikke svare paa det der foerst?
Den mest populære high-end smartphone - iPhone
http://www.phonesreview.co.uk/2012/09/05/android-v...
Den mest populære tablet - iPad
Ja, hvilken anden tablet er der reelt paa markedet som virker? :)
I begge tilfælde gælder det, at der er masser af billigere alternativer, men at folk vælger de to fordi kvaliteten er højere end mange af konkurrenternes bud.
Men i foerste tilfaelde er det jo en forkert paastand?
I andet er haenger det nok sammen med at alternativet er til at lukke op og skide i.
Altså er prisen (stort set) ligegyldig.
Nej.
Er du med nu, eller skal det skæres mere ud i pap?
At du ikke vil svare paa hvor dine "fakta" kommer fra hjaelper ikke dit forkerte postulat.
fidomuh (119) skrev:Yes. Du har helt ret. Naesten.
Android er ikke en smartphone, dumbass.
fidomuh (119) skrev:Ja, hvilken anden tablet er der reelt paa markedet som virker? :)
Det kommer an på hvem man spørger. Udbuddet er der.
fidomuh (119) skrev:At du ikke vil svare paa hvor dine "fakta" kommer fra hjaelper ikke dit forkerte postulat.
Alle (udover dig, åbenbart) ved, at iPhonen er den mest udbredte smartphone. Hvorfor du er dum nok til at antage, at Android er en smartphone ved jeg ikke, men det er dit problem - ikke mit.
... O.K ?
IT'S NOT ABOUT SMARTPHONES! IT'S ABOUT A PANDA!
.... Or not.
Saa ingen? :D
Public opinion == facts?
Epic antagelse, men nogen af os synes det er sjovere at arbejde med rigtige fakta. Altsaa, ikke de der fakta du (og alle udover mig, aabenbart) hiver ud af roeven :D
Jeg er bare dum nok til at antage at naar man skriver "Let's start with the smartphone platform", saa er det smartphones man skriver om. Men jeg kan jo tage fejl. Det kan ogsaa vaere aebler eller poelser der skrives om.
http://www.latinospost.com/articles/2878/20120814/...
Det der er nok ogsaa pandaer. Eller din mor.
Jeg ved det ikke helt endnu, de foeles ens.
:)
Android er ikke en smartphone, dumbass.
... O.K ?
Starting with smartphone platform share, figures are compared from the share at the three months average ending in April 2012 and then the three months ending in July 2012. At the end of July Google’s Android share of the market was up to 52.5%, a rise of 1.4% on the previous quarter while Apple’s share was 33.4%, a rise of 2% on the previous quarter. The other three smartphone platforms all saw a slight drop in market share. RIM now has 9.5% market share, down 2.1%, Microsoft’s share is now 3.6%, down 0.4% and the Symbian share in the market is on a lowly 0.8%, down 0.5%.
IT'S NOT ABOUT SMARTPHONES! IT'S ABOUT A PANDA!
.... Or not.
Det kommer an på hvem man spørger. Udbuddet er der.
Saa ingen? :D
Alle (udover dig, åbenbart) ved, at iPhonen er den mest udbredte smartphone.
Public opinion == facts?
Epic antagelse, men nogen af os synes det er sjovere at arbejde med rigtige fakta. Altsaa, ikke de der fakta du (og alle udover mig, aabenbart) hiver ud af roeven :D
Hvorfor du er dum nok til at antage, at Android er en smartphone ved jeg ikke, men det er dit problem - ikke mit.
Jeg er bare dum nok til at antage at naar man skriver "Let's start with the smartphone platform", saa er det smartphones man skriver om. Men jeg kan jo tage fejl. Det kan ogsaa vaere aebler eller poelser der skrives om.
http://www.latinospost.com/articles/2878/20120814/...
Det der er nok ogsaa pandaer. Eller din mor.
Jeg ved det ikke helt endnu, de foeles ens.
:)
Magten (117) skrev:Så vidt jeg kan se argumenterer han blot for at folk gerne vil betale mere for et produkt hvis kvaliteten også er derefer.
Det er muligt at jeg misforstår hvad det er han skriver. Det er svært at få ret meget brugbart ud af den "debat" de 2 har kørende. Men for mig at se argumentere han for at MS sagtens kan sælge surface til den høje pris fordi apple kan sælge deres udstyr til en høj pris.
Vi behøver faktisk ikke gå længere tilbage end til #108 for at underbygge dette..
Så med mindre han mener at surface ikke er et kvalitetsprodukt vil jeg nu mene han påstår at MS kan sælge dem til en høj pris.
Hvilket jo er hamrende morsomt når man tænker på at de har haft en del besvær med at slippe af med WP telefoner til en lav pris...
fidomuh er formentlig den eneste i IT-verdenen, der mener at Android er en smartphone.
Tilsyneladende kender han ikke forskellen på et OS og en telefon.. hvis det ikke var så sørgeligt, så ville det være sjovt :D
Sjovt som du hele tiden skifter mening. Oprindeligt skrev du jo, og jeg citerer;
"Han påstår jo nårnakket at MS kan tillade sig at tage en høj pris fordi apple gør det. "
hvilket jeg aldrig har skrevet, endsige antydet. Nu ændrer du det så til, at jeg mener, at MS kan sælge Surface til "en høj pris".
Du tåger som sædvanligt rundt.
Tilsyneladende kender han ikke forskellen på et OS og en telefon.. hvis det ikke var så sørgeligt, så ville det være sjovt :D
Hubert (122) skrev:Så med mindre han mener at surface ikke er et kvalitetsprodukt vil jeg nu mene han påstår at MS kan sælge dem til en høj pris.
Sjovt som du hele tiden skifter mening. Oprindeligt skrev du jo, og jeg citerer;
"Han påstår jo nårnakket at MS kan tillade sig at tage en høj pris fordi apple gør det. "
hvilket jeg aldrig har skrevet, endsige antydet. Nu ændrer du det så til, at jeg mener, at MS kan sælge Surface til "en høj pris".
Du tåger som sædvanligt rundt.
fidomuh (119) skrev:http://www.phonesreview.co.uk/2012/09/05/android-vs-iphone-market-share-52-against-33-percent/
Nej, han har den helt. Android som OS sælger bedre end iOS, men der er ikke en eneste telefonmodel eller serie, der når Apples og deres iPhones til sokkeholderene.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.